Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllättänyt Intohimorakkaus ja jäätävå kemia menee ohi läskimahan takia :((

Vierailija
28.09.2024 |

Ei tämmösellä tynnyrillä pääse hyvin tappituntumalle eikä saa kunnolla lähikontaktia. En halua sänkyyn tässä kunnossa. Mieluummin hukuttauden unelmiin. 

Katsotaan nyt 4 viikon kuurin jålkeen, olenko saanut kroppani haltuun. Mies on jäätävån karismaattinen, haluan olla tikissä, mutta itken lopun elämääni, jos juna menee ohi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista tuo kemia mistä muutamat puhuvat.

Ei ole ihmisten välistä kemiaa, korkeintaan eritteissä on.

Teidän välillänne on  jäätävät eritteet?

Vierailija
22/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma. Siksi pysyttelen sinkkuna, vaikka välillä tuleekin ihania miehiä vastaan. Mutta mahani takia olen luopunut kaikesta haaveiluista rakkauden suhteen. 

Kyllä sen mahan pois saa treenaamalla. Jättää karkit ja sipsit vaan pois. Monella isomahaisella naisella on kylläkin aviomies. Ne kauniit ja treenatut ovat sinkkuja. 

Se isomahaisen aviomies runkkaa niille treenatuillle/luonnonhoikille sinkuille tai käy panemassa. Niin se vain on.

Jaa meillä oli toisinpäin. Olin hoikka ja treenattu mutta mies kävi painamassa ylipainoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma. Siksi pysyttelen sinkkuna, vaikka välillä tuleekin ihania miehiä vastaan. Mutta mahani takia olen luopunut kaikesta haaveiluista rakkauden suhteen. 

Kyllä sen mahan pois saa treenaamalla. Jättää karkit ja sipsit vaan pois. Monella isomahaisella naisella on kylläkin aviomies. Ne kauniit ja treenatut ovat sinkkuja. 

Se isomahaisen aviomies runkkaa niille treenatuillle/luonnonhoikille sinkuille tai käy panemassa. Niin se vain on.

Jaa meillä oli toisinpäin. Olin hoikka ja treenattu mutta mies kävi painamassa ylipainoista. 

Ehkä läskipillu puristaa mukavammin kuin sun kuivan oravan korppu.

Vierailija
24/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taika-kaalikeittokuurille, mars! Tämä kaalikeitto oikeasti toimii, laihduttaa sitä enemmän, mitä enemmän syö!

Perustuu siihen, että sulattaminen vie enemmän energiaa kuin soppa tuo ja poistaa nestettä.

https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/32672/Laihduttajan kaalikeitto/

Vierailija
25/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten veit kissan paskalle. Sulla ei oo ollu edes katsekontaktia mieheen 20 vuoteen 😆 

Miksi kissa pitäs viedä kakalle?? Itse kävelee laatikolle. Miksi kirjoitat noin ilkeitä? Kaikilla on katsekontakteja useita vuodessa. Minullakin vaikka ap:ta valtavasti isompi olen.

Vierailija
26/26 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskimaha/tynnyri ei kyllä neljässä viikossa muutu pyykkilaudaksi vaikka eläisit pelkillä jääpaloilla. Kerro tuo viikkomäärä kymmenellä ja toivo että mies jaksaa odottaa.

Mutta, jos todella oletkin vain neljän viikon uurastuksen päässä tikistä (eli ihan hyväkuntoinen normaalipainoinen) ja jo se saa tunteet hiipumaan väliltänne, niin ehkä kemianne ei olekaan niin "jäätävää" kuin kuvittelit

Ei ehkä pyykkilaudaksi, mutta kyllä jo neljässä viikossa ihan helvetisti pystyy painoa tiputtamaan jos vain on tahdonvoimaa. Niin paljon, että se ero on hyvin havaittavissa.