Hotelliin
Kuinka moni harrastaa hotelli öitä ja seksiä hotellissa. Olen vapaa mies jolla on yksi vaki seuralainen ja käymme hotelleissa panemassa vaikka molempien kotona olisi myös mahdollista. Jotenkin pieni luksus kiihoittaa. Samoin kummallakaan ei ole paineita kodin siisteydestä.
Kommentit (5)
Me emme juuri käy muualla. Minusta on kiva päästä pesemään Helena ja auttaa hänelle sukat ja kiinnittää sukkanauhat. Hotellin ikkunasta saattaa näkyä joskus ulospäin varjokuva kahden ihmisen kohtaamisesta.
AP
Käytkö sinä edellinen yksin hotellissa ja sitten etsit seuraa omaan huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Me emme juuri käy muualla. Minusta on kiva päästä pesemään Helena ja auttaa hänelle sukat ja kiinnittää sukkanauhat. Hotellin ikkunasta saattaa näkyä joskus ulospäin varjokuva kahden ihmisen kohtaamisesta.
AP
Käytkö sinä edellinen yksin hotellissa ja sitten etsit seuraa omaan huoneeseen.
Kyllä! Hotelli saa aikaan kiihottavan tunteen kun maailma on avoinna ja voit kohdata upeita tyyppejä. Ja hotellihuone heti valmiina.
Kiihottavaa ja varmasti kivaa tämä teidän yhdessä puuhailu huoneessa. Sukkanauhat ja kaikki..oi oi!
Olen naimisissa ja nai kahta varattua naista, hotellit siinä käteviä.
m.49v
Tämä on just parasta! Minä laittaudun hotellissa ennen ulos lähtöä. Meikkaan ja laitan kauniit vaatteet päälle ja lähden viettämään iltaa. Ihana tunne, kun tietää että jotain mukavaa voi tapahtua ja usein tapahtuukin. Siinä on just sitä kiihottavaa tunnetta.