Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Helsinki kiva paikka asua?

Vierailija
29.09.2024 |

Asun nyt keksisuuressa kaupungissa

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva pikku kaupunki. Tekemistä riittää ja luontokin on lähellä. Kesä on tietysti lyhyt ja talvi pitkä, mutta näin se on kaikkialla Suomessa.

Vierailija
2/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos on varaa asua keskitasoisella tai hyvällä alueella. Sosiaaliluokkaerot ovat melko suuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, jos on varaa asua keskitasoisella tai hyvällä alueella. Sosiaaliluokkaerot ovat melko suuria.

Millaista aluetta malmi on?

Ap

Vierailija
4/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, oikein mukava. Tietysti Helsingissäkin voi linnoittautua asuntoonsa ja turhautua yksinäisyyteensä. 

Vierailija
5/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aseman seutu on aika levotonta, mutta löytyy myös omakotitaloalue. Kaikki palvelut ja liikenneyhteydet löytyy.

Vierailija
6/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Paljon sitä vanhaa mainettaan parempi. Rakennettu kokonaan uusiksi ja junan ansiosta se on lähellä keskustaa ja lentoasemaa. Reissaavalle mainio sijainti.

Vierailija
7/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki= juoppoja, nistejä, kerjäläisiä, pummeja, m anneja, n eekereitä, m uslimeja ja m amuja...

HAHAA! Landepaukku se yrittää jotain! Olet ääliö. Tuollaisia tekstejä se tyhmyys ja kateus teettää.

Vierailija
8/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapseton sinkku ja paljon rahaa, mielellään suvulla fyrkkaa, niin mikä ettei?

Vierailija
9/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on. Olen asunut eri puolilla kaupunkia. Lapsena Herttoniemessä, opiskeluaikoina Siltasaaressa, sinkkuna Töölössä, lapsiperheaikana Tammisalossa, nyt miehen kanssa kaksistaan Kalasatamassa.

Aina olen rakastanut merta, rannalle on päästävä oli sää mikä tahansa. Kohta lähden kiertämään Mustikkamaan ja Kulosaaren. Sitten on vuorossa kaksi taidenäyttelyä, kahvillakin käydään.

Vierailija
10/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukava paikka. Joskus ärsyttää kun keskustassa on niin ruuhka. Ja näen kyllä päihtyneitä ihmisiä aika paljon. En enää muista miten oli pienemmässä kaupungissa, taisi sielläkin olla niitä.

Pidän ulkoilureiteistä ja museoista itse.

Vierailija
11/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo.Melu,haju, ainainen 24/7meno.Ei voi liikkuu illallakaan myöhään ulkosalla.Vaarallista.Mikä pilasi Hesan.Ennen hyvin paljon tuli käytyy shoppaamas,syömässä ulkona,elokuvissa.Nyt ei lähde kirveelläkään ,eikä junallakaan enää mukava kulkea.Olen tunnin matkan päässä hlkistä.Ja lähden monen sadan km päähän kohta.  

Vierailija
12/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa

Vierailija
13/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on aktiiviselle ihmiselle kiva paikka. Kaikenlaisia outojakin harrastuksia voi kokeilla, kulttuuritarjontaa on, mielenkiintoisia ravintoloita riittää ja kahviloita siellä täällä. Ihmiset ovat pääsääntöisesti ystävällisiä mutta kiireisiä. Ystäviä saa helposti. Helsinki ei rajoitu rautatientorin tuntumaan. Siltä alueelta löytyy lähinnä junantuomaa porukkaa.

Vierailija
14/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun täällä, koska työt on täällä. Hallituksen tulisi ponnistella koko maan asuttamiseksi. Lisäisi ihmisten viihtyvyyttä

Vierailija
15/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa. Helsinki on kaupunki, jossa on jokaiselle jotain. Kun asuttiin Tammisalossa, lasten mukaan oltiin landella, kun oli oma laituri ja veneellä vietiin heitä Pohjoisrantaan.

Vierailija
16/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippunee että mihinpäin muuttaa,tykkääkö että on paljon ihmisiä ym. Itse en asuisi yhdessäkään kaupungissa. 

Vierailija
17/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Malmi ei ole hyvää aluetta. Olen aiemmin asunut Helsingissä. Hyvän alueen tunnistaa asuntojen hinnoista.

Vierailija
18/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mukava paikka. Joskus ärsyttää kun keskustassa on niin ruuhka. Ja näen kyllä päihtyneitä ihmisiä aika paljon. En enää muista miten oli pienemmässä kaupungissa, taisi sielläkin olla niitä.

Pidän ulkoilureiteistä ja museoista itse.

Jos kiertelet päivän keskustassa, näet ehkä 20.000 tuhatta ihmistä. Niistä huomio kiinnittyy kamoissa ja kännissä oleviin, ei niihin 19.990 ihan tavallisiin ihmisiin.

Vierailija
19/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Malmi ei ole hyvää aluetta. Olen aiemmin asunut Helsingissä. Hyvän alueen tunnistaa asuntojen hinnoista.

Olet erehtynyt. Ja se, että olet aiemmin asunut Helsingissä, tarkoittaa, että kirjoitat käsityksesi menneisyydestä.

Vierailija
20/110 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kiva pikku kaupunki. Tekemistä riittää ja luontokin on lähellä. Kesä on tietysti lyhyt ja talvi pitkä, mutta näin se on kaikkialla Suomessa.

Hesassa ei kyllä ole luonto lähellä,jos tarkoitat jotain keskuspuistoa niin se ei todellakaan ole sama mitä täällä kainuussa on luonto.