Aiotko ostaa roosa nauhan?
Mitä mieltä tämän vuoden nauhasta ja oletteko aiemmin ostaneet?
Kommentit (43)
En nauhaa, mutta sen rannekkeen aion ostaa. Niitä on jo 2 ennestään
Nauhan tai jonkin tuotteen. Rannenauhoja täällä ei kaupoissa oo.
Ostin sen ensi vuoden kalenterin. Mulla on sama nytkin. Olen ostanut aikaisemmin nauhankin mutta se unohtuu jonnekin ja häviää.
Kaunis nauha, mutta eihän tuollaisella mitään tee. En ymmärrä miksi nykypäivänä myydään moista turhuutta, roskaa suorastaan.
Olen ostanut sellaisia Roosa nauha-tuotteita, joita haluan myös käyttää arjessani. Niitähän on monelaisia tuotteita, leikkulaudasta tiskirättiin ja taskulampusta termariin. Mitään nauhoja tai rannekeita en yleensäkään käytä, joten siksi en juuri sellaisia tuotteita osta.
Roosan nauhan nettisivuilta näkee kaikki tuotteet. Varmasti jokaiselle löytyy joku kiinnostava tuote. Itse olen jo ennen oman läheisen syöpädiagnoosia ostanut Roosa nauha-tuotteita, taisin vahingossa ekan kerran valita kaupasta jonkun salaatin mukaani ja vasta kotona huomasin, että ostos tukee myös ko. säätiötä.
Hmm, en tiedä, pari vuotta sitten ostin sellaiset vaaleanpunaiset jouluvalot.
Olen menneinä vuosina ostanut roosanauhatuotteita , jos ovat käyttötavaraa mitä ostaisin muutenkin kuten vessapaperi. Pelkkää nauhaa en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Voin luvata että en osta.
Osan ostaa ihan vahingossakin, jos tuotteessa on vain maininta, että summasta menee osa Roosa nauhalle. Kaikki tuotteet ei ole pinkkejä.
En osta roosanauhaa enkä minkään muun väristä. Idea meni ulalle kun alettiin tunkemaan kaikkia värejä idioottimaisilla ideoilla.
Samaa kuin lapsensa menettäneiden päivä? Menenkö onnittelemaan sirartani lapsensa kuolemasta, ostanko hänelle kimpun mustia ruusuja? Hän varmasti ei unohda sitä päivää, emmekä suvussa kukaan :(
Sukupuolia on ainakin 65 jokaiselle varmasti oma liputuspäivä.
Pitäkää päivänne ja nauhanne.
En todellakaan Tiedättekö mihin nekin rahat menevät? Eivät siihen mihin luulette.
Miksi rahoittaisin jonkun järjestön johtajien megapalkkoja.
En osta nauhaa eikä minun nimeni ole roosa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ostin. Päivän hyvä teko.
Ostitko Prismasta vai Citymarketista?
En välitä pinkistä värinä yhtään, mutta ostan sen kuten joka vuosi ostanut sen jälkeen, kun äitini menehtyi metastoituneeseen rintasyöpään ollessaan 40+v.