Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut yhteen harjoittelijaan joka on meidän firmassa

Vierailija
28.09.2024 |

Firmassa on yksi yliopistossa opiskeleva 22v tyttö tekemässä harjoittelua. Hän on mun alaisena paljon työskennellyt ja olemme täten olleet paljon tekemisissä. Viime viikolla meillä oli perjantaina afterworkit ja juttu luisti hyvin myös vapaa-ajalla. Olemme kiinnostuneita paljon samoista asioista ja meillä on samanlainen huumorintaju. Esim. tykkään itse paljon patikoinnista, luonnosta, kalastuksesta jne. Juteltiin tunti tolkulla eri paikoista missä ollaan käyty telttailemassa ja vaeltamassa. Ongelmana on että olen naimissa oleva 34v mies ja meillä kaksi pientä lasta. Silti en pysty olemaan ajattelematta häntä ja hänen sydämmen sulattavaa hymyään. Oma arki on muuttunut lasten jälkeen tylsäksi, seksiä taisi olla viimeksi joskus kesällä. 😕 Oma vaimo vihaa kaikkea luonnossa oleskelua ja haluaa vain viettää koti-iltoja lasten kanssa. 🙄

Olin havaitsevinani myös naisen suunnalta kiinnostusta minua kohtaan, hänellä on aina sellainen pieni hymy ja pilke silmäkulmassa, kun juttelemme. Miten pääsen tästä yli? En koskaan pettäisi vaimoani.

M34

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työstin 15 kesästä harjottelijaa. Täällä istun linnassa.

Olisit työstänyt 15 harjoittelijaa kesässä niin et istuisi.

Vierailija
22/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske kiinni vaan. Salasuhde monesti myös piristää avioliittoa kun ei tarvi puutteessa kotona äksyillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarinasi on totta, kai ymmärrät, että se on 100-prosenttisesti tunnistettava sekä harjoittelijalle, että vaimollesi...?

Vierailija
24/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ihastuminen johtuu siitä, ettei kotona kaikki ole niin hyvin kuin voisi olla. Muuten varmaankin olisit innoissasi potentiaalisena ystävänä tästä tytöstä, mutta koska asiat ei ole niin hyvin kotona, niin tämä innostus uudesta ihmisestä on kääntynyt ihastukseksi. Oletan näin, koska vaikutat noin 100x fiksummalta kuin tänne kirjoittavat miehet yleensä (ketjussa hyviä esimerkkejä).

Yritä siis saada kotona asiat kuntoon. Se on pidemmän päälle muutenkin paras vaihtoehto. Harjoittelijan kanssa välttele tuollaisia keskustelutuokioita, etenkin jos olette ihan kahden. Turha lietsoa tunteita, jotka johtaisivat vain tuhoon.

Muista, että ihastus on tosi ohimenevä tunne lopulta kuitenkin. Älä ruoki sitä. Siirrä se energia kotiin ja vaimoosi. Vaikkei tuo luontoharrastus teitä vaimosi kanssa yhdistä, niin joku teidät on yhdessä pitänyt, ja nyt on vielä tiukin liima olemassa, eli yhteiset lapset.

Tsemppiä ap, toivottavasti kaikki käy hyvin.

Vierailija
25/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoittelijat ovat kiellettyä kauraa.

Kaipaavat opastusta kädestä pitäen 😜

Vierailija
26/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarinasi on totta, kai ymmärrät, että se on 100-prosenttisesti tunnistettava sekä harjoittelijalle, että vaimollesi...?

Luultavasti yksityiskohdat ei ole totta, vaikka tilanne onkin. Näin ainakin itse olen kirjoittanut tänne aroista aiheista, joissa olen kuitenkin halunnut kommenttien tulevan oikeasta tilanteesta.

Vierailija
27/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo pettänyt häntä. Miehet ovat iljettäviä!

Emme ole. Ikävää jos sisäistät kaikki streotypiat koskien miehiä. M50

Vierailija
28/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi.

Vierailija
29/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin avioliittosi enää kauan kestää, tilastojen mukaan ero on lähellä. Kannattais ehkä katsoa tämä kortti ei tarvis sitten katua.

Vierailija
30/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ? Sullahan on ollut vain naisseuralaisia.

Vierailija
31/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap kahden pienen lapsen isä. Mieti heitä ja paljonko siinä vaakakupissa painaa hehkeä harjoittelija tai pieni kuiva kausi seksi suhteen. Patikoimassa voit käydä kavereiden kanssa.

Vierailija
32/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin kuormasta vastaavassa tilanteessa, tosin hän ei ollut alaiseni. 

Näin 20v myöhemmin enemmän harmittaisi, jos en olisi.

Vierailija
33/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hompeli  herää jo .

Vierailija
34/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on joko huono provo tai sitten aloittaja paljastaa hyvin nololla tavalla, että häneltä puuttuu alkeellisinkin ymmärrys esimiesaseman velvoitteista.

Jos tarina kaikesta huolimatta on totta ja jos tarkoitus on kysyä järkeviä neuvoja: pyydä omalta esimieheltäsi (esihenkilöltäsi), että sinut siirretään muihin tehtäviin tai että harjoittelija siirretään työskentelemään jonkun muun alaisuudessa.

Vierailija
35/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se harjoittelu kauan kestä. Esimiesasemassa jos hyväksikäytät harjoittelijaa, niin saat avioeron lisäksi fudut duunista.

Vierailija
36/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa myös miettiä sitä, että jos harjoittelija työskentelee alaisuudessasi, onko hänellä muuta mahdollisuutta kuin tulla kanssasi juttuun työssä tai vapaalla?

Vierailija
37/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on joko huono provo tai sitten aloittaja paljastaa hyvin nololla tavalla, että häneltä puuttuu alkeellisinkin ymmärrys esimiesaseman velvoitteista.

Jos tarina kaikesta huolimatta on totta ja jos tarkoitus on kysyä järkeviä neuvoja: pyydä omalta esimieheltäsi (esihenkilöltäsi), että sinut siirretään muihin tehtäviin tai että harjoittelija siirretään työskentelemään jonkun muun alaisuudessa.

Toinen vaihtoehto raju

Sekunnin katsoisin ja mulkulle pesäpallomailalla nuppi murskaksi ,taikka kuula kalloon oppis mikä on elämän lyhyt oppitunti.

Vierailija
38/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri esimiesasema mahdollistaa tämänkin tulevan aktin.

Vierailija
39/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan rauhassa saat olla ihastunut vaikka Petteri Orpoon. Ketään ei kiinnosta sun ihastukset. 

Petteri on valittu suomen seksimmäksi mieheksi aikoinaan.

Vierailija
40/44 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri esimiesasema mahdollistaa tämänkin tulevan aktin.

Jos alistuu moiseen sontaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän