Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättänyt Intohimorakkaus ja jäätävå kemia menee ohi läskimahan takia :((

Vierailija
28.09.2024 |

Ei tämmösellä tynnyrillä pääse hyvin tappituntumalle eikä saa kunnolla lähikontaktia. En halua sänkyyn tässä kunnossa. Mieluummin hukuttauden unelmiin. 

Katsotaan nyt 4 viikon kuurin jålkeen, olenko saanut kroppani haltuun. Mies on jäätävån karismaattinen, haluan olla tikissä, mutta itken lopun elämääni, jos juna menee ohi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten veit kissan paskalle. Sulla ei oo ollu edes katsekontaktia mieheen 20 vuoteen 😆 

Vierailija
2/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääset 4 viikossa tikkiin niin ongelma on päässäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole oikeasti yhtään läski, jos 4 vkossa saat mahasi ns.  normaaliksi. Ongelma on sun päässä eikä mahassa.

Vierailija
4/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pääset 4 viikossa tikkiin niin ongelma on päässäsi.

"Tikkiin" oli kuvaannollista,  tarkoitti låhinnä kuntoa, jossa låhikontaktissa vastakkain ollessa tissini ottaisivat ensin kiinni mieheen turvonneen tynnnyrimahan sijasta. 

Ap

Vierailija
5/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskimaha/tynnyri ei kyllä neljässä viikossa muutu pyykkilaudaksi vaikka eläisit pelkillä jääpaloilla. Kerro tuo viikkomäärä kymmenellä ja toivo että mies jaksaa odottaa.

Mutta, jos todella oletkin vain neljän viikon uurastuksen päässä tikistä (eli ihan hyväkuntoinen normaalipainoinen) ja jo se saa tunteet hiipumaan väliltänne, niin ehkä kemianne ei olekaan niin "jäätävää" kuin kuvittelit

Vierailija
6/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskimaha/tynnyri ei kyllä neljässä viikossa muutu pyykkilaudaksi vaikka eläisit pelkillä jääpaloilla. Kerro tuo viikkomäärä kymmenellä ja toivo että mies jaksaa odottaa.

Mutta, jos todella oletkin vain neljän viikon uurastuksen päässä tikistä (eli ihan hyväkuntoinen normaalipainoinen) ja jo se saa tunteet hiipumaan väliltänne, niin ehkä kemianne ei olekaan niin "jäätävää" kuin kuvittelit

Kyllä se on. Haluaisin, että vartalostani voisi alastomana edes kuvittelemalla päätellä, missä kohdin vyötärö kulkee.

Ehkä jotain SaltBalance nesteenpoistolääkkeitä, ja jääpaloja ruoaksi. Minulla on sellainen vartalotyyppi, että vaatteilla voi erehdyttää paljonkin. Ahdistaa. Ja olen rakastunut siihen mieheen.

Ap

Vierailija
7/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän sen mahan varmaan on huomannut, ja se ei häntä ilmeisesti haittaa. Hän varmaan arvostaa muita asioita. Ole vaan onnellinen. Ehkä jopa itse kuvittelet sen pahemmaksi. Kaikki miehet eivät oikeasti ole pinnallisia. Kaikkea hyvää teille!😊

Vierailija
8/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas

Siis sun mielestä kukaan ylipainoinen ei voi olla suhteessa, saada rakkautta, harrastaa seksiä jne?

Että kaikkien ihmisten pitäisi heittää rakkaus roskiin, jos niillä on massaa? Miksi sitten muut pullerot on parisuhteessa mahoineen päivineen?

Laihduttakaa vaikka yhdessä sen miehen kanssa sitten. Jos se on nähnyt sut livenä, niin tietää jo, että olet pulla, ei miehet ole tyhmiä

Vierailija
9/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän sen mahan varmaan on huomannut, ja se ei häntä ilmeisesti haittaa. Hän varmaan arvostaa muita asioita. Ole vaan onnellinen. Ehkä jopa itse kuvittelet sen pahemmaksi. Kaikki miehet eivät oikeasti ole pinnallisia. Kaikkea hyvää teille!😊

Eikä ole huomannut. Ei figuuria teltan alta näe

Ap

Vierailija
10/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Siksi pysyttelen sinkkuna, vaikka välillä tuleekin ihania miehiä vastaan. Mutta mahani takia olen luopunut kaikesta haaveiluista rakkauden suhteen. 

Vierailija
11/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näkee, ja jo arvaakin jos toisella on teltta päällä. Jos se suuri intohimo ja rakkaus tyssää sun turvonneeseen mahaan, niin eipä se ole mitään aitoa.

Vierailija
12/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö semmonen vähän pehmoinen ole mukava halailla ja pitää hyvästä.

Vierailija
13/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä tykkää vähän pehmoisemmasta.

Vierailija
14/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten veit kissan paskalle. Sulla ei oo ollu edes katsekontaktia mieheen 20 vuoteen 😆 

Kuulostaa hyvältä! Ei kannata miehiin katsoakaan eikä etenkään jos ei ole paksu pankkitili. 

Vierailija
15/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä tykkää vähän pehmoisemmasta.

Voi tyynynä käyttää.

Vierailija
16/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näkee, ja jo arvaakin jos toisella on teltta päällä. Jos se suuri intohimo ja rakkaus tyssää sun turvonneeseen mahaan, niin eipä se ole mitään aitoa.

No minulla tyssäsi intressi siihen kun miehellä haisi hengitys jatkuvasti ja kerran haisi ulosteelle kun tuli töistä. Luulin että kadulla haisi mutta haju tuli miehestä. On insinöörimies mutta mt-ongelmainen. Jouduin lyhyen parisuhteen aikana jatkuvasti katsomaan perään, että on siisti aamulla. 

Vierailija
17/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma. Siksi pysyttelen sinkkuna, vaikka välillä tuleekin ihania miehiä vastaan. Mutta mahani takia olen luopunut kaikesta haaveiluista rakkauden suhteen. 

Kyllä sen mahan pois saa treenaamalla. Jättää karkit ja sipsit vaan pois. Monella isomahaisella naisella on kylläkin aviomies. Ne kauniit ja treenatut ovat sinkkuja. 

Vierailija
18/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmoinen, yhtä suloista kuin paijata semmosta kiinteää ja kaasuista juopon jalkapallomahaa. En tajua miten mulle on tämmönen siunaantunut. Ja ihan sama minkå paijaamisfiiliksen joku läskifetissimies saisi. Itse tunnen, etten pääse kunnolla "lähelle" jos läskit välissä

Ap

Vierailija
19/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen mahan pois saa treenaamalla. Jättää karkit ja sipsit vaan pois. Monella isomahaisella naisella on kylläkin aviomies. Ne kauniit ja treenatut ovat sinkkuja. 

Se isomahaisen aviomies runkkaa niille treenatuillle/luonnonhoikille sinkuille tai käy panemassa. Niin se vain on.

Vierailija
20/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielteiselle ja pettävälle kontrolloijalle käy paksu tai hoikka nainen. Kropan koolla ei ole väliä. Pettää kumminkin paksujen ja hoikkien kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi