Miksi jotkut kivat, kauniit naiset voivat olla sinkkuina vuosikausia?
Ihmettelen sitä ja on outoa. Useimmilla ihan tavallisilla pullukoilla on kuitenkin mies ja perhe. Miksi sitten jotkut ns unelmanaiset ovat yksin?
Kommentit (60)
Keskityn itseeni ja lapsiini. Harva mies on sen arvoinen, että viitsisin antaa aikaa hänelle. Enkä etsi ketään.
Naiselle sinkkuus on valinta! Ja ihan aina ulkonäköön katsomatta
Ihan yhtä lailla kuin monet mukavat ja kivat miehet voivat olla sinkkuna vuosia.....
Ehkä ovat liian kauniita, eli kukaan ei uskalla lähestyä. Tai eivät halua suhdetta. Voivat olla aseksuaaleja. Tai sata muuta syytä.
Ei uskalleta edes lähestyä. Ajattelevat ehkä - tai vaistonvaraisesti - että eivät pysty sellaista naista pitkän päälle pitämään. Pitää heidänkin kohdalla toteutua vakka-ja-kansi-periaate.
Jos on mt-ongelmia tai muita vikoja mitkä ei näy ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle tullut mieleen, että kenties haluavat olla yksin? Ei kaikille parisuhde ole tärkeä.
Tuntemani kuitenkin valittavat sinkkuudestaan ja siitä että eivät löydä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Keskityn itseeni ja lapsiini. Harva mies on sen arvoinen, että viitsisin antaa aikaa hänelle. Enkä etsi ketään.
Mistä ne lapset ilmestyi, jos sinkkuna viihdyt?
Koska kivoja, kauniita miehiä on Suomessa yhteensä n. 4 kpl, ja muunlainen mies laskee elämänlaatua ratkaisevalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ovat liian kauniita, eli kukaan ei uskalla lähestyä. Tai eivät halua suhdetta. Voivat olla aseksuaaleja. Tai sata muuta syytä.
Mua ei ainakaan kukaan lähesty, kun miehet kuulemma ajattelevat, että 99,9 % todennäköisyydellä olen varattu. Turha siis yrittääkään, kun pakkien saaminen on varmaa.
Koska ne ei yleensä ole kivoja tai erityisen kauniitakaan. Komeat, menestyvät miehet eivät moista ota riesakseen.
Moni nainen haluaa pysyä kivana eikä sen takia hanki parisuhdetta, joka laskee elämänlaatua.
Aniharvoin parisuhde tekee naisen elämästä parempaa kuin mitä se olisi ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan kukaan lähesty, kun miehet kuulemma ajattelevat, että 99,9 % todennäköisyydellä olen varattu. Turha siis yrittääkään, kun pakkien saaminen on varmaa.
Saman olen huomannut. Kaikki ovat äimän käkenä että muka olisin sinkku. Ja sitten aletaan jo pohtia että on pakko olla jotain pahasti pielessä jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle tullut mieleen, että kenties haluavat olla yksin? Ei kaikille parisuhde ole tärkeä.
Ja ne varmasti lähestyy miehiä tosi usein. Tekevät aloitteen, tarjoavat treffit kahvilassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Löytäminen" implikoisi aktiivista etsimistä. Hiukan epäilen että tuttusi tekevät paljoakaan itse sen aktiivisen etsimisen suhteen.
No niin ap, faktat pöytään. Kuinka monta tällaista naista tunnet? Siis oikeesti? Ja miten helvetissä sä muka voisit tietää onko ne sinkkuja vai ei.
Olipa taas alkeellinen sönkötys. Ulilauta-apina yrittää taas kehitellä "keskustelua", että pääsee huutamaan sitä oikeaa asiaansa eli haukkumaan naisia. Yawn...