IL: Kansalaisaloite Elokapinan lakkauttamisesta etenee eduskuntaan. Aloitteen vastuuhenkilöt savonlinnalaisia, kuopiolaisia ja joensuulaisia
"Elokapina-kansalaisaloitteen vastuuhenkilöinä on kolme savonlinnalaista, yksi joensuulainen ja yksi kuopiolainen henkilö."
Kylläpä susisajan takana menee tunteisiin helsinkiläiset mielenosoitukset.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a454e558-ca6f-40c7-8fda-2f4b83e6e…
Kommentit (1626)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä, milloin joku hermostuu ja ajaa noiden kaduntukkijoiden päälle?
Helsinkiläiset ovat leppoisia.
Eniten nämä mielenosoittajat näyttävät herättävän raivoa jossain hiekkateiden tölleissä.
Niitä samoja tyyppejä tuolla on allekirjoittanut tuota, joiden elämä pyörii mm. seksuaalivähemmistöjen, maahan muuttajien ja sähköautojen vastustamisessa!
Ja nämä kapinoijat ovat samaa porukkaa, joka kannattaa Lähi-idän terroristiryhmiä.
Oletpa sinisilmäinen 😁
"Kylläpä susisajan takana menee tunteisiin helsinkiläiset mielenosoitukset."
Samoja verorahoja maksamme kaikki mitä kuluu näiden perseilyihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ilonpäivä! Olen niin kyllästynyt noihin terroristeihin täällä Helsingissä. Toivottavasti saavat tehtyä niille jotain, ettei tavallisen helsinkiläisen tarvitse kärsiä niiden idioottimaisuuksia koko ajan.
Miten heidän tekemisensä vaikuttavat sun arkeesi? Ainakaan mun elämääni ei mitenkään.
Kansalaisaloitteiden tekeminen on demokratiaa. Tämä täytyy nyt vaan niellä. Katsotaan rauhassa mihin tämä ko. aloite johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua järkyttää miten turve menee ihmisten kärsimysten edelle. Mietin maksaako joku huomion kiinnittämisestä vain siihen turpeeseen. Eikö köyhien tilanne ja asunnottomat huoleta, tai sota. Onko aivopestyjä osaksi.
Ympäristö pitää yllä myös ihmisten hyvinvointia. Ympäristöongelma on todellinen. Meidän pitää pitää huolta luonnosta ja hiilinieluista. Jokainen aktiivinen vaikuttaja voi valikoida kohteen tai useamman, jonka puolesta pyrkii aktiivisesti vaikuttamaan. Mitä sinä olet tehnyt vaikuttaaksesi mainitsemiisi asioihin?
Ettäs kehtaat. Käännät puheen vaan samaa asiaan ja sitä hokien. Käsittele erikseen luonto. Ihmiset oikeasti kärsivät tällä hetkellä! Ihan sikamaista jättää ihmisten puute huomiotta ja kärsimys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs eloputinisten tunteisiin menee se, kuinka jo yli prosenttin Suomen aikuisista on allekirjoittanut addressin vuorokauden aikana.
Eikös mielenosoituskielto ole juurikin putinismia. Venäjän suuntaan ollaan menossa kovaa vauhtia.
Älä vääristele. Kukaan ei ole kieltämässä mielenosoittamista. Mieltä voi osoittaa ilman sotkemista ja lain rikkomista. Tiedätkö, että meillä on Suomessa lait, jota kaikkien pitää noudattaa. Laki on kaikille sama, toisin kuin itänaapurissa. Oletko olevinasi parempi ihminen, jota lait eivät koske? Eduskuntatalo on kulttuurihistoriallinen rakennus, jonka sotkeminen oli törkeä temppu. Ihan oikein, että tuollainen järjestö lakkautetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä allekirjoitin aloitteen
On tärkeämpiäkin asioita joita pitää vastustaa kuten terveydenhuollon rapauttaminen. Mutta sepä ei ketään kiinnosta. Vain Elokapina se kiinnostaa ihmisiä. Elokapina saa ansiostanne todella paljon huomiota ja sotepamput nauravat partaansa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en. Ei hetkauta mun elämääni mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nuo aloitteentekijät saavat syytteen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Kaikesta te raukat keksittekin kansanryhmiä
Elokapina -kansanryhmä :DDD Ei helvetti
Kai likainen ja aivoton takkutukka nyt joku erutyisryhmä sentään on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä, milloin joku hermostuu ja ajaa noiden kaduntukkijoiden päälle?
Helsinkiläiset ovat leppoisia.
Eniten nämä mielenosoittajat näyttävät herättävän raivoa jossain hiekkateiden tölleissä.
Niitä samoja tyyppejä tuolla on allekirjoittanut tuota, joiden elämä pyörii mm. seksuaalivähemmistöjen, maahan muuttajien ja sähköautojen vastustamisessa!
Ja nämä kapinoijat ovat samaa porukkaa, joka kannattaa Lähi-idän terroristiryhmiä.
Oletpa sinisilmäinen 😁
Ja vaaleaihoinen. And proud of it!
Kohta menee 70 000 rikki! Nousee ja nousee, nimillä ei näy loppua!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki aivan turhaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Elokapina tulee määritellä järjestäytyneeksi rikollisryhmäksi tuomioistuimen toimesta."
Kuka tämän oikein on laatinut? Eduskunta ei päätä tuomioistuimen asioista ettekö ole kuulleet vallan kolmijaosta? Halla-aho nauraa ja hylkää heti aloitteen kun se etenee eduskuntaan.
Kansalaisaloitteilta ei edellytetä lainopillista tuntemusta. Virkamiehet valmistelevat tämän puolen.
Ei edellytetä, muttei siitä haittaa olisi ollut esimerkiksi tässä tapauksessa. En ainakaan itse omalla nimelläni kehtaisi julkaista aloitetta, jolla ei ole etenemismahdollisuuksia eduskunnan ensimmäistä keskustelua pidemmälle lainopillisten virheiden vuoksi. Tuhlaa vain päättäjien aikaa tärkeämmistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suoraan mun elämään myöskään vaikuta mutta silti tuo aloite on hyvä . En allekirjoita siksi koska ei mun tarvi. Tarvittavat äänet tuli kasaan ilman muakin.
Seuraavaksi Yle kuriin. Käykää allekirjoittamassa.
Voi pientä punakapina parkaa, loppu tulee :(
So sad.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te luulette aloitteellenne tapahtuvan eduskunnassa?
Hallituksella on enemmistö eduskunnassa joten aloite hyväksytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki aivan turhaan 🤣
Nautin siitä kun elokapinan jäsenet ja heitä tukevat ovat paniikissa kuten kirjoituksistanne käy ilmi :) Sen näkee sitten oliko turhaa vai ei. Turha vielä on huudella mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suoraan mun elämään myöskään vaikuta mutta silti tuo aloite on hyvä . En allekirjoita siksi koska ei mun tarvi. Tarvittavat äänet tuli kasaan ilman muakin.
Typerä aloite, Suomessa on paljon tärkeämpiä asioita joista voisi tehdä aloitteen.