Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liiallisen alkoholinkäytön lopettaminen ja nyt makuuhuoneessa vain nukutaan - läheisyys kuihtunut olemattomiin

Vierailija
30.09.2024 |

Tuli tilanne, että puolison liiallisen alkoholinkäyttö loppui kuin seinään tiettyjen tietyn tapahtuman johdosta ja siinä mukana näytti menevän myös aimo annos pariskunnalle kuuluvaa läheisyydentarvetta. Lääkkeitä ei käytä, mutta muutos on iso. Onko jollakin kokemista tällaisesta yhtälöstä? Muutama kuukausi ollut tätä uutta elämää. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko sukupuolella asiaan vaikutusta mutta minä (nainen) lopetin liiallisen alkoholin käytön niin seksi on ollut huomattavasti hauskempaa ja orgasmit ollut herkemmässä. 

Teetkö aloitteita?

Vierailija
42/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko sukupuolella asiaan vaikutusta mutta minä (nainen) lopetin liiallisen alkoholin käytön niin seksi on ollut huomattavasti hauskempaa ja orgasmit ollut herkemmässä. 

Teetkö aloitteita?

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö aloitteita?

Kyllä.

Ai saakeli vaikka sen pitäs olla sama kumpi tulee torjutuksi. Kerran kysyin miltä tuntuisi jos sanoisin ei? Niin ei tiennyt. Osoitin alas päin maattiin sängyssä. Osoitin naisen ehdotuksesta innostunutta ja sanoin en mä voi sanoa tuolle ei ja hymyilin. Jos vaihtoehdot olisivat noin tympeä elämä tai lain rikkominen pajauttamalla niin olisin jo savuilla. Voi sen ottaa keksinä tai muina syötävinä. Silloin vain vaikutus voi olla ekakertalaiselle liikaa.

Vierailija
44/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova liikunta auttaa, myös hyvä ruoka. Tuttu otti mielialalääkkeen avuksi. Oli sellainen lääke, joka piristi. 

Nyt on ollut vuosi ja 9 kk raittiina. Ei tee kuulema mieli ottaa yhtään. On hänellä avovaimo ja ihan hyvin näyttää menevän. 

Vierailija
45/47 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova liikunta auttaa, myös hyvä ruoka. Tuttu otti mielialalääkkeen avuksi. Oli sellainen lääke, joka piristi. 

Nyt on ollut vuosi ja 9 kk raittiina. Ei tee kuulema mieli ottaa yhtään. On hänellä avovaimo ja ihan hyvin näyttää menevän. 

Mielialalääke auttaa harvoja mutta niitä kirjoitetaan kaikille jotka niitä haluaa. Hyvä jos edes yksi sai apua eikä juttu ole keksitty.

Vierailija
46/47 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis voisin kuvitella, että yleensä tässä käy toisinpäin, mutta tällainen yhtälö on kerrassaan kummallista. Olemme pari, joten kyllähän sitä on touhuttu ennenkin selvinpäin, mutta nyt latistuneet halut näyttävän liittyvän jotenkin tähän totaaliraittiuteen (joka tuli puolipakosta). 

Naisilla nousee alkoholista testot ja sitä myötä halut.

Tämä. Itse tajusin olevani aseksuaali, kun lopetin alkoholinkäytön. Juovuksissa halusin seksiä, mutta selvin päin ei niin alkeellisintakaan kiinnostusta. Ja mulla ei edes aika auttanut. Joillakin voi auttaa, jos kyse on vaan siitä, että ihminen on sotkenut dopamiinijärjestelmänsä niin että fiiliksiä saa vain siitä alkoholista, ei mistään tavallisista asioista. Tuollainen palautuu kuulemma 3-6 kuukaudessa normaaliin, jos on kokonaan juomatta.

Vierailija
47/47 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin voi tapahtua vain Suomessa. Lapset syntyy valmiiksi kännissä ja suonissa on aina tietty promillemäärä.

Suomalaiset ovat alkoholisti kansa, sehän tiedetään.

Itseäni etoo ja oksettaa ajatus jonkun kännisian kanssa  yhtään minkäänlainen "läheisyys", kyllähän noita öriseviä viinanlemuisia väkisin lääppimään pyrkiviä on jokapuolella ja sitten vielä omassa sängyssä!!! Ei ikinä!!!!

Luojan kiitos ei tarvitse katsella eikä haistella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä