Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut kivat, kauniit naiset voivat olla sinkkuina vuosikausia?

Vierailija
29.09.2024 |

Ihmettelen sitä ja on outoa. Useimmilla ihan tavallisilla pullukoilla on kuitenkin mies ja perhe. Miksi sitten jotkut ns unelmanaiset ovat yksin?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy hyvää miestä. Fakta on tämä asia.

Vierailija
22/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ulospäin kiva nainen ei sitten lopulta olekkaan niin kiva, ei se ulkonäön merkitys ole lopulta parisuhteessa kovinkaan korkealla ensihuuman jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ulospäin kiva nainen ei sitten lopulta olekkaan niin kiva, ei se ulkonäön merkitys ole lopulta parisuhteessa kovinkaan korkealla ensihuuman jälkeen.

Tämäkin voi olla totta.

Vierailija
24/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille ei kelpaa kukaan niin ovat mieluummin yksin kuin tyytyvät vähempään.

Vierailija
25/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkku, koska en halua parisuhdetta. Halutessani useampi tuttu mies olisi valmis suhteeseen kanssani heti.

Mulla on takana pitkä, hyvin nuorena alkanut parisuhde, joka laski elämänlaatuani radikaalisti. En ole ainakaan vielä halukas aloittamaan uutta.

Vierailija
26/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt ns kauniista naisista joilla on tekoripset, irtokynnet, hiuslisäkkeet ja kasvoja laitettu monin eri tavoin? Vai mikä on aloittajan mainitsema kauneus? 

Vierailija
27/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että haluavat olla yksin. Ei kaikki halua parisuhdettta. Ei edes kaikki niistä  naisista jotka sun mielestä ovat unelmanaisia sun makuun.

Vierailija
28/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä kivoilla, hauniilla naisilla on liikaa ikää. Iän myötä naisille tulee niitä mielipiteitä joita miehet ei jaksa kuunnella.

Ps. Lääke on mennä kivan pojan kanssa yhteen nuorena jolloin ne mielipiteet kehittyy yhdessä.

Vierailija
29/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut yksin nyt 10v. Olen hoikka, urheilullinen, pitkät vaaleat hiukset ja ihmiset kehuu kauniiksi. Paljon tulee kauhisteluja, miten olen yhä yksin.

No, vastaus on että omasta tahdosta! Minua ällöttää miehet! Kaikki kaverieni miehet on yrittäneet lähennellä. Jopa siskoni mies! Yksi on sanonut suoraan että haluaa olla kanssani koska "haluaa vaihtaa parempaan". Oksettavaa! Miksi kukaan haluaisi miestä joka vaihtaa parempaan koko ajan?

Lisäksi olin nuorena suhteessa jossa minua kohdeltiin huonosti. Mies esitti alkuun ihanaa mutta sitten paljastui kunnon sovinisti, minun olisi pitänyt olla pelkkä kodinkone ja "patja".

Joten ei kiitos, haluan olla yksin! Harkitsen kissan ottamista.

Vierailija
30/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettien vietävänä olevat alkeelliset laumasielut kuvittelevat, että parisuhde on jotain mitä kaikki haluaa, ja jotain vikaa pitää ihmisessä olla jos asuu yksin. Ei kuule kaikkia parisuhteet kiinnosta, yksin eläminen on monesti paljon mukavampaa. Itsekin olen ollut jo 15 vuotta sinkkuna, ja välillä olen joutunut suorastaan häätämään minusta kiinnostuneita naisia ympäriltäni (olen mies). Tästä vapaudesta en ihan helpolla enää luovu.

Vierailija
31/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut yksin nyt 10v. Olen hoikka, urheilullinen, pitkät vaaleat hiukset ja ihmiset kehuu kauniiksi. Paljon tulee kauhisteluja, miten olen yhä yksin.

No, vastaus on että omasta tahdosta! Minua ällöttää miehet! Kaikki kaverieni miehet on yrittäneet lähennellä. Jopa siskoni mies! Yksi on sanonut suoraan että haluaa olla kanssani koska "haluaa vaihtaa parempaan". Oksettavaa! Miksi kukaan haluaisi miestä joka vaihtaa parempaan koko ajan?

Lisäksi olin nuorena suhteessa jossa minua kohdeltiin huonosti. Mies esitti alkuun ihanaa mutta sitten paljastui kunnon sovinisti, minun olisi pitänyt olla pelkkä kodinkone ja "patja".

Joten ei kiitos, haluan olla yksin! Harkitsen kissan ottamista.

Hei trollukka.

Vierailija
32/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kivoja, kauniita miehiä on Suomessa yhteensä n. 4 kpl, ja muunlainen mies laskee elämänlaatua ratkaisevalla tavalla. 

Tämä! Kun sitä laatikkoleuka DI-lääkäriä ei ilmesty, jalat pysyvät yhdessä ja ne harvat kontaktiin uskaltautuvat miehet turhautuvat

Vierailija
33/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskityn itseeni ja lapsiini. Harva mies on sen arvoinen, että viitsisin antaa aikaa hänelle. Enkä etsi ketään. 

Mistä ne lapset ilmestyi, jos sinkkuna viihdyt?

Katsos lapsen/lapsia voi hankkia  myös yksin.  On sellainen asia kuin keinohedelmöitys joka on melko yleistä nykyään. Esim monet naisparit hankkii sillä tavalla lapsia, ja siinä on se etu että luovutttaja on testattu ja varmasti terve.

Itsestäni en sano että olisin kaunis ja mukava, mutta sinkkuna elän ja kaksi lasta olen ihan itsekseni hankkinut.  Ei siihen minkäänlaista parisuhdetta tarvinnut.  

Parisuhteitakin olen aikanaan kokeillut mutta sellaista miestä en ole löytänyt jonka kanssa olisin voinut ajatella sitoutua.  Vaadin hyvin paljon ja sittenkin olen hyvin kriittinen. en halua mitään sotkua ja vääntöä ja harmia elämääni turhan takia kun lapset sain näinkin,  6- ja 10-vuotiaat,  ja ihanan perheen heidän kanssaan.  Näin on hyvä.

Vierailija
34/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on lesboja eikä kerro sitä sinulle

Vierailija
35/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskityn itseeni ja lapsiini. Harva mies on sen arvoinen, että viitsisin antaa aikaa hänelle. Enkä etsi ketään. 

Voi jösses sentään. Tuskin kukaan mitään yksinhuoltajaa tarkoitti. Saati, että miehet kilpailisivat yksinhuoltajasta tai ketään edes kiinnostaisit. The delusion is real.

Vierailija
36/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kyllä miehen, mutta mun ikäiset hyvät miehet ovat varattuja, ja huonot miehet ovat pilanneet itsensä alkoholilla, katkeruudella ja hoitamattomilla mt-ongelmilla. 

Vierailija
37/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kivoja miehiä. Itsekin olen stereotypinen "ihmettelysinkku". Koulutettu, hyvätuloinen, urheilullinen, huolehtivainen, nätti. En ota miestä jos siitä ei ole positiivista vaikutusta elämääni, ja tähän mennessä yhdestäkään ei ole ollut. Itse annan suhteessa paljon, ja vaikutus on hyvin äkkiä negatiivinen jos/kun mies vain ottaa eikä anna mitään takaisin. 

Vierailija
38/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kivoja miehiä. Itsekin olen stereotypinen "ihmettelysinkku". Koulutettu, hyvätuloinen, urheilullinen, huolehtivainen, nätti. En ota miestä jos siitä ei ole positiivista vaikutusta elämääni, ja tähän mennessä yhdestäkään ei ole ollut. Itse annan suhteessa paljon, ja vaikutus on hyvin äkkiä negatiivinen jos/kun mies vain ottaa eikä anna mitään takaisin. 

Lollero. Pysähdypä hetkeksi miettimään mikä oli se yksi yhdistävä tekijä noissa kaikissa pieleen menneissä suhteissasi. Et kuulosta penaalin terävimmältä kynältä niin saat spoilerin: se olit sinä. Olisiko kuitenkin niin, että ongelma olet sinä.

Vierailija
39/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lollero. Pysähdypä hetkeksi miettimään mikä oli se yksi yhdistävä tekijä noissa kaikissa pieleen menneissä suhteissasi. Et kuulosta penaalin terävimmältä kynältä niin saat spoilerin: se olit sinä. Olisiko kuitenkin niin, että ongelma olet sinä.

Joo, minä menin toki lankaan ja en huomannut miesten kurjuutta nuorempana ajoissa. Ongelmanani oli naiivius ja se että uskoin myös miesten haluavan myös kumppanilleen hyvää. Olin myös ihan liian kärsivällinen ja uskoin että rakkauteni opettaa miehille kuinka minuakin voisi kohdella hyvin (niinkuin minä kohtelin heitä). Tottakai tämä oli nimenomaan minun ongelmani ja siksi jäin huonoihin suhteisiin ihan liian pitkiksi aikaa. 

Tässä olen onneksi tullut paremmaksi, ja nykyään laitan hommat poikki paljon nopeammin ekasta varoitusmerkistä. Ja tadaa, siksi olenkin sinkkuna ollut vuosia kun en mene enää lankaan vaan dumppaa miehet päivissä tai max viikoissa, heti kun heidän todellinen luonteensa alkaa paljastua! 

Vierailija
40/60 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua vaan tyytyä johonkin, jotta voisi sanoa olevansa parisuhteessa. Valitettavasti Suomessa hyviä miehiä ei ole tarpeeksi, ja hyvällä en tarkoita nyt jotain pitkää ja tummaa komistusta (mikä toki olisi kiva), vaan luotettavaa miestä, joka ei ravaa baareissa ja tapaile kymmentä naista samaan aikaan. Tai miestä joka pärjäisi hetken myös yksin, kauheita riippakiviä kaikki. Kivoilla ja näteillä naisilla on myös muuta elämää, kuin viihdyttää miestä.