Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko ostaa roosa nauhan?

Vierailija
28.09.2024 |

Mitä mieltä tämän vuoden nauhasta ja oletteko aiemmin ostaneet?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mutta ei ole varaa.

Sama täällä ostaisin jos olisi varaa mutta laitoin viisi euroa ruoka-aineksiin että oma perhe saa viideksi päivää ruokaa.

Vierailija
22/43 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotot menevät hallintokuluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään roosia nauhoja tai muita turhia tuotteita. Jos satun jotain tuotetta tarvitsemaan ja sen hinnasta menee se (keskimäärin) 10% lahjoituksena niin ok. Ennemmin lahjoittaisin kyllä suoraan jollekin syöpäsäätiölle. 

Suomessa tämä touhu on edes jotenkin kohtuullista, mutta muualla maailmassa rintasyövän kaupallistaminen ja "pinkkipesu" on saanut aika yököttävät mittasuhteet. 

Vierailija
24/43 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut sellaisia Roosa nauha-tuotteita, joita haluan myös käyttää arjessani. Niitähän on monelaisia tuotteita, leikkulaudasta tiskirättiin ja taskulampusta termariin. Mitään nauhoja tai rannekeita en yleensäkään käytä, joten siksi en juuri sellaisia tuotteita osta.

Roosan nauhan nettisivuilta näkee kaikki tuotteet. Varmasti jokaiselle löytyy joku kiinnostava tuote. Itse olen jo ennen oman läheisen syöpädiagnoosia ostanut Roosa nauha-tuotteita, taisin vahingossa ekan kerran valita kaupasta jonkun salaatin mukaani ja vasta kotona huomasin, että ostos tukee myös ko. säätiötä.

Olen aina ihmetellyt, kuka hulllu tuollaisia vaaleanpunaisia tuotteita ostaa.

Vierailija
25/43 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rahoittaisin jonkun järjestön johtajien megapalkkoja.

Kenen?

Vierailija
26/43 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ostanut, ehkä ihan sen ekan version? Mutta Tassunauhan ostan taas, nyt on tullut uusi versio. 

Vierailija
27/43 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tykkäisin enemmän sinikeltaisesta niin kuin Ukrainan lippu.

Vierailija
28/43 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Sairastan parantumatonta syöpää enkä voi sietää tämänvuotista slogania.

Vierailija
29/43 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! Tekopyhää haskaa! Ei se ketään auta. 

Vierailija
30/43 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ekana päivänä, kun tuli myyntiin. M28

Vierailija
31/43 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaista nauhaa ikinä ostanut, mutta mulla on roosa-heijastimia. Heijastimissa on sentään hyötykäyttöominaisuus jota koristaa kuva roosanauhoista

Vierailija
32/43 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta. Sairastan parantumatonta syöpää enkä voi sietää tämänvuotista slogania.

Hei minäkin olen syöpäkroonikko ja en koskaan osta nauhaa, mutta joka vuosi lahjoitan pienen summan syöpätutkimukseen. Toki toimin myös koekanina uusille lääkkeille ja tiedän, että jos kela ei korvaisi joutuisin maksamaan n. 10 000 euroa vuosittain omasta pussista, nyt maksan vain n. 10% tuosta. 

ASIAAN: mielestäni kerrankin hyvä teema ja tyylikäs toteutus. Mikä itseäsi siinä ärsyttää?

Vierailija
33/43 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joka vuosi. 

Vierailija
34/43 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin aloituksen mutta mikä on slogan tänä vuonna?

Vierailija
35/43 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tämä touhu on edes jotenkin kohtuullista, mutta muualla maailmassa rintasyövän kaupallistaminen ja "pinkkipesu" on saanut aika yököttävät mittasuhteet. 

Tämä ei koske vain rintasyöpää ja tänä vuonna keuhkosyöpä nostetaan tapetille. 

Vierailija
36/43 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat menevät nykyisin ruokiin. 

Vierailija
37/43 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin mutta ei pysynyt mun takissa pitempään kuin 12 h. Rahat kuitenkin hyvään. 

Vierailija
38/43 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään ostin. Päivän hyvä teko.

Ostitko Prismasta vai Citymarketista?

Kitumarketista. 4 euroa pitäis mennä syöpätutkimukseen ja euro logistiikkakuluihin.

Vierailija
39/43 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joka vuosi, ja ostan myös tuotteita koska rakastan vaaleanpunaista väriä. Minulle voi myydä lähes mitä vaan kun väri on oikea. Tänä vuonna olen ostanut muovikulhoja, vispilän ja mittasetin leivontaan, siivoukseen taittuvan mopin ja siihen sangon ja systeemin millä saa mopista likavedet pois, kun mulla on ollut kymmeniä vuosia sellainen moppi joka pitää käsin huuhdella ja puristaa, se on todella ärsyttävää, vaikka moppi on ollut muuten tosi hyvä. Mutta nyt kun tuli nuo vielä oikeassa värissä, en epäröinyt hetkeäkään. Hiljattain ostin myös harjan ja rikkalapion kun löysin ne roosanauha värisenä, ja olin onnellinen kun kerrankin osui niin, että oli tarve ja oikea väri löytyi.

Olen ostanut vuosia Arabian roosanauha mukit, mutta tänä vuonna on niin tylsät että jää ostamatta. Mua ärsyttää se, että osa roosanauha tuotteista ei ole vaaleanpunaisia, ne jää sitten ostamatta.

Vierailija
40/43 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne nauhat kiinnitettynä johonkin laukkuun on vähän noloja. Ei ole tarvetta kuuluttaa että lahjoitan hyväntekeväisyyteen rahaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan