Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet muuttuu suhteen aikana?

Vierailija
28.09.2024 |

Esimerkkejä

1. Kun sairastut suhteen alussa niin mies on ihana ja välittävä! Tunnet olosi niin rakastetuksi.

VS.

Kun sairastut pidemmässä suhteessa niin mies ei juuri noteeraa sinua ja käyttäytyy kuin se olisi sinun vika että olet kipeä. Alat miettiä ettei mies enää rakasta sinua.

2. Pitää joitain juttuja sinussa söpönä ja hellittelee että sulta jäi taas tää ponnari tohon.

VS.

Yht äkkiä tuntuu että kaikki sinussa ärsyttää miestä. Mies on raivonpartaalla pöydälle unohtuneesta kahvikupista. 

3. Alussa mies ei ikinä hauku sinua. Olet maailman ihanin nainen. Lupaa ettei ikinä sanoisi mitään pahaa sinusta. On niin kiitollinen sinusta ja plaaplaa.

VS.

Myöhemmin alkaa aluksi jollain kevyellä tyhmäksi nimittelyllä josta jatkuu idiootiksi ja aina vain pahemmilla sanoilla satuttamiseksi.

4. Aluksi hätkähtää jos näkee että itket ja lohduttaa jne.

VS.

Myöhemmin itkusi ei näytä kiinnostavan miestä pätkän vertaa. Saattaa jopa oikein yrittää tehdä olosi entistä surkeammaksi. 

5. Alussa mies sanoo että kotityöt kuuluu molemmille ja niitä tekeekin mukisematta ja kaikki menee tasan.

VS.

Myöhemmin tekee kotitöitä pyydettäessä ja silloinkin olet käskyttäjä joka käy hermoon. 

Näitä on vaikka ja kuinka paljon..

Olen ollut suhteissa ja aina menee saman kaavan mukaan.

En tiedä johtuuko sitten siitä, että mies alkaa pitää itsestäänselvänä jotenkin että ihan sama millainen on niin siinä se nainen pysyy vai tunteiden lopahduksesta.. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin ne parisuhteenhoitohanskat ja naamari jäävät matkan varrelle. En osaa sanoa, miksi tuo on niin yleistä, eiväthän kaikki miehet tai edes suurin osa voi olla persoonallisuushäiriöisiä. Kai se on sitä samaa naisvihaa vaan.

Vierailija
2/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Ap olet ihastunut ja edennyt parisuhteeseen vain vääränlaisten miesten kanssa. - Ei kaikista miehistä tule suhteen edetessä noin välinpitämättömiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa kukaan ei ole oma itsensä, kun haluaa korostaa ainoastaan hyviä puoliaan ja valitettavasti todella moni myös esittää jotain muuta mitä oikeasti on. Totuus tulee ilmi viimeistään jossain parin vuoden paikkeilla eikä se ihminen mitään ole muuttunut vaan ei vaan jaksa enää esittää. 

Vierailija
4/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sinkkuna olleena ilm. minulla olsi taas tilaiuus uhriutua. Tai vaihtoehtosiesti onnitella itseäni, että olen pysynyt sinkkuna ja oman elämänhallintani tallella.

En saata ymmärtää, että mitä näille miehille tapahtuu. Kun ei kuullosta reilulta osoittaa nyt taas naista ja sanoa, että miksi itse on ollut a kanaan valmis ja halukas etenemään parisuhteeseen tällaisten miesten kanssa.

Ja koska vataavaa saa lukea verraten usein tältä palsaltam niin kyllä varmasti minäkin olen sitten potentiaaline uhri ja hukkaamaan elämänhallintani ja vajoamaan vaippaikäisne lapsen tasolle,m jos niin kävisi, että sasin mahdollisuuden olla parisuhteessa.

Parempi siis minun vain taputtaa itseäni olalle ja onnitella, että on se hyvä, että olen pysynyt sinkkuna.

Vierailija
5/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska se miehesi oon komea ja valitset sen takia että saisit näyttää muille että sait komean miehen. Et kehtaa olla tavis miehen kanssa joka on ystävällinen ja hoitaa sinua jos olet sairas.

Vierailija
6/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska se miehesi oon komea ja valitset sen takia että saisit näyttää muille että sait komean miehen. Et kehtaa olla tavis miehen kanssa joka on ystävällinen ja hoitaa sinua jos olet sairas.

Jos mies on aluksi kaikessa ihana ja huolehtivainen, millä ihmeen ennustajankyvyillä naisen on tarkoitus arvata, että hän ei ole sitä muutaman vuoden päästä? Tuskin miehen naamasta sitä voi päätellä.

Vierailija
7/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen alussa kukaan ei ole oma itsensä, kun haluaa korostaa ainoastaan hyviä puoliaan ja valitettavasti todella moni myös esittää jotain muuta mitä oikeasti on. Totuus tulee ilmi viimeistään jossain parin vuoden paikkeilla eikä se ihminen mitään ole muuttunut vaan ei vaan jaksa enää esittää. 

En jotenkin halua uskoa, että niin moni mies on oikeasti hirviö. Mutta tavallaan tuntuu, että ehkä kuitenkin saatat olla oikeassa. Mies tuntuu samaan aikaan nalkuttavalta äidiltä ja kiukuttelevalta lapselta. Erikoinen kombo. En itse pysty käyttäytymään noin rumasti vaikka olemme saman ajan olleet yhdessä toistemme kanssa. Haluaisin sellaista aidosti välittävää kohtelua ja ihanan hyvän ilmapiirin. Olen miettinyt että joku minussa on vikana, kun käyn hermoon. Silti ainoa asia mitä haluan on että kaikilla olisi hyvä olla. Ehkä tulen väärin ymmärretyksi. Mies monesti myös luulee, että teen kiusallani jotain. Ärsyttääkseni häntä. En edes ajattele mitään sellaista ja se tuntuu hirveän pahalta. 

Vierailija
8/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kuin peili, ja alkaa kohdella sinua samoin, kuin sinä olet kohdellut häntä.

Vierailija
9/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina ihmettelee, kun mies muuttuu? Mikä on kaikille niille yhteistä? Aivan. Parisuhde naisen kanssa. Johtopäätös on, että parisuhde naisen kanssa tuhoaa miehen.