Suomalainen unelma
Kommentit (54)
Jos en minä, niin ei kukaan muukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elää yhteiskunnan kustannuksella
Tämä on vihervasemmistolainen unelma.
Edelleen, ei ole olemassakaan mitään vihervasemmistoa. Vihreät on oikeistopuolue. Monet rikkaita toimihenkilöitä. Toisten kustannuksella eläminen tuskin kuuluu kenenkään unelmiin. Itse ainakin olen kärsinyt kovasti kun jäin työttömäksi, vaikken Kelan rahoilla elä.
vassari
Vierailija kirjoitti:
Saada mahdollisimman paljon sosiaalitukia ja elää niiden varassa
Se nyt vain on sinun ja sukusi unelma.
Se että naapurilla menisi vielä huonommin kuin itsellä
Koti, talviasuttava mökki, luonnon hyviä puolia, lämpöä, kesällä sopiva viilennys ei jäätyminen, tunteiden tasapainottaminen, rauha, harrastuksia, kirjoja ja toimivia asioita lähellä esimerkiksi puhdas ruoka, vesi, tropit ja vaihto-osia / vaihtokone. Matkustusta jos on joku jonka kanssa mennä, turvalliset kohteet. Osa kerää jotain ja toinen valmistaa, sitten joku kasvattaa yrttejä tai kukkia.
Suomalaisen miehen unelma: paljon seksiä
Suomalainen unelma on, että kaikki voisivat elää ilman sosiaalitukia jolloin kaikki tulonsiirrot meiltäsosiaalipummeille voitaisi lopettaa"
Vierailija kirjoitti:
Viina, josta ei tule krapulaa
En tiedä tuleeko kava kavasta krapula? Sehän on alkoholin tapaan juotavaa mutta ei silti alkoholia. Kannabiksesta ei tule krapulaa jos se kelpaa päihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti muissakin maissa monen miehen unelma. Seksi on kivaa niin ihan kuule luonnollista haluta paljon sitä.
Oma koti, jossa voi elää rauhassa ja hiljaisuudessa. Arki jossa yhdistyvät sopivassa tasapainossa luonnonläheisyys ja mukavuus. Kokemus itsestä ja lähimmäisistä sisukkaina ja ahkerina.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti muissakin maissa monen miehen unelma. Seksi on kivaa niin ihan kuule luonnollista haluta paljon sitä.
On se kuulkaa naisenkin unelma. Moni mies vaan ei ole kovin taitava toteuttamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa olevan oman maansa ja kansalaistensa vihaaminen.
Puhut nyt perussuomalaisista, et suomalaisista.
Paluu 70-luvulle