Lue keskustelun säännöt.
Onko normaalia olla kateellinen elämässä onnistuneille naisille? (J. Harlin, Minttu R. Anu Saarimäki yms)
30.09.2024 |
Kiva tässä lounastauolla miettiä vääriä valintoja elämässä. Minäkin olin nuori ja kaunis,mutta annoin p*rsettä liian köyhille miehille. Hitsi ku ois tienny elämästä enemmän, kun oli 18v.
Nyt elämässä ohi.
N40
Kommentit (23)
Ap on mies.
Jos ap olisi oikeasti nainen, hän olisi luetellut elämässään oikeasti onnistuneita naisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onhan tuo unelma elämää, jos kaikki palikat sattuu kohdilleen eli oikeasti on rakastunut ja mies ei ole mikään pomottava nuukailija eli rahavarat on pitkälti yhteisiä ja terveyttä riittää. Usein näissä liitoissa vaan on lähtökohta jo sellainen, että nainen on huomattavasti paremman näköinen ja nuorempi ja se, jolla ne rahat on...
Minusta kysymys on väärin asetettu. Sen pitäisi kuulua: Miksi kauniiden tai menestyden naisten arvosteleminen tulkitaan useimmiten kateudeksi.
Esimerkiksi jos kritisoi aivan aiheellisesti ja perustellen Sanna Marinia, niin kohta alkaa armoton vastaisku, jossa tulkitaan kritiikki KATEUDEKSI. Tämä hämmästyttää minua edelleen. Eivätkä nä kateuskortin läiskijät itse arvosta näiden kauniisen naisten älyä ja tekoja, kun eivät usko, että joku voi atvioida heidään osaamistaan. Harva kai haluaisi olla esimerkiksi Sanna Marin.