Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia tiimin jäsenen kanssa, joka uhriutuu

Vierailija
27.09.2024 |

Mä olen ihan pulassa, kun yksi tiimin jäsen aina uhriutuu. Hän syyttää muita omista negatiivisista fiiliksistä. Mulle uhriutuminen on ihan vierasta, joten en osaa toimia tän työkaverin kanssa. Voisiko joku auttaa, miten tällaisen työkaverin kanssa pärjää. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa vähän tarkemmin, mitä tarkoitat. Miten uhriutuu?

Vierailija
2/5 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ensin omaa käytöstäsi ja tyyliäsi kohdata muut ihmiset. Usein ihminen on sokea omalle käytökselleen. Tokihan näitä draamaihmisiä on, usein kuitenkin on jokin syy, miksi joku reagoi niin kuin reagoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri on tosi hyvä siinä, mitä tekee, mutta hän silti aina sanoo, että mun osaamista ei arvosteta tai mun pitäisi osata eri asioita tai esimies haluaa muunlaista osaamista. Hän on tosi raskas työkaverina, kun ei näe omaa hyvyyttään, vaan uhriutuu, ettei riitä sellaisena kuin on.

Vierailija
4/5 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri on tosi hyvä siinä, mitä tekee, mutta hän silti aina sanoo, että mun osaamista ei arvosteta tai mun pitäisi osata eri asioita tai esimies haluaa muunlaista osaamista. Hän on tosi raskas työkaverina, kun ei näe omaa hyvyyttään, vaan uhriutuu, ettei riitä sellaisena kuin on.

Jatkoa vielä, että ei kukaan jaksa toistella hänelle päivästä toiseen, että hän on hyvä työssään. Hakeeko joku uhriutumisella sellaista, että työkavereiden ja esimiehen pitäisi jatkuvasti kehua? 

Vierailija
5/5 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ensin omaa käytöstäsi ja tyyliäsi kohdata muut ihmiset. Usein ihminen on sokea omalle käytökselleen. Tokihan näitä draamaihmisiä on, usein kuitenkin on jokin syy, miksi joku reagoi niin kuin reagoi.

Työelämässä on draamaihmisiä! Niitä ei voi ymmärtää, mutta täytyy vain pystyä tekemään töitä.