Lihava mies
Miehelle on tullut iso pallomaha, alkosta. Nyt seksi on vaivaannuttavaa, kun mies ei jaksa mitään, ei ylety, ja se reppu on kokoajan siinä tiellä. Aina mä päällä ja nyt sekin on niin et mun jalat on kuin lentokoneen siivet.
Mua ällöttää se maha..miehellä jo fyysistä vaivaa ja varmaan ylipaino on osasyynä. Olen puhunut terveyden kautta painonpudotuksesta. Olen pyytänyt kaveriksi lenkille, olen tehnyt salaattia ja terveellistä ruokaa. Hän kokkaa lihottavaa ruokaa ja syö hyvin vähän. Eli kalorit tulee alkosta, jota menee työttömänä päivittäin. Mitä mä voin tehdä? Mollaamalla ja erolla uhkaamalla ei varmaan saa hyviä tuloksia. Tuskin itsekkään olostaan nauttii. Kun on selkeä terveysuhka niin miksi ei tee mitään? En haluaisi olla pinnallinen, mutta räjähtämäisillään oleva pallomaha on todella turn off ja tuntuu ihan hirveältä. Kun hyväilee toista ni se on vaan yhtä mahaa..
Itse olin samassa tilanteessa. Olin huippukunnossa kun tapasin naiseni. En polttanut tai juonut. Söinkin terveellisesti. Sitten hänen seurassaan sitä alkoa alkoi mennä kun sitä jopa kannustettiinkin ottamaan. Lopulta kun sitten jäin työttömäksi, oli se viimeinen kolaus itsetunnolle. Siitä sitten alkoi fyysinen ja henkinen alamäki. Ja nyt jälkikäteen olen ymmärtänyt, että se suhde oli todella toksinen. Onneksi se on ohi ja tapasin naisen joka arvostaa minua, ei juo ja häntä ei haittaa muutamat ylimääräiset kilot. Itsetunto ei palaa hetkessä, mutta kun se palaa se todennäköisesti tuo myös muutoksia elintapoihin yms.
M52