Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut yhteen harjoittelijaan joka on meidän firmassa

Vierailija
28.09.2024 |

Firmassa on yksi yliopistossa opiskeleva 22v tyttö tekemässä harjoittelua. Hän on mun alaisena paljon työskennellyt ja olemme täten olleet paljon tekemisissä. Viime viikolla meillä oli perjantaina afterworkit ja juttu luisti hyvin myös vapaa-ajalla. Olemme kiinnostuneita paljon samoista asioista ja meillä on samanlainen huumorintaju. Esim. tykkään itse paljon patikoinnista, luonnosta, kalastuksesta jne. Juteltiin tunti tolkulla eri paikoista missä ollaan käyty telttailemassa ja vaeltamassa. Ongelmana on että olen naimissa oleva 34v mies ja meillä kaksi pientä lasta. Silti en pysty olemaan ajattelematta häntä ja hänen sydämmen sulattavaa hymyään. Oma arki on muuttunut lasten jälkeen tylsäksi, seksiä taisi olla viimeksi joskus kesällä. 😕 Oma vaimo vihaa kaikkea luonnossa oleskelua ja haluaa vain viettää koti-iltoja lasten kanssa. 🙄

Olin havaitsevinani myös naisen suunnalta kiinnostusta minua kohtaan, hänellä on aina sellainen pieni hymy ja pilke silmäkulmassa, kun juttelemme. Miten pääsen tästä yli? En koskaan pettäisi vaimoani.

M34

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanoisin, että kannattaa pettää tuossa tilanteessa, koska eri tulee aina kuitenkin (ironisesti aina sitten kun nainen on tarpeeksi tyytymätön).

Vierailija
42/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanoisin, että kannattaa pettää tuossa tilanteessa, koska eri tulee aina kuitenkin (ironisesti aina sitten kun nainen on tarpeeksi tyytymätön).

*ERO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin huomasin että yksi parikymppinen tarjoilija aivan selvästi flirttaili minulle kun käytiin perheen kanssa Rossossa. Hymyili heti kun lähestyi pöytäämme.

Mies41

Jostain syystä näin tapahtuu alituiseen.M62

Vierailija
44/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on saanut todella paljon alapeukkua, koska ei aio pettää vaimoaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan