Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liiallisen alkoholinkäytön lopettaminen ja nyt makuuhuoneessa vain nukutaan - läheisyys kuihtunut olemattomiin

Vierailija
30.09.2024 |

Tuli tilanne, että puolison liiallisen alkoholinkäyttö loppui kuin seinään tiettyjen tietyn tapahtuman johdosta ja siinä mukana näytti menevän myös aimo annos pariskunnalle kuuluvaa läheisyydentarvetta. Lääkkeitä ei käytä, mutta muutos on iso. Onko jollakin kokemista tällaisesta yhtälöstä? Muutama kuukausi ollut tätä uutta elämää. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko känniseksi muka niin hyvää että sitä kannattaa kaivata?

Vierailija
22/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi selvinpäin on ällöttävää. Hikistä, epähygieenistä ja huomaa selvästi kumppanin läskit, YÄK! Pienessä tuiskeessa ei nämä asiat haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni alkoholisti joutuu käymään kovan henkisen prässin läpi lopetettuaan juomisen. Ne tunteet kun pitää kohdata selvin päin. Vie aikaa. Se elämä ei jatku hälle enää samanlaisena kuin ennen, kun ei ole alko mukana hallitsemassa. Eikä sinulla.

Vierailija
24/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että juuriongelma on minun ulkonäössäni tai meidän kemioissa, mutta jotakin on tapahtunut ja se liittyy tähän lopetukseen. Varmasti on vielä kroppa ja pää sekaisin eletystä elämästä, mutta jospa asiat ajan myötä suttaantuisivat ja jäisi tuo myrkky kauas taakse. Elämä ei ole ollut samalaista kuin ennen, ei edes minulla. Se on niin totta, mitä joku tuossa ylhäällä kommentoikin. Ennemmin kuitenkin tätä raitista elämää, sillä kohtuukäyttö ei valitettavasti ole onnistunut.

Vierailija
25/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallista alkoholinkäyttöä ei kannata lopettaa, koska sitten makuuhuoneessa vain nukutaan - läheisyys kuihtuu olemattomiin!

Vierailija
26/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on r**zkattu useasti, kun olin pieni. Ollaan oltu naimisissa miehen kanssa nyt 16 vuotta, enkä ole kertaakaan pystynyt seksiin selvin päin, vaikka rakastan miestäni tosi paljon. 

Onneksi mieheni ymmärtää tilanteeni. Kaksi ihanaa muksuakin ollaan saatu aikaiseksi.

Vierailija
27/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut on r**zkattu useasti, kun olin pieni. Ollaan oltu naimisissa miehen kanssa nyt 16 vuotta, enkä ole kertaakaan pystynyt seksiin selvin päin, vaikka rakastan miestäni tosi paljon. 

Onneksi mieheni ymmärtää tilanteeni. Kaksi ihanaa muksuakin ollaan saatu aikaiseksi.

Aika surullista jotenkin... Onko sulla muuten ongelmia viinasten suhteen?

Vierailija
28/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mieluummin ilman seksiä kokonaan, kuin tehdä sitä kännisen kumppanin kanssa.  Siis YRITTÄÄ tehdä, kun ei siitä kumminkaan mitään tule.  Ällöttävää.

Onneksi oma mies on täysraitis.

Ja siis sun neuvo aapeelle on...?

Vierailija
29/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis voisin kuvitella, että yleensä tässä käy toisinpäin, mutta tällainen yhtälö on kerrassaan kummallista. Olemme pari, joten kyllähän sitä on touhuttu ennenkin selvinpäin, mutta nyt latistuneet halut näyttävän liittyvän jotenkin tähän totaaliraittiuteen (joka tuli puolipakosta). 

Meillä sama. Ei känni touhuilua ollut mutta muuten 2-3x viikossa. Nyt tuntuu että stressi on tapissa. Näin menty jo 3v ja tänä aikana touhuttu 9x

Vierailija
30/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipäissään naitattaa aina s-tanasti...eukko on ihan hulluna..

Vierailija
31/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon paljon nihkeämpi hyppäämään sänkyyn uusien tuttavuuksien kanssa näin raittiina. Olen paljon kriittisempi ulkonäön suhteen jne. Joitain exiäni en pystyisi panemaan selvinpäin lainkaan. Ehkä sun kumppanikin joi sut siedettävännäköiseksi?

Et kuulosta säkään ihan normaalilta.

Vierailija
32/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista jotenkin... Onko sulla muuten ongelmia viinasten suhteen?

Mielestäni kyllä. Juon silloin tällöin yöllä, kun muu perhe nukkuu. Ei se kai ihan normaalia ole.

- se r**skattu

Vierailija
33/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu nainen tajunnut miten kuvottavaa se naiminen on. Heittäisi pllunvinkujan pihalle.

Vierailija
34/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä sama. On ilman viinaa masentunut ja vihainen eikä seksi paljon kiinnosta. Katsotaan, pääseekö lopullisesti eroon viinasta. Toivon että aika auttaa. En kyllä ole kovin toiveikas. Luulen, että ei tule kestämään elämää selvin päin.

Vierailija
35/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

horkki laulaa karaokea paikakallisessa räkälässä vastaa ohjelmaa juntille pillua tosin nämä laulajat eivät ole niin tatuoituja kuin ohjelmassa

Vierailija
36/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut? Miten muu elämä menee? Muutamassa kuukaudessa pitäisi olla jo edistystä.

Onko teillä ruokavaliot ja liikunta kunnossa? Lisäravinteita kehiin?

Vierailija
37/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tapahtuma nyt olikaan niin voisko se vaikuttaa myös muihin asioihin? Pari kuukautta on ihmiselämässä todella lyhyt aika.

Miksi edes joi paljon? Joku syyhän se sielläkin oli. Joutuu käsittelemään senkin asian nyt pakosti tavalla tai toisella. Aika usein masennusta on paikattu juomisella. "kännistä saatu ainoa ilo".

Mitäs jos olisit kumppanis tukena. Kysyt miten voi ja miten jaksaa?

Vierailija
38/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso elämänmuutos liian nopeasti. Kyllä se siitä kunhan annat aikaa.

Vierailija
39/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko sukupuolella asiaan vaikutusta mutta minä (nainen) lopetin liiallisen alkoholin käytön niin seksi on ollut huomattavasti hauskempaa ja orgasmit ollut herkemmässä. 

Vierailija
40/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää ilmeisesti unilääkkeitä,koita ennen ko nappaa pilsun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan