Mies kertoi harrastuksekseen puukkojen/veitsien keräilyn :o
On kyllä ammatiltaankin kokki mutta en varmaan ikinä uskalla sen luokse kylään...
Kommentit (6)
Olen huomannut ettei naisille ole oikeastaan enää siinä vaiheessa merkitystä miehen harrastuksilla, kun se valinta "ihastua" on tehty. Voi olla vaikka mitä kummallisuuksia ja aivan outoja juttuja, mutta ihastunut nainen sulattaa kaiken eikä ihmettele.
Sen sijaan ennen sitä ihastumispäätöstä voi vielä olla merkitystä, jos nainen ei ole aivan varma tunteistaan. Silloin voi alkaa häiritä outoudet ja mieslapsellisuus, esim. tietokonepelit, radio-ohjettavat, puukot ja aseet jne.
Usein puukot on hienoja, minä sain ensimmäisen oman viisi vuotiaana käytiin isän kanssa ostamassa, no se oli vain mora mutta kuitenkin. Niin olen nainen
Miehen kannalta armahti ihan hyvä ettet uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut ettei naisille ole oikeastaan enää siinä vaiheessa merkitystä miehen harrastuksilla, kun se valinta "ihastua" on tehty. Voi olla vaikka mitä kummallisuuksia ja aivan outoja juttuja, mutta ihastunut nainen sulattaa kaiken eikä ihmettele.
Sen sijaan ennen sitä ihastumispäätöstä voi vielä olla merkitystä, jos nainen ei ole aivan varma tunteistaan. Silloin voi alkaa häiritä outoudet ja mieslapsellisuus, esim. tietokonepelit, radio-ohjettavat, puukot ja aseet jne.
Syö sinä persuincel paskaa
Montakohan puukotusta on tapahtunut että useamman puukon on keuhkoon tyrkännyt?