Kuinka usein imuroit sohvan takaa?
Kommentit (32)
Joka päivä, koska imuroin päivittäin. Mikä järki imuroida vain näkyviltä kohdilta? Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun imuroin muutenkin. En tee mitään "vähän sinnepäin" -siivouksia.
En oikei voi peukuttaa tätä. En alas, enkä ylöspäin. Mulla nimittäin sattuu olemaan tällainen puoliso ja koska hän ei tee "vähän sinnepäin" niin hän ei yleensä sitten tee. Itse saatan käyttää ohimennen sen muutaman minuutin varsi-imurilla jolla imuroin kaiken mihin pääsee helposti ja nopeasti käsiksi. Ei mua haittaa, jos sohvan alla (mihin imuri ei mahdu) on joitain villakoiria, mutta nurkissa ja matolla ne näyttää ikäviltä. Jos taas ei halua tehdä "vähän sinnepäin", niin aikaa menee oikeasti moninkertaisesti ja näkyvä tulos ei muutu käytännössä mitenkään.
Vaikuttaa varmasti myös se, millainen sohva on. Mutta ehkä ei ole oikein kysymyksen kohderyhmääkään, mikäli imuri mahtuu helposti sohvan alle ja seinän väliin.
En enää imuroi sohvan takaa. Viimeksi oliko pari vuotta sitten siirsin sohvanpäätyä 20 -30 senttiä seinästä irti niin jokin veti sen takaisin. Nytkin kun tuli puheeksi niin piti vikaista sohvaa. Ei se haittaa kun tuo sohva on vieraille. Oma sohva ei ole seinässä kiinni.
En koskaan. Robotti-imuri hoitaa sekä sohvan takusen että alusen.
Kerran kuukaudessa siirrän sohvan ja imuroin sohvan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Robotti-imuri hoitaa sekä sohvan takusen että alusen.
Oletko katsonut kuinka hyvin imuroi? Mulla oli jäänyt sohvannurkkaan kunnolla pölyä robotti-imurista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä, koska imuroin päivittäin. Mikä järki imuroida vain näkyviltä kohdilta? Oksettavaa.
Mistä teillä tulee noin paljon pölyä, että pitää joka päivä imuroida ja siirtää sohvaa?
Vierailija kirjoitti:
Entä lieden tai jääkaapin/pakastimen takaa?
Ensimmäisen kerran seitsemään vuoteen irrotin lattialistat ja imuroin keittiökodinkoneiden alta.
Mitä hyödytte näistä kirjoitteluista....jaksaisikko joku vastata ...🙄
En tiedä, eikä minua kiinnostaa, kun vaimo hoitaa kotityöt meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä teillä tulee noin paljon pölyä, että pitää joka päivä imuroida ja siirtää sohvaa?
Jaska jokunen piirretyn pölisevä hahmo. En muista sen nimeä. Sellainen ihminen joutuu imuroimaan paljon ja usein.
Aina