Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkyysosamääräni on 61. Välillä on vaikea kestää ihmisiä.

Vierailija
30.09.2024 |

En kestä niit

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönönä on helppo olla ei rasita huolet ja kuormitu polla

Vierailija
2/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin vaikka en ihan noin älykäs taida ollakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo mielestäsi jotenkin hirveän korkea äo? Mullakin on korkeampi ja mä olen työpaikkani tyhmimpiä. 

Tulee mieleen se kuolematon lause eräältä narsistilta:

Joskus tulee hetkiä, jolloin mietin, mitä maailma menettää minussa. Mitä järkeä on siinä, että tällainen nero kuin minä imuroi jotain helvetin autoa täällä.

(tirsk)

Vierailija
4/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen, että keskustelupalstojen perusteella tulee tuohon lopputulokseen tarvitse noin korkeaa äo:ta. Paljon vähempikin riittää, joten ei tuo havainto ole sun älykkyydestä johtuvaa, sori.

Vierailija
5/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis 61 äå on jälkeenjäänyt, kehitysvammainen.

Mitä jos et miettis muita kun sinulla kirjaimellisesti ei ole välineitä tehdä niin. :' D

Vierailija
6/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.

Vierailija
7/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös teille pitäisi olla oma tinder. Ne keskustelut haluaisin kyllä nähdä.

Vierailija
8/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos et miettis muita kun sinulla kirjaimellisesti ei ole välineitä tehdä niin. :' D

Taitaa sieltäkin yksi löytyä 61 äå vai äo omaava somali :DDD

Vierailija
9/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto tarvitsee tukemaan ilmastorahastusta ehkä ovelta ovelle keräykseen ja tilinumerot suoraan eliitin omille tileille

Vierailija
10/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, olet ihan normaali persu, ja teitä on n. 15% kansasta eli et ole yksin.

Vierailija
11/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo menee jo sen rajan alle ettei pysty edes perustason introspektioon.

Eli joo ihminen joka ei omaa edes välineitä miettiä omia juttujaan realistisesti ei pitäis hössöttää muista kun välineitä ei kirjaimellisesti ole.

Tyhmäkin ihminen voi olla hyvä tyyppi ap, kunhat et ala keuliin ja vittumaiseks muille, mm david hasselhof on erittäin matalalla äålla varusteltu!

Vierailija
12/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo mielestäsi jotenkin hirveän korkea äo? Mullakin on korkeampi ja mä olen työpaikkani tyhmimpiä. 

Tulee mieleen se kuolematon lause eräältä narsistilta:

Joskus tulee hetkiä, jolloin mietin, mitä maailma menettää minussa. Mitä järkeä on siinä, että tällainen nero kuin minä imuroi jotain helvetin autoa täällä.

(tirsk)

Tuohan oli hyvinkin syvällistä. Et vaan tajua kun oma äo:si ei taida riittää kuin putkiajatteluun. 

Vierailija
13/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun älykkyysosamääräni on 88 ja minä olen huomannut, että minun pitäisi elää erakkona, koska ihmiset sanovat minulle: vajaaälyinen.

Vierailija
14/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea älykkyys antaisi ap:lle kyvyn sopetua, silloin ei harmittaisi juuri nuo asiat vaan hieman erit. Älykkyys lisää empatiaa. 

Jos ap:n äo on tuota luokkaa ja häntä harmittaa juuri nuo asiat, on hän todennäköisesti autismin kirjolla oleva.

Vierailija
15/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....mitä?

Oliko tuo sinun mielestä lause joka tarkoittaa asioita?

Älä nyt ainakaan noillla avuilla ilkeäks ala, tyhmä ja paha on aika fataali kombo.

Vierailija
16/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko Tatu Vanhanen kommentoimaan?

Vierailija
17/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut poikkeusälykkäiden usein olevan erityisen nopeita vieraiden kielien oppijoita. Ei ole harvinaista puhua sujuvasti neljää eri kieltä. Tai enemmänkin. 

Ei oikeesti älykkäät tuhlaa aikaansa julistamalla sitä näin typerillä palstoilla. 

Vierailija
18/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei pahalla. Kyllä se vaan niin on , että jos joutuu kaiket päivät olemaan tekemisissä ihmisen kanssa jonka äö on huomattavasti alhaisempi ,kuin itsellä, niin se on rasittavaa. Tiedän kokemuksesta.

itse olen ihan keskiverto älykäs.

Vierailija
19/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen monta pykälää sinua tyhmempi. Olen turhautunut ihan samaan asiaan. Erityisen harmillista on, että keskustelua käydessä toinen osapuoli sortuu epäloogisiin aasinsiltoihin ja kuvittelee, että minun väitteeni olisi kumottu niillä. Sen sijaan keskustelutaitoisen ihmisen kanssa voi olla vaikka kuinka jyrkästi eri mieltä, ja väittely on silti antoisaa ja hyväntuulis

Vierailija
20/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se somali voi olla nero, ei vain ole osannut kieltä tai ei ole viitsinyt rastittaa tehtäviä tosissaan.  Hassu työpaikka (ns. "suojatyöpaikka") jos tiedossa olisi kaikkien äo:t ja voisi sanoa että minulla on 61 ja en ole ihan työpaikkani tyhmin.  Täytyyhän työnjohdon tietää mihin tehtävään kunkin voi kykyjensä puolesta laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän