Lääkärimammoja paikalla?
Lääkärimammoja paikalla? Ongelma: joskus harvoin kun pääsen harrastamaan seksiä tai kun masturboin, terska punoittaa ja voi vähän kirvellä. Erektiossa esari menee taakse asti kun on vaan tarpeeksi liukasta, mutta olen miettinyt voiko minulla olla vähän ahdas esinahka. Kun pistän vähän bebanthenia niin punoitus kyllä asettuu. Yleensä terska on ihan normaalin värinen mutta seksin tai masturboimisen jälkeen on muutaman päivän punoitus. Pitäisi varmaan näyttää työterveyslääkärille, muttei huvittaisi vähässä tingassa. Onko ideoita?
Kommentit (5)
Ootkos koska viimeks testeissä käynyt?
Hyvä hygienia on A ja O. Peset hyvin peniksesi ( ja terskan esinahan alta)ennen ja jälkeen ja käytä pesuissa intiimihygienian pesuun tarkoitettuja pesuaineita. Intiimipesuaineita saa myös muualta kuin apteekista. Jos ärsyyntymistä ilmenee kannattaa rauhoittaa kunnes ulkonäkö normaali ja voi käyttää bepanthenia hoitovoiteena. Muista myös hyvä käsihygienia, eli käsien pesut.
Voi olla hiivatulehdus, ellei noin ole ollut aina. Kokeile ostaa apteekista jotain esim. Daktarinia (saa voiteena ja puuterina, ilman reseptiä) ja käytä sitä viikon verran säännöllisesti niin näet, auttaako.
Olisiko sokereissa häikkää?
Tuleeko vedettyä paljon sokeria? Sokerin kulutuksen saaminen järkevään tasoon voisi auttaa.
Leikkaa pois koko lörtti. Olen kirurgimamma, mutta luulen että noin pienestä toimenpiteestä selviät itsekin.