Haluaisitko rapsutella koiraa kun olet hammaslääkärin tuolissa?
Mulle tuli feediin mainos jossa kerrottiin että voit rentoutua vastaanotolla hammaslääkärin koiraa rapsuttamalla.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Voi yäk, en todellakaan. Hammaslääkärissä käynti on ihan ok, mutta joku haiseva turre. Kiitos, mutta ei kiitos.
Av-mamman haiseva turre on kyllä ihan omassa luokassaan.
Joku nuolis samalla kunnolla mun muffea, niin mitään puudutuksia ei tarvittas.
-lessu, 24
En. Luulen että saisin astmaa ja tökkäisin koiraa vahingossa korvaan, koska en näkisi mitään pää alhaalla. Koira ei myös kestä porien vinkumista, se on kuin sirkkelit. Hyvä että itse selviän siitä porien äänestä ja kaikesta.
Haluaisin herkutella herkullisella Korean-BBQ koira-aterialla ennen kuin menen tuoliin istumaan...
Voi ei! Mä rapsuttelisin mielelläni hammaslääkäriäni.
Hevosta voisin taputella mielelläni.
Tykkään olla hammasläkärissä mutta vielä kivempaa olisi jos sylissä olisi kehräävä kissa.
En ehkä siinä tuolissa ollessani, mutta odotushuoneessa oikein mielelläni. Ei ehtisi niin jännittää etukäteen.
En menisi hammaslääkäriin, jos hoitohuoneessa olisi koira. Ne usein haisevat, pahalle, häiläävät ja kuolaavat.
Jos koira olisi hyväntuoksuinen tai hajuton ja makaisi minusta kaukana, voisi olla ok, mutta parempi kun koirat eivät ole työpaikoilla.
Jos saisin oman koiran mukaani niin joo.
Voi yäk, en todellakaan. Hammaslääkärissä käynti on ihan ok, mutta joku haiseva turre. Kiitos, mutta ei kiitos.