G: kuinka kauan yhdessä, kuinka usein seksiä
Kommentit (53)
Olemme lähes kuuskymppisiä. Yli 30 vuotta oltu yhdessä. Ja naidaan lähes päivittäin. Viikonloppuisin tietysti kahdesti päivässä. Ja olemme erittäin onnellisia. Uskotteko?
Ymmärrän. Ei tarvitsekaan uskoa.
Epänormaalia? Ehkä, mutta minä olenkin kuin lottovoittaja. Sain aikoinaan naisen, joka on täydellinen, kuin uni. Tiedän, että se ei VOI olla totta. Toivottavasti en herää tästä unesta koskaan.
seksipäiväkirjaa vuoden alusta johon olen merkinnyt rakastelut vaimoni kanssa ja omat masturbointikertani. Määrä tietenkin hiukan vaihtelee viikoittain mutta laskin "keskiarvotilanteen" vuoden alusta viime sunnuntaihin (5.10) asti ja se on seuraava.
Rakastelukertoja keskimäärin 3,8 x kk eli ei kertaa viikkoonsa
Omat masturbointini n. 3 x viikossa.
Yhdessä 8 v. En ole tyytyväinen, haluaisin rakastella useammin.
-M 44-
Ja seksiä 1-4krt viikossa. Olen tyytyväinen, mies haluaisi ehkä vähän useammin...
Seksiä max.2x viikossa... Yleensä 0-1 krt/vko. Kuussa ehkä 3-5krt. En ole tyytyväinen...
N33
alle 4v lapsia 3
Seksiä 1-3krt/vko, olisi useammin jos puoliso tekisi lyhyempää työpäivää.
Nyt on jokin uusi innostus meneillään, ei ole kauan kun harrastettiin avaruusseksiä (kerran kuussa) ja lelujakin hankittiin
seksiä ei vuoteen, pieni vauva. Laatu ollut ok, määrä viime vuosina melko pientä. Sopinut molemmille. Vaihtelua on mahtunut vuosiin ja viikkoihin.
joku 60v. pariskunta, joka harrastaa seksiä joka päivä kerran tai enemmän. jee. Aika hienoa. Mutta sitten aattelin, että onko kuitenkin joku fantasia, kun tää on vauva-lehden keskustelupalsta. Mitä kuuskymppiset näitä lukisi?
Niin minäkin haluaisin usemmin, tosin 137km välimatka tekee tehtävänsä...Siltikin vaikka näemme noin muutaman kerran kuukaudessa, läheskään joka kerta mies ei halua seksiä...Ollaan oltu kohta vuoden päivät yhdessä....
.. yhdessä neljä vuotta ja seksiä 2-7 kertaa viikossa.
ja seksiä about kerran kuussa,mieli kyllä tekis kokoajan,mut....
nim.n24
Nyt seksiä pari kertaa kuussa. Molemmat haluttais useemmin, mies minua enemmän. Elämäntilanne vaan on se, että meillä on liian vähän aikaa olla yhessä: pienet lapset ja mies tekee aamusta iltaan töitä. Seksin laatuun ollaan molemmat oikein tyytyväisiä, määrään ei niinkään.