Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ovat heränneet vasta parisuhteen jälkeen todellisuuteen siitä miten hirveä koko suhde oli

Vierailija
27.09.2024 |

15 vuotta meni elämästä ihan hukkaan ilkeän narsistin kanssa.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa psykologisesti miten tää on mahdollista.

Mikä? 

Vierailija
22/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ex on aina ex syystä. Emotionaalinen tunnekylmyys, levottomuus, rauhattomuus, uskottomuus, huonot seksitaidot (ohjeista ja toiveista huolimatta ei parantunut) olivat ne syyt. Ei ole ikävä. Onneksi erosimme jo ennen kuin suhdetta oli takana 3 vuotta. Opin tuosta ajasta mitä en missään nimessä enää tahdo elämääni. Suhteen tulee tuoda hyviä asioita elämään ja nostaa elämänlaatua, ei laskea elämänlaatua ja tuoda negatiivisia asioita elämään. 

Vierailija
24/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 10 vuoden jälkeen enkä ole päässyt yli katumuksesta liittyen siihen miksi katsoin niin kauan sikamaista käytöstä

Vierailija
25/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat tuolla levottomuudella ja rauhattomuudella? 

Vierailija
26/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään muulla ollut sitä, että kumppanin ominaishaju on ollut sellainen ettei suhteesta voi vaan tulla mitään? Itse en voinut sietää edellisen kumppanini hajua, se ei ollut pesemättömyyttä vaan ominaishaju enkä päässyt siitä yli. 

Vierailija
27/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kertaakaan anaalia herunu. Hirveä suhde.

Vierailija
28/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään muulla ollut sitä, että kumppanin ominaishaju on ollut sellainen ettei suhteesta voi vaan tulla mitään? Itse en voinut sietää edellisen kumppanini hajua, se ei ollut pesemättömyyttä vaan ominaishaju enkä päässyt siitä yli. 

Ei niinkään ominaishaju, vaan ihon nihkeys. Sillä oli sellainen iho, että se oli kuin tarra. Se tarttui kiinni mun ihoon ja ei kiitos. Se oli epämiellyttävää, kun se olisi halunnut nukkua lusikassa jne. Nykyisen puolisoni kanssa ei ole samaa ongelmaa ja nukumme lusikassa usein. 

Vierailija
29/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologinen juttu. Teidän jälkeläisistä olisi tullut geneettisesti huonoja. Tosin jos käytit hormonaalista ehkäisyä niin se sekoittaa tämän biologisen yhteensopivuuden.

Vierailija
30/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologinen juttu. Teidän jälkeläisistä olisi tullut geneettisesti huonoja. Tosin jos käytit hormonaalista ehkäisyä niin se sekoittaa tämän biologisen yhteensopivuuden.

En käytä. Mietin olisiko tuon ominaishajun voinut tehdä se jatkuva päihteiden käyttö? 

Vierailija
31/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin muistan jostain lukeneeni..

Vierailija
32/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, siihenkin miten aivopestyjä v a j a k k e j a suurin osa ihmisistä on

Vierailija
33/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä fiksummillakin ihmisillä voi tunneasioissa vaistot pettää.. 

Vierailija
34/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tuolla levottomuudella ja rauhattomuudella? 

?

Vierailija
35/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
36/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täh?

Vierailija
37/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan noita muitakin , ja paljon

Vierailija
38/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 parisuhdetta ollut ja kaikissa käynyt tuo sama :D Vikaa on minussakin, mutta olen sietänyt kaikenlaista kaltoinkohtelua liian pitkään kun olen halunnut vaan tulla rakastetuksi 

Vierailija
39/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kertaakaan anaalia herunu. Hirveä suhde.

Miehelle tuo onkin varmaan se "hirveä suhde".  Naista ei haittaa vaikka ei saisikaan työnnellä miehen peräaukkoon mitään. 

Naiset kokee väkivaltaa ja alistamista ja pahoinpitelyä, henkistä väkivaltaa ym, mutta miehelle on pahinta parisuhteessa, kun ei saa panna pakoputkeen:(

Vierailija
40/60 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt oli selvä provo..