Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nopeasti sienestyskaveri?

Vierailija
30.09.2024 |

Olisi monta ainakin 5 sangon suppispaikkaa. Mutta tänä syksynä en viitsi lähteä yksin, vaan kaveri pitäisi saada nopeasti, nainen. Pitääkö kadulle lähteä kyselemään, että lähdetkö sieneen? Muuten suppikset mätänevät metsään. Kuinka surullista. -M

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti haluat onnistua, harkitse seuraavia:

Tsekkaa, onko facebookissa vielä sienisenssit-ryhmä. Nimestään huolimatta sieltä voi hakea ihan ei-romanttista sienestysseuraa.

Suosittelen, että lähdette ensin metsään vaikka pienellä porukalla, siinä sitä tutustuu eikä kenelläkään ole turvaton olo.

Paikallisen sieniseuran toimintaan mukaan menemällä löydät varmasti kivaa seuraa, ja aika usein siellä on myös kivoja naisia, joihin tutustua.

Edelleen - ensin mennään treffeille sellaiseen julkiseen paikkaan, jossa on paljon muitakin ihmisiä. Sitten vasta sieneen. 

Hyvät vinkit, kiitos! Tosin olen kyllä ollut treffeillä sellaisessakin paikassa, jossa ei ole muita ihmisiä, joten en ihan ymmärrä, mikä siinä on ongelma. -ap

Vierailija
42/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaa, onko facebookissa vielä sienisenssit-ryhmä. Nimestään huolimatta sieltä voi hakea ihan ei-romanttista sienestysseuraa.

Suosittelen, että lähdette ensin metsään vaikka pienellä porukalla, siinä sitä tutustuu eikä kenelläkään ole turvaton olo.

Paikallisen sieniseuran toimintaan mukaan menemällä löydät varmasti kivaa seuraa, ja aika usein siellä on myös kivoja naisia, joihin tutustua.

Edelleen - ensin mennään treffeille sellaiseen julkiseen paikkaan, jossa on paljon muitakin ihmisiä. Sitten vasta sieneen. 

Hyvät vinkit, kiitos! Tosin olen kyllä ollut treffeillä sellaisessakin paikassa, jossa ei ole muita ihmisiä, joten en ihan ymmärrä, mikä siinä on ongelma. -ap

No siinähän sinulle riittääkin pohtimista siellä sienimetsässä. Tule toki kertomaan, jos sait ahaa-elämyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hirveen kiva sulle ettei ole tarvinnut pelätä. Kannattaa kokeilla aidosti eläytyä välillä toisen ihmisen ajatuksiin ja tunteisiin, se auttaa ymmärtämään muita ihmisiä. 

Ootko muuten koskaan huomannut, kun lehdissä uutisoidaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta, että kommenttikenttä on täynnä naisen haukkumista? Kuinka uskomattoman tyhmä nainen on ollut, kun on mennyt hämärään puistoon, tavannut miehen kotonaan, kävellyt yksin pimeällä jne? Samalla tavalla naista pidettäisiin todella uhkarohkeana ja tyhmänä, jos hän lähtisi metsään tuntemattoman miehen kanssa.

Vierailija
44/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi pitää alkaa loukkaamaan tuntemattomia ihmisiä? Ei kai ihminen itse sille mitään voi, jos on yksinkertainen? -ap"

Ei voi, mutta jos on NIIN yksinkertainen, ettei ymmärrä, miksi nainen ei lähde tuntemattoman miehen kanssa metsään, niin silloin on jo kaikki toivo kohdallasi menetetty. Eli mene nyt vain pomimaan ne suppiksesi ihan yksin, koska seuraa tuskin löytyy. 

Tällaisesta kommentista voisi herkkänahkaisempi masentua, mutta itse en koskaan ajattele, että kaikki toivo olisi mennyt. Niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Pyrin suhtautumaan elämään positiivisesti. -ap

Vierailija
45/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi pitää alkaa loukkaamaan tuntemattomia ihmisiä? Ei kai ihminen itse sille mitään voi, jos on yksinkertainen? -ap"

Ei voi, mutta jos on NIIN yksinkertainen, ettei ymmärrä, miksi nainen ei lähde tuntemattoman miehen kanssa metsään, niin silloin on jo kaikki toivo kohdallasi menetetty. Eli mene nyt vain pomimaan ne suppiksesi ihan yksin, koska seuraa tuskin löytyy. 

Tällaisesta kommentista voisi herkkänahkaisempi masentua, mutta itse en koskaan ajattele, että kaikki toivo olisi mennyt. Niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Pyrin suhtautumaan elämään positiivisesti. -ap

Naisten pitää suhtautua miesten maailmassa elämään varauksella, jos mielii elää.

Vierailija
46/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et ole töissä?

Vierailija
47/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hirveen kiva sulle ettei ole tarvinnut pelätä. Kannattaa kokeilla aidosti eläytyä välillä toisen ihmisen ajatuksiin ja tunteisiin, se auttaa ymmärtämään muita ihmisiä. 

Ootko muuten koskaan huomannut, kun lehdissä uutisoidaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta, että kommenttikenttä on täynnä naisen haukkumista? Kuinka uskomattoman tyhmä nainen on ollut, kun on mennyt hämärään puistoon, tavannut miehen kotonaan, kävellyt yksin pimeällä jne? Samalla tavalla naista pidettäisiin todella uhkarohkeana ja tyhmänä, jos hän lähtisi metsään tuntemattoman miehen kanssa.

Se on ikävää, että tuollaista on tapahtunut. Itse en kuitenkaan koskaan käyttäydy sienestysreissuilla väkivaltaisesti, enkä ole kuullut muidenkaan käyttäytyneen. Väkivalta kuulostaisi takuuvarmalta tavalta pilata treffit. -ap

Vierailija
48/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan ap on tatuoinut otsaansa "ei väkivaltainen", jotta naiset tunnistavat kiltin miehen? :D

Vierailija
49/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen sienestyskaverin pitää olla juuri nainen?

Voi se mieskin olla, mutta jostain syystä tykkään tutustua naisiin enemmän.

Kelpaako,jos ilmoitan olevani nainen,vaikka on kellit.

Vierailija
50/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokihan ap on tatuoinut otsaansa "ei väkivaltainen", jotta naiset tunnistavat kiltin miehen? :D

Mielestäni naamatatuoinnit ovat mauttomuuden huippu, eli en todellakaan ole. -ap

Vierailija
51/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen sienestyskaverin pitää olla juuri nainen?

Voi se mieskin olla, mutta jostain syystä tykkään tutustua naisiin enemmän.

Kelpaako,jos ilmoitan olevani nainen,vaikka on kellit.

Kyllä se vähän haittaisi, koska tarkoituksena olisi perustaa perhe. Kellit parisuhteen kummallakin osapuolella muodostavat huomattavan esteen omien biologisten lasten saamiselle. Toki jos pystyisin luopumaan perheestä haaveilusta ja ensisijaisesta mieltymyksestäni biologisiin naisiin, sitten saattaisi kelvatakin. Vielä en kuitenkaan ole siihen valmis. -ap

Vierailija
52/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä et ole töissä?

Olen sisällöntuottaja. -ap

Vierailija
53/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut vaeltamassa täysin tuntemattoman naisen kanssa. Kaikki meni kuten suunniteltiin, nainenkin nautti retkestä eikä pelännyt.

M46

Vierailija
54/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut vaeltamassa täysin tuntemattoman naisen kanssa. Kaikki meni kuten suunniteltiin, nainenkin nautti retkestä eikä pelännyt.

M46

No mepä sitten naisina lakataan heti kuolemasta tuntemattomien miesten käsiin, kiitti vinkistä!

Vierailija
55/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

No mepä sitten naisina lakataan heti kuolemasta tuntemattomien miesten käsiin, kiitti vinkistä!

Aika järkyttävää, kun laittaa aloituksen sienestystreffeistä, niin pian jo puhutaan ruumispusseista ja murhailemisista. En ole koskaan kuullut naisia murhailevista sienestäjistä, ja suoraan sanoen epäilyttää, onko sellaisia edes. Ainakin todennäköisyys vaikuttaa häviävän pieneltä. Ainakaan itse en alkuunkaan suvaitse sellaista käytöstä. -ap

Vierailija
56/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sienestyskaverina oma uskollinen rottweilerini. -N

Pidä tiukasti kiinni se. En halua kimppuuni metsässä.

Vierailija
57/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että aika rankkaa on naisten elämä, kun metsätreffeille jos lähtee, niin eipä aikaakaan kun ruumispussi rapisee, kroppaa roudataan metsästä pitkällä autolla ja verenhimoista sienestäjää jahdataan kissojen ja koirien kanssa. Näistä pitäisi uutisoida enemmän, kun niitä kerran tapahtuu.

Vierailija
58/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, että aika rankkaa on naisten elämä, kun metsätreffeille jos lähtee, niin eipä aikaakaan kun ruumispussi rapisee, kroppaa roudataan metsästä pitkällä autolla ja verenhimoista sienestäjää jahdataan kissojen ja koirien kanssa. Näistä pitäisi uutisoida enemmän, kun niitä kerran tapahtuu.

Aika naiivia on myös uskoa, etteikö siellä metsässä voisi tapahtua jotain. Kukaan ei tietäisi mistä etsiä edes. Joten lopetapa nyt tuo vähättely.

Vierailija
59/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotko kotiin vai jätätkö mättäälle raiskattuasi?

Vierailija
60/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on umpityhmä jos lähtee tuntemattoman miehen mukaan ja vainoharhainen jos ei lähde, näinhän se tuntuu olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä