Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SPR:n johtajan palkka yli 15.000 euroa/kk

Vierailija
29.09.2024 |

Tätä perustellaan, että Suomen laajuisen organisaation johtamisesta se on käypä palkka.

Mikä suomalaisia johtajia oikein vaivaa? Pitäisikö heidän päästä eroon sekä henkisestä että fyysisestä laiskuudesta?

Kommentit (380)

Vierailija
321/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tienasivat valtionyhtiöiden pomot osalla jopa yli kahden miljoonan vuosiansiot

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010382476.html

ok, jos on töissäå,niin saaaa palkkaaa,mikä siinä on en ongeöa.menkää v..toooooooon täihinb.  mut kun ei käu. kateellinen vali vali. meeeee töihi, opisele pöiis joku ala, voitko plliis

Vierailija
322/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyyden huijauksesta olen itse ainakin ollut tietoinen jo monta vuotta.

Siellä johtajat nostelee ihan järkyttäviä palkkoja samaan aikaan kun työllistävät 9e päivärahalla työntekijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä hyväntekeväisyys järjestöissä raha menee lyhentämättömänä kulujen jälkeen kohteeseen. Toki kulut ylemmällä taholla, on tietysti aikamoiset. Esim uffin perustajasta tuli miljardööri jne... Kun rahan kanssa pelataan on aina tolkuttomasti välistä vetäjiä. Aina perustellaan, että raha on muka paras vaihtoehto, kun lähetään apua, ostavat sitten siellä Afrikasta tai mistä lie tarvittavat asiat. Hah sanon minä, suuri osa menee korruptiona muiden taskuun. 

Vierailija
324/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat joille itse suostun lahjoittamaan on sotaveteraanit ja Pelastusarmeija. Nuorempana lahjoitin jonkin verran myös kissojenkatastrofiyhdistykselle.

Mua on turha kadulla lähestyä minkään järjestön. Huijareita joille rahoitetaan johtajien valtavat palkat. Se on niin pieni prosenttiosuus joka menee sinne minne kuuluisi. Nykyään mun asenne on se, että maksan veroja joista osa valuu kolmansiin maihin. Se saa riittää mun osuudekseni.

Spr:n arvostus loppui Aasian tsunamiin. Keräsi ihan jumalattomat lahjoitukset suomalaisilta. Kerätyistä rahoista vain osa lähetettiin Aasiaan. Tästä tuli joskus muinoin kotimainen dokkarikin.

Tekopyhää p*skaa. 

Vierailija
325/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan hyväntekeväisyyteen useamman sata euroa vuodessa, nimittäin kirkollisverona. Siitä maksetaan lapsityön kerhot, diakonia työ ja lukuisat muut. Mielestäni kirkko kuitenkin tekee ihan hyvää suomalaisille. 

Vierailija
326/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun telkkarissa tulee mainoskatko , niin alkaa se iänikuinen lahjoita 20 euroa hyväntekeväisyyteen/ala kuukausilahjoittajaksi sinne sun tänne-rumba. Helkkari tällaisen tavallisen keskituloisen nettopäiväpalkka menisi jo yhdellä mainoskatkolla sileeksi että saisi noiden pröystäilypalkkoihin pienen siivun lahjoitettua. Oksettavaa toimintaa.

Tarvitaan muutaman sadan kaltaiseni keskituloisen päivänettoapalkat pelkästään noiden mainoskampanjoiden kuukausikohtaisten kulujen rahoittamiseen ja muutaman tuhannen keskituloisen päivänettopalkat pomojen kk-liksojen rahoittamiseen. Tuosta on hyväntekeväisys kaukana.

Päätin vuosia sitten että yhdenkään hyväntekeväisyysjärjestön ökypalkkaa nauttivien pomojen pohjattomaan kassaan en senttiäkään lahjoita.

Vierailija
327/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväntekeväisyyttä johtajalta suostua "töihn" tuollaisella mitättömällä korvauksella. Tuohan menee jo melkein kokonaan vaatemenoihin.

Eipä ihme ettei avustuskohteisiin riitä rahaa.

ylellä  on ns vaaterekkiper tyyppi, niitä käytetään  useasti,eli ei per ilta. mutta ei omasta puusiistra. js se kiinnostaa,jos joku käyyttää asua 1 kerran,palautuuko asu takaisin liikkeessees myäs se lunastaako tyypit omala rahalla omaan käyttöön mitään.

Opettele kirjoittamaan suomea.

Vierailija
328/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tienasivat valtionyhtiöiden pomot osalla jopa yli kahden miljoonan vuosiansiot

ok, jos on töissäå,niin saaaa palkkaaa,mikä siinä on en ongeöa.menkää v..toooooooon täihinb.  mut kun ei käu. kateellinen vali vali. meeeee töihi, opisele pöiis joku ala, voitko plliis

Opettele kirjoittamaan suomea, trolli.

Vierailija
329/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastakaa Lapset ja SPR. Siinä kaksi veronmaksajien rahoilla paisuviä ihmisvastaisis järjestöjä. Ja kerjäävät lisää vielä kansalta. 

Vierailija
330/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkokeilussa olevat kantelevat sohvia kuudenteen kerrokseen 9€ palkalla. Ensi vuonna 6€/5tuntia.  

Jos mä joutuisin tuollaiseen orjatyökokeiluun, niin mun työnjälki ja tehokkuus olisi todellakin sen muutaman euron näköistä. Se olisi aivan sama, koska ei noi työllistä ihmisiä työkokeilun jälkeen normaalille palkalle, vaan ottavat uuden orjatyöläisen.

Vierailija
331/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mihinkään hyväntekeväisyyteen en enää lahjoita senttiäkään juuri sen takia että ne sentit menevät johtajien persiisiin. Jos tai kun haluan hyvää tehdä teen sitä ihan itse ja konkreettisesti suoraan niille jotka apua tarvitsevat.

Kyllä. Eliminate the middleman. Tässä on täysin turha ruokkia mitään välikäsiä. Ja varsinkin SPR:n syntilista on pitkä kuin nälkävuosi.

Vierailija
332/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demari vetänyt pikku sunnuntai hönöt 🤣

Vierailija
333/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR-kirppiksille otetaan töihin ihmisiä orjapalkalla. Työvoimatoimisto värvää työttömiä tuolle puljulle väkipakolla. Todella kyseenalaista ja suorastaan kuvottavaa toimintaa. Jos johtajalla on varaa nostaa tuollaista palkkaa niin luulisi, että olisi varaa palkata työntekijöitä ihan normaalilla palkalla tuonne. 

Vierailija
334/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi johtamaan tuom kokoista organisaatiota noin mitättömällä liksalla. Onhan se paljon rahaa jonkun kotona makaavan asennetyöttömän mielestä, mutta ei se johtajan palkaksi paljoa ole. Ja puolet siitä menee veroina kotona makaajien elättämiseen.

Oikein! Aen sijaan duunarien yötyökorvaukset saa poistaa. Ne ovat nähkääs suomalaisen johtajan ja kokoomuspoliitikon mielestä paljon rahaa.

leipomosta lähti yötyö kobauket. voi vvvvvveweweeeeeee räjähdän kohta

Vierailija
335/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväntekeväisyyttä johtajalta suostua "töihn" tuollaisella mitättömällä korvauksella. Tuohan menee jo melkein kokonaan vaatemenoihin.

Eipä ihme ettei avustuskohteisiin riitä rahaa.

ylellä  on ns vaaterekkiper tyyppi, niitä käytetään  useasti,eli ei per ilta. mutta ei omasta puusiistra. js se kiinnostaa,jos joku käyyttää asua 1 kerran,palautuuko asu takaisin liikkeessees myäs se lunastaako tyypit omala rahalla omaan käyttöön mitään.

Opettele kirjoittamaan suomea.

olen hollanista,en osaa suome niin hivin, nyt vaimo opettaa ja vielä vasen käsi kipsi  kipsi, kaaduin treeni porataissa. anteeksi ..ymmärr's mitä tarkoitat, kovat on kivut. mutta siulle hyv'ää sylsyä,,ymmärrän,että vaikea lukea

Vierailija
336/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣

Vierailija
337/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä Suomen turhin ukko. Kuka tuollaisille lahjoittaa, keskenäännauravat partaansa ja jakavat rahat sulle mulle.

Vierailija
338/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoitan hyväntekeväisyyteen useamman sata euroa vuodessa, nimittäin kirkollisverona. Siitä maksetaan lapsityön kerhot, diakonia työ ja lukuisat muut. Mielestäni kirkko kuitenkin tekee ihan hyvää suomalaisille. 

Totta! Kirkko tekee paljon sellaista "hiljaista" hyväntekeväisyyttä josta ei pidä meteliä. Harmittaa, kun aina parjataan Luterilaista kirkkoa. Esimerkiksi tuttavapariskunta kävi kirkon tarjoamalla parisuhdeneuvojalla ilmaiseksi. Olivat hyvin kiitollisia siitä. Kirkko myös auttaa paljon kehitysmaiden naisia tukemalla heitä yrittäjiksi. Ostavat heille esimerkiksi ompelukoneen ja tarjoavat pienen kohtuullisen lainan ompelemisen aloittamiseen. Näin naiset saavat itsenäisyyttä, omia tienestejä joilla ruokkia lapsia ja ehkä pystyvät laittamaan lapset kouluunkin. Kirkko myös on perustanut kouluja, sairaaloita, tyttöjen ja naisten turvakoteja joihin paetaan pakkoliittoja ja silpomisia.

Ateisti tuttuni mielestä nuo kaikki on silti väärin, koska siinä sivussa joutuu kuulemma kuulemaan Jessestä. Että näin. Jos omalle kohdalle mietin, niin kyllä mieluusti kuuntelisin tuota turvakodissa kuin että olisin pakkoliiton tai silpomisen armoilla.

Olen miettinyt takaisin kirkkoon liittymistä juurikin tuon hyväntekeväisyyden takia.

Vierailija
339/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan suomea, trolli.

ooke,mää suomennan. mee töihin hää tarkoottaa sitä. opiskele tutkinto -ja- tutkinto, duunia riittää- mulla pn kaveri koka eo ossaaSuo,ea hybon, opikeööee lääkeidettä..onhan noin hassuha kirjoitukset,mutta armooo, asia y,mmärretty,eiks niin

Vierailija
340/380 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mihinkään hyväntekeväisyyteen en enää lahjoita senttiäkään juuri sen takia että ne sentit menevät johtajien persiisiin. Jos tai kun haluan hyvää tehdä teen sitä ihan itse ja konkreettisesti suoraan niille jotka apua tarvitsevat.

Kyllä. Eliminate the middleman. Tässä on täysin turha ruokkia mitään välikäsiä. Ja varsinkin SPR:n syntilista on pitkä kuin nälkävuosi.

joonyt lppui. Katson lähipiiriä,, autan ns kaveria tms.. käheltä olevaa,ostan ruokaa t,s.. siivoan, ikkunat. keppi-ihmisille käyn kaupasssa jne. nyt lpuuin tuo peli