Muita jotka ovat heränneet vasta parisuhteen jälkeen todellisuuteen siitä miten hirveä koko suhde oli
15 vuotta meni elämästä ihan hukkaan ilkeän narsistin kanssa.
Kommentit (60)
Kyllä. Ex on aina ex syystä. Emotionaalinen tunnekylmyys, levottomuus, rauhattomuus, uskottomuus, huonot seksitaidot (ohjeista ja toiveista huolimatta ei parantunut) olivat ne syyt. Ei ole ikävä. Onneksi erosimme jo ennen kuin suhdetta oli takana 3 vuotta. Opin tuosta ajasta mitä en missään nimessä enää tahdo elämääni. Suhteen tulee tuoda hyviä asioita elämään ja nostaa elämänlaatua, ei laskea elämänlaatua ja tuoda negatiivisia asioita elämään.
Heräsin 10 vuoden jälkeen enkä ole päässyt yli katumuksesta liittyen siihen miksi katsoin niin kauan sikamaista käytöstä
Mitä tarkoitat tuolla levottomuudella ja rauhattomuudella?
Onko kenelläkään muulla ollut sitä, että kumppanin ominaishaju on ollut sellainen ettei suhteesta voi vaan tulla mitään? Itse en voinut sietää edellisen kumppanini hajua, se ei ollut pesemättömyyttä vaan ominaishaju enkä päässyt siitä yli.
Joo ei kertaakaan anaalia herunu. Hirveä suhde.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään muulla ollut sitä, että kumppanin ominaishaju on ollut sellainen ettei suhteesta voi vaan tulla mitään? Itse en voinut sietää edellisen kumppanini hajua, se ei ollut pesemättömyyttä vaan ominaishaju enkä päässyt siitä yli.
Ei niinkään ominaishaju, vaan ihon nihkeys. Sillä oli sellainen iho, että se oli kuin tarra. Se tarttui kiinni mun ihoon ja ei kiitos. Se oli epämiellyttävää, kun se olisi halunnut nukkua lusikassa jne. Nykyisen puolisoni kanssa ei ole samaa ongelmaa ja nukumme lusikassa usein.
Vierailija kirjoitti:
Biologinen juttu. Teidän jälkeläisistä olisi tullut geneettisesti huonoja. Tosin jos käytit hormonaalista ehkäisyä niin se sekoittaa tämän biologisen yhteensopivuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologinen juttu. Teidän jälkeläisistä olisi tullut geneettisesti huonoja. Tosin jos käytit hormonaalista ehkäisyä niin se sekoittaa tämän biologisen yhteensopivuuden.
En käytä. Mietin olisiko tuon ominaishajun voinut tehdä se jatkuva päihteiden käyttö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin muistan jostain lukeneeni..
Olen, siihenkin miten aivopestyjä v a j a k k e j a suurin osa ihmisistä on
Kyllä sitä fiksummillakin ihmisillä voi tunneasioissa vaistot pettää..
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla levottomuudella ja rauhattomuudella?
?
Minulla on 3 parisuhdetta ollut ja kaikissa käynyt tuo sama :D Vikaa on minussakin, mutta olen sietänyt kaikenlaista kaltoinkohtelua liian pitkään kun olen halunnut vaan tulla rakastetuksi
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kertaakaan anaalia herunu. Hirveä suhde.
Miehelle tuo onkin varmaan se "hirveä suhde". Naista ei haittaa vaikka ei saisikaan työnnellä miehen peräaukkoon mitään.
Naiset kokee väkivaltaa ja alistamista ja pahoinpitelyä, henkistä väkivaltaa ym, mutta miehelle on pahinta parisuhteessa, kun ei saa panna pakoputkeen:(
Mikä?