Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut loukkaantuvat siitä, että joku on hoikka?

Vierailija
28.09.2024 |

Aivan kuin se olisi heiltä pois.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sama ilmiö kun jotkut loukkaantuvat toisen lihavuudesta

Vierailija
2/6 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sama ilmiö kun jotkut loukkaantuvat toisen lihavuudesta

Toinen on tervettä, toinen sairasta. Joten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siitä loukkaantuu? Olen koko ikänä ollut hoikka. Olen toki kuullut kommentit anoreksiasta, kuivan kesän oravasta, laudasta jne. Olen tulkinnut kateudeksi tai eri kauneusihanteiksi, en loukkaantumiseksi. Näin 50 v ei kyllä kiinnosta enää yhtään mitä mieltä joku muu on. Olen hyvin tyytyväinen kroppaani.

Vierailija
4/6 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siitä loukkaantuu? Sama kuin loukkaantuisi hiusväristä.

Vierailija
5/6 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä todistettuani kovasti lisääntynyttä ja valtavasti kasvanutta ilmiötä, jota ei tässä maassa saa ääneen mainita eikä siitä saa kirjoittaa eikä esittää mielipiteitä, olen entistä tiukemmin vakuuttunut ja päättänyt, että haluan olla h o i k k a.  Tällainen tavoitekin saattaa aiheuttaa bannit tällä palstalla.  Sehän ei ole kehopositiivista, näin olen käsittänyt. Käsitys normaalipainosta on nykyään täysin hämärtynyt. 

Vierailija
6/6 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka siitä loukkaantuu? Olen koko ikänä ollut hoikka. Olen toki kuullut kommentit anoreksiasta, kuivan kesän oravasta, laudasta jne. Olen tulkinnut kateudeksi tai eri kauneusihanteiksi, en loukkaantumiseksi. Näin 50 v ei kyllä kiinnosta enää yhtään mitä mieltä joku muu on. Olen hyvin tyytyväinen kroppaani.

Itse kanssa kuulin nuorena aina näitä kommentteja. Olin porukan ainut normaalipainoinen, muut oli pullamössö tyttöjä ja poikia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä