Käyttötilillä 1546,28, palkka tulee vasta huomenna
Miten selviän? Vasta huomenna tulee 4212,68 tilille
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Anna ne heti ensimmäiselle vastaantulevalle ryysyläiselle. Ihan hirveää jos ei ole tuhlannut koko palkkaa jo tokalla viikolla. Hae jo heti huomenna korkeakorkoinen limiittilaina ja osta autotalli täyteen renkaita. Tai sokeria tai mitä mieleen juolahtaa.
Ei pääse seuraavaan 3 vuoteen käymään vastaavaa vahinkoa. Onhan tuo jo törkeetä olla tuhlaamatta kaikkia rahojaan.
No mietin kyllä et pitäiskö sopia jonku kivan opiskelijapimun kanssa jostain sponsorikäytännöstä. Tuo on jokakuukautinen ongelma, varsinkin kun ei aina tule hankittua teatterilippuja ja muita keikkalippuja näin paljoa saman kuukauden aikana.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Niin no, Jorma Ollilalle ei riittänyt markka-aikaan 630 miljoonan bruttotulot, joten miksi epäilet aloittajan ahdinkoa provoksi?
Mulla on unohtunut tuon verran verkkareitten taskuun.
Ap:lla surkea palkka.
Itse tienaan päivässä noin 10 000 euroa. Hävettäisi itseäni noin pieni palkka. Meinaako ap tehdä asialle jotain?
Itse harmittelen kun säästötilin pohja paistaa, saldo vaan reilut 64 kiloeuroa. Mutta kyllä se siitä toipuu nyt kun märkätilaremontti valmistui ja kesämökin lämmitysmuodon vaihdos vesikiertoiseksi lattialämmitykseksi viilennyksellä saatiin tehtyä, tulorahoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Itse tienaan päivässä noin 10 000 euroa. Hävettäisi itseäni noin pieni palkka. Meinaako ap tehdä asialle jotain?
En meinannut kun tuollakin olen top5% palkansaajista.
Vierailija kirjoitti:
Itse harmittelen kun säästötilin pohja paistaa, saldo vaan reilut 64 kiloeuroa. Mutta kyllä se siitä toipuu nyt kun märkätilaremontti valmistui ja kesämökin lämmitysmuodon vaihdos vesikiertoiseksi lattialämmitykseksi viilennyksellä saatiin tehtyä, tulorahoituksella.
En ajatellut säästötiliin tai sijoituksiin koskea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukana maailman rikkaimmista palkansaajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Miinukselle menee.
Perustele syy tuolle
Typerä aloitus, muttei pääse kuukauden typerimmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukana maailman rikkaimmista palkansaajista.
Juu, minulle riittää paikallinen.
Mutta ei se ole minulta pois että sinulla menee noin paljon paremmin. Hyvä sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Miinukselle menee.
Perustele syy tuolle
Typerä aloitus, muttei pääse kuukauden typerimmäksi.
Vähän vaihtelua sille "nyt on enää 3€ tilillä, millä ruokin lapseni" tai "tukiani leikattiin yhyy"
Tuo on kuitenkin mun oikea tilanne tänään.
Satusetä/täti ottaa nyt vaan mt-lääkkeet.
En osaa sanoa kun ei ole kokemusta. Mulla tippuu ton verran taskusta kun vedän housut jalkaan
Hah! Tämä oli päivän paras. Tätähän se oikeasti on suurimmalla osalla työssäkäyvistä, vaikka tällä palstalla riehuvat ihme köyhyysagitaattorit väitttävät muuta.
Itselläni on 700€ käyttötilillä ja palkka tulee kahden viikon kuluttua. Eipä paljon stressaa. Tänä vuonna saanut kuitenkin melkein neljätonnia laitettua säästöön.
Palkansaajana teknologia-alalla ja 3 ala-ikäistä huollettavaa.
Sun pitää nyt hyökätä katsomaan onko missään enää ruokajakoa ja sitten kaupoille kiertämään ja etsimään punalaputettua makaroonilaatikkoa niin raukkaparka pärjäät huomiseen. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää nyt hyökätä katsomaan onko missään enää ruokajakoa ja sitten kaupoille kiertämään ja etsimään punalaputettua makaroonilaatikkoa niin raukkaparka pärjäät huomiseen. Tsemppiä!
Kiitos! Täytyy lähteä kierrokselle. Samalla voisi kerätä noita pulloja joita on lauantain jäljiltä runsaasti maastossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut säästötiliin tai sijoituksiin koskea...
Missä yhteydessä? Aiotko siis vetää esimerkiksi yllä mainittujen kaltaiset, runsaan 70 000 euron rempat ottamatta rahaa säästöistä tai sijoituksista? Joudutko siis turvautumaan lainarahaan?
Anna ne heti ensimmäiselle vastaantulevalle ryysyläiselle. Ihan hirveää jos ei ole tuhlannut koko palkkaa jo tokalla viikolla. Hae jo heti huomenna korkeakorkoinen limiittilaina ja osta autotalli täyteen renkaita. Tai sokeria tai mitä mieleen juolahtaa.
Ei pääse seuraavaan 3 vuoteen käymään vastaavaa vahinkoa. Onhan tuo jo törkeetä olla tuhlaamatta kaikkia rahojaan.