Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana syyslauantai! Mitä olette tehneet?

Vierailija
28.09.2024 |

?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ryypännyt ja kirjoitellut vauva palstalle koko päivän.

Vierailija
2/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssan takia vuoteessa. Katselen ikkunasta ruskaa ja neulon sukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelannut pleikkarilla ja pessyt pyykkiä.

Vierailija
4/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittanut tarjousta koko hemmetin päivän.

Vierailija
5/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime yön töissä, joten nyt vasta heräilin ja söin aamupalaa. Niin hurjan kirkkaasti paistaa aurinko, että pakko vetää vähän verhoja eteen! Nyt lueskelen Estonia-aiheisia ketjuja täältä.

Vierailija
6/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissutellut puolesta päivästä lähtien. Enää ei ole kankkunen.

Vierailija
7/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivonnut varastoa/pihaa, pakannut metsästysreppua, pessyt kaksi koneellista pyykkiä (päiväunet toisen koneellisen aikana) jotta voi viikkailla ne illalla samalla kun katsoo futista Viasatilta laatuoluen kera.

Rouva samaan aikaan...hautonut takalistoaan ja somettanut 6h ainakin. Eipä juuri ole isompia seksuaalisia haluja tuohon vetelykseen.

Vierailija
8/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin ylös yhdeksän aikoihin köllöteltyäni puolisen tuntia. Olen kuunnellut äänikirjaa, pessyt pyykkiä, pyyhkinyt pölyjä, laitoin kesäkengät pois. Mitäs muuta... No, kokkasin todella hyvän nakkimunakkaan. :)

Rakastan sitä, että kaikki vapaa-aika on omaa aikaani. Voin itse päättää mitä haluan tehdä tai olla tekemättä. Viikonloput on rentouttavia. 

Vierailija
9/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aikuisen poikani. Käytiin yhdessä lounaalla. Nyt kotona, järjestelen paikkoja, keitän omenahilloa(sain syysomenia ystävältä) ja myöhemmin katson telkkaa. 

Vierailija
10/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyslauantai on ollut todella kaunis täällä päin. 🌤🍂🍁 Mutta minä olen tutkinut kuoleman asioita Raamatun jakeiden ja kristillisten videoitten kautta, koska uskosta osaton sukulaiseni kuoli ja uskovana hänen iankaikkisuuskohtalonsa askarruttaa minua.

Vierailija
11/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töissä klo 7 - 15 ja pyöräilin työmatkan yht. 14 km. Nyt vaan rentoudun, kun en muuta jaksa. 

Vierailija
12/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumotellut koko päivän pitääkö lähteä läppärikaupoille kun näyttöongelma pahenee päivä päivältä

Vierailija
13/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaillut palstan asianajaja-aiheisiin kysymyksiin ja selaillut palstaa. 

Vastannut asiakkaan soittoon ja lähettänyt hänelle ja edelliselle asianajajalle spostia. Lähettänyt toiselle asiakkaalle ohjeistusta lastenvalvojan tapaamiseen.

Ottanut muutaman lasin viiniä. Ja illan myötä loputkin siitä.

Päivittänyt viime viikon uusien asiakkaiden tietoja järjestelmään. Pitäisi vielä lähettää oikeuteen viestiä, että asiakas jätti edellisen avustajan ja uusi avustaja.

Nyt pyykkituvassa pyörimässä kuukauden pyykit. Onneksi on isot pesukoneet, niin saa 4 koneellista kahdessa tunnissa. Osa jo kuivumassa.

Käynyt ostarilla kaupassa.

Vielä pitäisi käydä yksi poliisin lisätutkintapöytäkirja uudestaan läpi ja lähettää syyttäjälle spostia, että haluan/vaadin vielä yhden lisätutkinnan tehtäväksi. Tuo aikaisempikin lisäptk oli minun vaatimuksesta. 

Niin, joku pitäisi vielä tehdä. En muista.... Eiku niin, syödä jotain. 

Siinäpä se tämä päivä menee. 

Niin ja lähettää kiitoksia Facessa onnittelijoille. Oli eilen synttärit.

asianajaja

Vierailija
14/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöitä ja 6h vauvapalstaa. Nyt tässä ihmettelen kun koen vakavan masennuksen oireita.

Vierailija
15/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamupäivällä kävelyllä ja ihastelin syksyn värejä. Sitten söin hyvää ruokaa ja nukuin päiväunet kaksi kissaa kainalossa. Kohta lämmitän saunan ja illan katselen telkkaria ja lueskelen kivaa kirjaa. Sytytän kynttilät. Saatanpa siemailla lasin viiniä.

Vierailija
16/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä aamuvuorossa. Ihan peestä koko aamu. Ihmeellisen vilkas päivystys, onneksi löhöän jo kotona sohvalla. 

Vierailija
17/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelty pari lenkkiä.

Vierailija
18/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa kyylänny mitä kom marien typeriä juttuja tänne ilmestyy + raapinut muniani.  Eli tyypillistä persuilua.

Vierailija
19/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivonnut varastoa/pihaa, pakannut metsästysreppua, pessyt kaksi koneellista pyykkiä (päiväunet toisen koneellisen aikana) jotta voi viikkailla ne illalla samalla kun katsoo futista Viasatilta laatuoluen kera.

Rouva samaan aikaan...hautonut takalistoaan ja somettanut 6h ainakin. Eipä juuri ole isompia seksuaalisia haluja tuohon vetelykseen.

Tiedossa Unelmahäät!

Vierailija
20/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivoillut, kuunnellut musiikkia ja tehnyt vähän koulujuttuja. Pitäisi vielä laittaa puhtaat lakanat ja viedä pullot/muovit/pahvit. Kolmepäiväinen viikonloppu, kun maanantai on koulusta etäpäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä