Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttötilillä 1546,28, palkka tulee vasta huomenna

Vierailija
29.09.2024 |

Miten selviän? Vasta huomenna tulee 4212,68 tilille

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ne heti ensimmäiselle vastaantulevalle ryysyläiselle. Ihan hirveää jos ei ole tuhlannut koko palkkaa jo tokalla viikolla. Hae jo heti huomenna korkeakorkoinen limiittilaina ja osta autotalli täyteen renkaita. Tai sokeria tai mitä mieleen juolahtaa.

Ei pääse seuraavaan 3 vuoteen käymään vastaavaa vahinkoa. Onhan tuo jo törkeetä olla tuhlaamatta kaikkia rahojaan.

Vierailija
22/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ne heti ensimmäiselle vastaantulevalle ryysyläiselle. Ihan hirveää jos ei ole tuhlannut koko palkkaa jo tokalla viikolla. Hae jo heti huomenna korkeakorkoinen limiittilaina ja osta autotalli täyteen renkaita. Tai sokeria tai mitä mieleen juolahtaa.

Ei pääse seuraavaan 3 vuoteen käymään vastaavaa vahinkoa. Onhan tuo jo törkeetä olla tuhlaamatta kaikkia rahojaan.

No mietin kyllä et pitäiskö sopia jonku kivan opiskelijapimun kanssa jostain sponsorikäytännöstä. Tuo on jokakuukautinen ongelma, varsinkin kun ei aina tule hankittua teatterilippuja ja muita keikkalippuja näin paljoa saman kuukauden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Niin no, Jorma Ollilalle ei riittänyt markka-aikaan 630 miljoonan bruttotulot, joten miksi epäilet aloittajan ahdinkoa provoksi?

Vierailija
24/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on unohtunut tuon verran verkkareitten taskuun.

Vierailija
25/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain kymppitonni.

Vierailija
26/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla surkea palkka.

Itse tienaan päivässä noin 10 000 euroa. Hävettäisi itseäni noin pieni palkka. Meinaako ap tehdä asialle jotain? 

Vierailija
27/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harmittelen kun säästötilin pohja paistaa, saldo vaan reilut 64 kiloeuroa. Mutta kyllä se siitä toipuu nyt kun märkätilaremontti valmistui ja kesämökin lämmitysmuodon vaihdos vesikiertoiseksi lattialämmitykseksi viilennyksellä saatiin tehtyä, tulorahoituksella.

Vierailija
28/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tienaan päivässä noin 10 000 euroa. Hävettäisi itseäni noin pieni palkka. Meinaako ap tehdä asialle jotain? 

En meinannut kun tuollakin olen top5% palkansaajista.

Vierailija
29/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse harmittelen kun säästötilin pohja paistaa, saldo vaan reilut 64 kiloeuroa. Mutta kyllä se siitä toipuu nyt kun märkätilaremontti valmistui ja kesämökin lämmitysmuodon vaihdos vesikiertoiseksi lattialämmitykseksi viilennyksellä saatiin tehtyä, tulorahoituksella.

En ajatellut säästötiliin tai sijoituksiin koskea...

Vierailija
30/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukana maailman rikkaimmista palkansaajista. 

Vierailija
31/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Miinukselle menee.

Perustele syy tuolle

Typerä aloitus, muttei pääse kuukauden typerimmäksi.

Vierailija
32/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukana maailman rikkaimmista palkansaajista. 

Juu, minulle riittää paikallinen.

Mutta ei se ole minulta pois että sinulla menee noin paljon paremmin. Hyvä sulle!

Vierailija
33/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Miinukselle menee.

Perustele syy tuolle

Typerä aloitus, muttei pääse kuukauden typerimmäksi.

Vähän vaihtelua sille "nyt on enää 3€ tilillä, millä ruokin lapseni" tai "tukiani leikattiin yhyy"

Tuo on kuitenkin mun oikea tilanne tänään.

Vierailija
34/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satusetä/täti ottaa nyt vaan mt-lääkkeet.

Vierailija
35/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa kun ei ole kokemusta. Mulla tippuu ton verran taskusta kun vedän housut jalkaan

Vierailija
36/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Tämä oli päivän paras. Tätähän se oikeasti on suurimmalla osalla työssäkäyvistä, vaikka tällä palstalla riehuvat ihme köyhyysagitaattorit väitttävät muuta. 

Itselläni on 700€ käyttötilillä ja palkka tulee kahden viikon kuluttua. Eipä paljon stressaa. Tänä vuonna saanut kuitenkin melkein neljätonnia laitettua säästöön.

Palkansaajana teknologia-alalla ja 3 ala-ikäistä huollettavaa. 

Vierailija
37/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää nyt hyökätä katsomaan onko missään enää ruokajakoa ja sitten kaupoille kiertämään ja etsimään punalaputettua makaroonilaatikkoa niin raukkaparka pärjäät huomiseen. Tsemppiä!

Vierailija
38/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää nyt hyökätä katsomaan onko missään enää ruokajakoa ja sitten kaupoille kiertämään ja etsimään punalaputettua makaroonilaatikkoa niin raukkaparka pärjäät huomiseen. Tsemppiä!

Kiitos! Täytyy lähteä kierrokselle. Samalla voisi kerätä noita pulloja joita on lauantain jäljiltä runsaasti maastossa.

Vierailija
39/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaisiin mars!

Vierailija
40/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajatellut säästötiliin tai sijoituksiin koskea...

Missä yhteydessä? Aiotko siis vetää esimerkiksi yllä mainittujen kaltaiset, runsaan 70 000 euron rempat ottamatta rahaa säästöistä tai sijoituksista? Joudutko siis turvautumaan lainarahaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi