Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi menossa ulos eksän kanssa "vain kahville", sallitko?

Vierailija
29.09.2024 |

Miehen kanssa tällänen tilanne, että eksä eksänsä ottanut häneen yhteyttä ja pyytänyt "vain kahville", ilmeisesti "vain juttelemaan". Niin mistäköhän sitten juttelevat, säästäkö? Sallisitteko tuollaista?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisi niin ei tarvitsisi takaisin tulla. Exää voi tietenkin nähdä jos vaikka olisi yhteisiä lapsia, mutta silloin kaikki sovitaan asiallisesti ja avoimesti mitä tapaaminen koskee, ei mitään epämääräistä kahvittelua. 

Vierailija
2/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista. Jopa aikuisista lapsista. Yhteisistä tuttavista. Olen monesti käynyt kahvilla eksäni kanssa ja samoin puolisoni oman eksänsä kanssa. Kummatkin ovat (eri aikoina tietty) käyneet myös meillä kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aikuinen ihminen ei tarvitse tekemisiinsä toisen lupaa. Se että mitä nuo tapaamiset on tai mihin mahdollisesti johtavat on sitten eri asia 

Vierailija
4/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla  ei ole miestä.  Mutta jos jostain kumman syystä olisi, ei minulla olisi mitään poikeutta aikuista ihmistä estää jos hän päättäisi lähteä.  Kahville meno ei kai ole aviorikos, ei ainakaan tietääkseni, ja voisihan mies mennä sinun tietämättäsikin jos tahtoisi.

Ylipäätään en siedä omalla kohdallani rajoittamista ja estämistä ja kyttäämistä enkä tykkää yhtään miustasukkaisuudesta jonka takia sinkkuna elänkin.  En rajoittaisi ketään,  asiat otettaisiin asioina niinkuin ne menee.  Jos sitten olisikin kyse muusta kuin kahvillemenosta olisi se sitten pettämistä ja se  juttu sen miehen kanssa olisi sitten siinä.  Muuten en katsoisi voivani estää ja rajoittaaa toista koska en sitä itsekään sietäisi. 

Vierailija
5/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallitko??? Ei kai nyt tasapainoisessa, aikuisessa suhteessa kenenkään tarvitse lupaa kahvitteluun kysyä. Tsiisus.

Vierailija
6/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni eksä on perhetuttumme.

Hänen veljensä lapsi on myös kummilapsiamme. Ja vanhempansakin vierailevat meillä usein.

Vierailija
7/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. Ne alkavat panemaan siellä kahvilassa kaikkien nähden.

Vierailija
8/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan mun miesystävän ex ja mun ex kävivät ihan kylässä ja kaikenlaisissa huvituksissa meidän kanssa. 

Vierailija
9/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsista. Jopa aikuisista lapsista. Yhteisistä tuttavista. Olen monesti käynyt kahvilla eksäni kanssa ja samoin puolisoni oman eksänsä kanssa. Kummatkin ovat (eri aikoina tietty) käyneet myös meillä kylässä.

Miksi eivät voi tulla yhtä aikaa kylään?

Vierailija
10/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemaan ne on menossa. Hanki tekoviikset, sanomalehti johon teet silmänreiät, popliinitakki ja mene viereiseen pöytään vakoilemaan.

Vierailija
11/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin tilanteesta. Millainen ero oli? Mikä oli suhteen laatu? Onko lapsia jne jne. Mikä teidän suhteenne laatu/tila on? Jne. 

Vierailija
12/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun asiasi sallia tai olla sallimatta.

Vierailija
13/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minusta se on vain hyvä merkki, jos ovat säilyttäneet puhevälit eron jälkeen. 

Vierailija
14/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä minä olen siihen sitten mitään sanomaan... Jos mies rehellisesti kertoo asioista niin paha on kieltääkään. Jos alkaisi pimitellä asioita, niin sitten huolestuisin todella.

Vierailija
15/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii tää vanha juttu. Soitin miesystävälle ja se oli mun ex:n luona. Ihmettelin, mitä se siellä tekee. Kertoi, että pitäähän sun ex tutustua. 

Vierailija
16/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minusta se on vain hyvä merkki, jos ovat säilyttäneet puhevälit eron jälkeen. 

Samaa mieltä. Sen sijaan ap vaikuttaa sairaalloisen mustasukkaiselta. 

Vierailija
17/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aikuisella ihmisillä olla lupa mennä kahville ? Sinäkö sen päätät ? Onko miehesi vankina ? 

Vierailija
18/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin varmaan niin kiltin ja uskollisen miehen (teoriassa), ettei tarvisi miettiä vaikka käy kahvilla jonkun naisen kanssa, kaverinaisen. Tai vaivata itseään sillä.

Vierailija
19/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minun asiani sallia tai olla sallimatta

Vierailija
20/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sallisi,exät on exiä syystä:)Menis ukko vaihtoon niin jäis sitten myös enemmän olla exien kanssa.:=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä