Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SPR kerääjät ovensuissa

Vierailija
27.09.2024 |

Ahdistaako muita tuo keräystapa? Saatan laittaa lippaaseen kolikoita, sitten ehkä en, kun mukana on vain pankkikortti. Koko ajan on olo, että pitäisi selittää jotain. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan keräyslippaaseen kondomin. Voivat lähettää afrikkaan 👍

Vierailija
22/46 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes asioi kaupassa jonka  edessä on joku keräyslippaan kanssa.

Itseäni on elämä siunannut siinä määrin, että voin antaa rahaa välillä keräyksiinkin.

Itse olen matalapalkka-alalla ja olen lahjoittanut rahaa ja tavaroita esim eläinsuojeluyhdistyksille, niille tahoille jotka saavat kaikki tulonsa lahjoituksista. Spr on verenluovutuksen monopoliasemassa enkä näe että he tarvitsevat lahjoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan joskus kolikon, jotta se kerääjä saisi edes jotain päivän aikana, vaikkei se mihikään menisikään se raha. Ne kun uskoo siihen juttuun...

Vierailija
24/46 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR keräys on keräys rahoitukseen jotain hanketta varten. Kaikki nuo hankkeet eivät ole minun mielestäni oikeita. Ja se on vain minun mielipiteeni. Oikeita kohteita ovat esim ruoanjako vähävaraisille tai hoiva niille joilla ei ole varaa sairaanhoitoon. Myös sota-alueilla olevien siviilien auttaminen on ok.

Mutta täällä Suomessa avun hakijat ovat suurimmalta osin niitä jotka haluavat että yhteiskunta elättää heidät kaikilta osin. Mutta se että maahan muuttajille mm. ukranalaiset saavat 3000,-/kk/henkilö ja hakevat avustusta sen lisäksi jokapaikasta on väärin. Mutta toisaalta kaikki raha on tarpeen, jopa vähävarainenkin jolla tulot vain 3000,-/kk haluaa kerran kesässä käydä kahvilassa rantakahvilassa, muut harrastukset maksaa sosiaalihuolto. Avun haku on kaikille sallittu.

Vierailija
25/46 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräävät varmaan rahaa SPR johtajien jätti palkkoihin?

Vierailija
26/46 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan vasta kun johtoportaan palkkioita pienennetään. 

SPR on laskuttanut yhteiskunnalta yli 250 euroa yöltä / t*rvapaikkahakija. Lisäksi SPR:lle on annettu noita sopimuksia ilman kilpailutuksia. Esimerkkeinä.

Huh huh. Uivat rahassa.

Vierailija
27/46 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR:n kerääjät vain seisoo ovensuussa, enemmän ärsyttää feissarit ja ison numeron myyjät jotka pysäyttää eikä aina meinaa uskoa kun sanoo ei, sama liittymämyyjät ja ne on vielä sisätiloissa ja hankalampi päästä ohi ilman että ne rupeaa myymään jotain.

Vierailija
28/46 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spr.n vuosikertomuksen mukaan henkilöstökulut ovat 50 954 474€

Vierailija
29/46 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spr.n vuosikertomuksen mukaan henkilöstökulut ovat 50 954 474€

voi voi, luuletko että joku uskoo moista soopaa..teillä persuillat uo valehtelu lähtee laukalle jatkuvasti, voi voi ja kolme taviota lisäksi. tavi tavio tavio...

Vierailija
30/46 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi ryhmäläinen pauhasi, että kaikki toimintamuodot vaativat rahaa, johon ainut keino on ensiapupäivystäminen (melko mittavassa määrin). Piiritoimiston työntekijä järkyttyi ja ojensi sanomalla toiminnan olevan nollasummapeliä. Aloittaja ei kuitenkaan perääntynyt ja päiviä myöhemminkin sauhusi toisaalla.

Vierailija
31/46 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 2015 tapahtumien seurauksena en ole antanut enää SPR:lle lanttiakaan. Enkä tule koskaan enää antamaankaan.

Niin röyhkeän suomalaisvihamielistä ja muukalaismielistä ovat heidän toimensa olleet. Hyi helvetti!

Ja aivan sama evankelisluterilaisen kirkon kanssa. Oma kansa heivattiin syrjään ja erityissuojelukseen otettiin vierasuskoiset muukalaiset. Anteeksiantamaton teko joata en todellakaan tule antamaan koskaan anteeksi. Pthyi!

Vierailija
32/46 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna katukerjääjille koskaan mitään 

eli 

kävelen vain ohi enkä puhu niille mitään. En edes hei moi tms

Vierailija
33/46 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua puhua niille niin ei niille tarvi puhua 

Nehän jallittaa kysymyksillä - kiinnostaako lasten oikeudet jne 

kysymys on tehty niin että muka ei voi vastata muuta kuin joo. Mutta mä vastaan aina että ei kiinnosta (hah-siitäs saivat) 

Vierailija
34/46 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ahdista, liian paljon paljastunut väärinkäytöksiä etten anna senttiäkään järjestöille. Ruokaa voin ostaa nälkäiselle tai ojentaa setelin jos tuntuu siltä että menee tarpeeseen.

Vierailija
35/46 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kauppojen oville tulee jo ryysistä, kun ainakin täälläpäin on markettien ovilla mustia ukkoja, jotka puhelinta selatessaan toisesta suupielestä hokevat: "mustikaa, puolukaa". Niiden edessä on pieniä rasioita isoilla hinnoilla. Jos ei asiakkaita näy, ne syövät itse niistä rasioista. Tosi hygieenistä. 

Vierailija
36/46 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyvärr är all välgörenhet idag bara business. Personligen köper jag inte ett rent samvete åt mig själv av någon som ändå inte har ett sådant att sälja.

Vierailija
37/46 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kauppojen oville tulee jo ryysistä, kun ainakin täälläpäin on markettien ovilla mustia ukkoja, jotka puhelinta selatessaan toisesta suupielestä hokevat: "mustikaa, puolukaa". Niiden edessä on pieniä rasioita isoilla hinnoilla. Jos ei asiakkaita näy, ne syövät itse niistä rasioista. Tosi hygieenistä. 

Vierailija
38/46 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden 2015 tapahtumien seurauksena en ole antanut enää SPR:lle lanttiakaan. Enkä tule koskaan enää antamaankaan.

Niin röyhkeän suomalaisvihamielistä ja muukalaismielistä ovat heidän toimensa olleet. Hyi helvetti!

Ja aivan sama evankelisluterilaisen kirkon kanssa. Oma kansa heivattiin syrjään ja erityissuojelukseen otettiin vierasuskoiset muukalaiset. Anteeksiantamaton teko joata en todellakaan tule antamaan koskaan anteeksi. Pthyi!

E.lut kirkko saisi kyllä hävetä jos osaisi.

Vierailija
39/46 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR tarvitsee johtajien palkkoihin lisää rahaa. IS tehneet hyvän jutun asiasta. Joillain alueilla lähes kaikki kerätty raha menee palkkakuluihin, jaettavaksi ei jää mitään. Tuollaisilleko pitäisi vielä lisää antaa, ei ikinä!

Vierailija
40/46 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itätrollit taas asialla: kolme erillistä haukkumisaloitusta SPR:stä saman tunnin sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi