Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SPR kerääjät ovensuissa

Vierailija
27.09.2024 |

Ahdistaako muita tuo keräystapa? Saatan laittaa lippaaseen kolikoita, sitten ehkä en, kun mukana on vain pankkikortti. Koko ajan on olo, että pitäisi selittää jotain. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan vasta kun johtoportaan palkkioita pienennetään. 

SPR on laskuttanut yhteiskunnalta yli 250 euroa yöltä / t*rvapaikkahakija. Lisäksi SPR:lle on annettu noita sopimuksia ilman kilpailutuksia. Esimerkkeinä.

Ja sitten pitäisi muka vielä olla lompakko ojossa

Konteissa niillä on aina jotain pakkotyöllistettyjä, joita sitten kierrätetään, kun pakkotyöllistys loppuu. Ihan täyttä kusetusta koko touhu 

Vierailija
42/46 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPR:n kerääjät vain seisoo ovensuussa, enemmän ärsyttää feissarit ja ison numeron myyjät jotka pysäyttää eikä aina meinaa uskoa kun sanoo ei, sama liittymämyyjät ja ne on vielä sisätiloissa ja hankalampi päästä ohi ilman että ne rupeaa myymään jotain.

Liittymämyyjät voi aina jättää huomioon ottamatta, kävellä ohi kuin ei kuulisikaan mitä puhuvat. Toinen tapa on ilmoittaa, että mulla on työsuhdeliittymä (vaikkei olisikaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin lippaaseen kaikki kolikot lompakosta lauantaina. Kerääjänä oli vanhahko naisihminen joka ei tervehtinyt vaikka sanoin hei eikä edes kiittänyt lahjoituksesta. Viimenen kerta

Vierailija
44/46 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että spr pomo tienaa 200k€ vuodessa. Voisi hänkin tehdä hyväntekeväisyyttä ja puolittaa palkkansa.

Vierailija
45/46 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran lippaan kanssa Tokmannin tuulikaapissa. Joku mies ahdistui siitä kovasti ja halusi näyttää todella valtavan kiireiseltä, eikä ehtinyt odottamaan liukuoven avautumista. Törmäsi tietenkin siihen reunaan. Ovi jäi ränkkäämään "kiinni/auki"-tilaan, koska se lähti osittain paikoiltaan. Mies jatkoi kauhuissaan matkaansa. Korjausmiehet oli pakko hälyttää paikalle. Minä kikattelin itsekseni.

Vierailija
46/46 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri verenluovutuksessa. Kahdeksas kerta. Pitää pyytää joku pinssi rintaan että rahaa kerjäävät näkevät mitä olen tehnyt. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan