Muuten täydellinen pari, mutta ulkonäkö ongelmana
Jos löytäisit henkisesti täydellisen kumppanin itsellesi (ja toisin päin), mutta ulkonäöllisesti ette sopisi mitenkään toisillenne, niin olisi se ulkonäkö ongelma?
Meillä on samanlaiset kiinnostuksenkohteet, samanlainen maku, sama huumorintaju ja arvot. Asutaan samassa kaupungissa ja samanlaiset toiveet tulevaisuutta varten. Kumpikaan ei ole ruma, mutta ulkonäöllisesti emme mätsää mitenkään. Kukaan ei usko, että olemme pari. Onko tämä oikeasti niin kummallista?
Kommentit (25)
Tärkeintä kai se on että sisin mätsää yhteen. Onhan noita "epäsuhtaisia" pareja olemassa. Ja usein vuosien varrella jotenkin kummasti alkaa eriparisemmatkin muistuttaa toisiaan ja vaikuttaa oikein sopivalle parille.
Jos rakastuu niin ei sillä ulkonäöllä ole väliä.
Mun 1. mies oli urheilullinen, atleettivartaloinen, oli sixpäck ja jykevä leuka. Ei sitten kuitenkaan onni kestänyt kuin 14v.
Nykyisellä miehellä oli iskävatsa ja jenkkakahvat jo 30v:nä ja pelkäsin ensin että se haittaisi. Mutta toisaalta upeat pitkät sääret ja kauniit käsivarret (outoa🤔) ja vielä lähes 60v:näkin tosi kuvauksellinen vaikkei komea olekaan. No eipä ole haitannut:)
Unohda nämä kaikki muut teidän ulkopuolelta.
Jos hän miellyttää sun silmää niin paljon ettet salaa haaveile jostain paremmasta. Päiväunet on tottakai sallittuja. Ja jos menee samoin toisinpäin.
Niin ala nauttimaan onnestasi!
No mitä sitten. En minä tiedä ollaanko mekään miehen kanssa silleen "mätsäävä pari", kun hän on pitkätukkainen kitaristi ja varsinkin nuorempana roikkui ketjuja farkuissa jne. rock-tyyliä, minä taas enempi semmoinen klassiseen tyyliin pukeutuva naapurintyttö kevyessä meikissä ja luonnollisessa tukassa.