IL: Kansalaisaloite Elokapinan lakkauttamisesta etenee eduskuntaan. Aloitteen vastuuhenkilöt savonlinnalaisia, kuopiolaisia ja joensuulaisia
"Elokapina-kansalaisaloitteen vastuuhenkilöinä on kolme savonlinnalaista, yksi joensuulainen ja yksi kuopiolainen henkilö."
Kylläpä susisajan takana menee tunteisiin helsinkiläiset mielenosoitukset.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a454e558-ca6f-40c7-8fda-2f4b83e6e…
Kommentit (1626)
Kannatusilmoituksia tässä palvelussa 100 180
Nämä aivottomat elokapinahipit eivät tainneet saada kovin paljon kannatusta. Joko heidän asuntoja ja autoja on käyty sotkemassa.
PVL lakkautettu. Mitä siitä?
Terroristinen sekin.
Tämähän tovistaa että tiällä Savossa ja Karjalassa assuu tolokun immeisiä eikä mittään jäniksenruuvalla eläviä pulukannaruja, jotka istuskelloo kavulla sonninrengas nenässä.
Äärivihreä Elokapina-liike tulee kieltää potentiaalisesti terroristisena kansallisen turvallisuuden uhkana.
On toimittava nyt ennen kuin ensimmäinen pommi räjähtää tai kemiallisia aseita käytetään.
https://www.suomenuutiset.fi/kansallisarkiston-ex-paajohtajalta-vakava-…
Vierailija kirjoitti:
100 216 ja kasvaa!
Nimien keräys on päättynyt. Nimiä tuli kyllä tosi nopeasti. En ihmettele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 216 ja kasvaa!
Nimien keräys on päättynyt. Nimiä tuli kyllä tosi nopeasti. En ihmettele
100 258 tuli
Ei tule menemään läpi, mutta saahan edustajat puheita pitää.
Vierailija kirjoitti:
Meni tai ei, mutta kertoo ainakin siitä mitä suurin osa kansasta on mieltä tästä "kapinasta"
Minun käsittääkseni oikeuslaitos määrittää, mikä on rikollisjärjestö ja päättää tarvittaessa sen lakkauttamisesta. Ei se ole eduskunnan päätettävissä. Minun puolesta ko. järjestön kyllä saisi määritellä rikolliseksi järjestöksi. Turha kansalaisaloite, joka ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni tai ei, mutta kertoo ainakin siitä mitä suurin osa kansasta on mieltä tästä "kapinasta"
Mielenkiintoista matematiikkaa. 2-3 % äänioikeutetuista = suurin osa kansasta.
Vierailija kirjoitti:
Minun käsittääkseni oikeuslaitos määrittää, mikä on rikollisjärjestö ja päättää tarvittaessa sen lakkauttamisesta. Ei se ole eduskunnan päätettävissä. Minun puolesta ko. järjestön kyllä saisi määritellä rikolliseksi järjestöksi. Turha kansalaisaloite, joka ei johda mihinkään.
Tuskin johtaa, mutta hienoa nähdä etten ole ainoa joka pitää ko ryhmää häirikkönä.
Vierailija kirjoitti:
Syyttäjän tätä pitäisi alkaa ajamaan oikeudessa. Sen voisi tehdä ilman kansalaisaloitteitakin.
Lässyn, lässyn.
Kansalaisaloitteen laatineet kannattavat Elokapinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista matematiikkaa. 2-3 % äänioikeutetuista = suurin osa kansasta.
Arvasin, että tulee tuollainen kommentti. Kyllä se jostakin kertoo, kun tuollainen äänimäärä tulee nopeasti kasaan. Vaikka se vasemmistolaisia harmittaakin
Pylväitä ei saa ikinä enää puhtaiksi. Tällaisen huomion tuo terroristinen teko sai osakseen.
Vierailija kirjoitti:
Pylväitä ei saa ikinä enää puhtaiksi. Tällaisen huomion tuo terroristinen teko sai osakseen.
Voi kuvitella millainen älämölö olisi tullut, jos suomalaiset olisivat vastaavaa Ruotsissa tehneet. Ampumiset ja pommit olisi pikkujuttu siihen verrattuna
Tuo on kuin Speden sketsistä kun n-liitto teki ilmatila loukkauksen niin Suomi sanoi vastalauseen ja russakat sanoi no entäs sitten no tietenkään ei yhtikäs mitään.
"Elokapina-kansalaisaloitteen vastuuhenkilöinä on kolme savonlinnalaista, yksi joensuulainen ja yksi kuopiolainen henkilö."
Kylläpä susisajan takana menee tunteisiin helsinkiläiset mielenosoitukset.
Sudet ovat vihertävän väen erityisessä suojeluksessa ja niitähän on täällä paljon. Eli suojelu toimii.
Mitä Eduskuntarakennukseen tulee, se lienee koko kansan pytinki, ei pelkästään helsinkiläisten ja muun etelän väen. Joten kai meillä susirajan takana asuvilla on oikeus olla huolissaan sen kohtaloista? Ja vandalismin aiheuttamista tuhoista myös.
Paljon suurempia aivottomia pellejä te olette. Kuin kakalla töhriviä pikkulapsia.