Ottakaa laihduttajat hapankaali osaksi ruokavaliota, tekee suolistolle hyvää!
Toiminut minulla. Nytkin jääkaapissa valkosipuli&chili hapankaalia. On hyvää!
Kommentit (52)
Paljonko hapankaalia syöt päivässä. Entä muut ruuat.
Noin 50gr syön. Noin desi siis. t.ap
Hapankaali sopii loistavasti Hodarin kanssa. Mieluiten Bratwurst makkaralla.
Siis hapankaalia. Tuohon edelliseen jäi puuttumaan. t.ap
Ei ole ihmisen ruokaa, järkyttävän pahaa.
HYI HYI HYI kerran maistoin ei ikinä enää! Tein ite kimchiä, sama juttu!
Moni laihduttaja jo syö tuota, tämän hetken muotijuttu. Kimchi on kyllä hyvää.
Minulla oli pitkäaikainen kirjeystävä Koreasta, hän kertoi, että siellä ajatellaan, ettei nainen saa painaa yli 50 kg ja sosiaalinen paine on valtava ihan suvun puoleltakin jo.
Jotkut hapankaalit on hirveitä, ei vaan pysty. Onneksi löysin lähistöltä osaava viljelijä-tuottajan joka tekee aivan järkyttävän hyvää!!
Vahinko vaan että se loppuu jo ennen kevättä...
Raision valkosipuli porkkana hapakaali on hyvää. Jollei maistu voi vaikka raejuustolla tai kermaviilillä ryydittää.
Euro Eastin hapankaali ei ole liian väkevää. Löytyy ainakin Puuilosta ja Tokmannilta. Muutamat kotimaiset ovat niin väkeviä että niitä voisi käyttää kynsilakan- tai maalinpoistoon
Hapankaaliin tulee oikein himo, se on tosi maukas lisäke melkein kaikenlaisen ruoan kanssa. Minulla on aina hapankaalia jääkaapissa ja syön haarukalla suoraan lootasta.
Kyllä jätän hapankaalit venäläisille.
Vierailija kirjoitti:
Moni laihduttaja jo syö tuota, tämän hetken muotijuttu. Kimchi on kyllä hyvää.
Minulla oli pitkäaikainen kirjeystävä Koreasta, hän kertoi, että siellä ajatellaan, ettei nainen saa painaa yli 50 kg ja sosiaalinen paine on valtava ihan suvun puoleltakin jo.
Ja maa, olettaisin että se eteläisempi Korea, onkin itsemurhatilastoissa sijalla 12. Suomi, tämä synkkä ja murheellinen epätoivon letto, on vasta 38.
Venäjän armeija söi tynnyreittäin. Samoin voi vatsaa tasapainottaa maitohappotabletein.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihmisen ruokaa, järkyttävän pahaa.
Nössö oot
Puhutko jo sujuvasti venäjää?,minä syön kiinankaalta ja täytyy sanoa että tässähän vois alkaa tulkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut hapankaalit on hirveitä, ei vaan pysty. Onneksi löysin lähistöltä osaava viljelijä-tuottajan joka tekee aivan järkyttävän hyvää!!
Vahinko vaan että se loppuu jo ennen kevättä...
tämä, peruskaupoissa myytävän ison puljun hapankaalin laatu vaihtelee ihan huimasti. Välillä on hyvää ja raikasta( tykkään itse sellaisesta rouskuvasta hapankaalista eli ei liian pehmeästä) ja välillä on ihan törkeän kitkerän ja pahan makuista eli koko loota roskiin yhden haarukallisen jälkeen. Täälläpäin ei valitettavasti mikään pienempi tuottaja näitä valmista/myy. Itse en uskalla alkaa kotikemistiä leikkimään vaikka ohjeita onkin tarjolla :).
Korealaisten versio kimchi on heidän hoikkuutensa salaisuus. He voivat syödä sitä joka aterialla. Esimerkiksi paistettua kananmunaa ja kimchiä on eteläkorealaisen pikaruoka. Kimchi on myös maitohappokäynyttä ja siten parantaa suoliston mikrobistoa, joka vaikuttaa painoon.