Riikka Purralta kuppi nurin: Sosialistit kirjoittelevat minusta netissä p*skaa!
Purralta meni hermo ja hän lähti taistoon tuulimyllyjä vastaan somessa. Purran mukaan kaiken ikävän ja valheellisen kirjoittelun takana ovat sosialistit. Kas kun ei kommunistit. Voimasanojakin lentää Riikan tulikivenkatkuisessa postauksessa. VM oikoo väitteitä kertomatta kuitenkaan juuri mitään.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/524397a6-2ba7-4c9b-aef1-a1c1590a4…
Kommentit (1249)
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta kuinka paljon ketjussa on kateellisia ja katkeroituneita aikuiskiusaajia. Kuin korppikotkia. Häpeäisitte jos osaatte!
Mieti vain minkälaista koulukiusaamista tämä Riikka on itse harjoittanut suomalaisia vähävaraisia, etenkin työttömiä kohtaan. Unohtamatta maa...muuttajia. Hän kun on vielä korkeassa valta-asemassa, jää näiden vähäosaisten ääni kuulumattomiin, mutta Riikka pääsee puhumaan, siis räksyttämään, mediassa tuon tuostakin. Hän on sitä paitsi valehtelija: täysin tietoisesti valehteli äänestäjilleen (joita toivottavasti ei enää seuraavissa vaaleissa ole), että köyhiltä ei leikata. Kuinkas sitten kävikään: kas näin heiluu sakset ja Riikka pilkkaa näin.
Kyllä Riikan ministerinä pitäisi kestää aloittamansa vihanpito. Sitä niittää, mitä kylvää, se on karman laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei persuja äänestä enää kukaan.
Minä äänestän. Ja olen huomannut tuttavapiirissäni (jotka seuraavat Euroopan tilannetta muualta kuin yleltä), että persukannatus olisi nousussa. Persut on ainoa puolue, jolla on realistinen mm-kanta. Ovat saaneet asiaan edistystä hallituksessa ollessaan ja tulevat saamaan lisääkin rotia hommaan.
Tässä ketjussa ei ole kovin montaa kirjoittaajaa. Tuo yksi Purra-kriitikko suoltaa noita kommenttejaan ja hänet tunnistaa helposti tyylistä. Saaneeko ihan palkkaa jostain?
"Yksi Purra-kriitikko" :D . Niinhän sinä luulet. Kyllä meitä on kuule jo aikamoinen joukko.
Vierailija kirjoitti:
Eikä olisi ollut järkevämpää julkaista CV kuin alkaa avautumaan terveystiedoistaan? Ei ne ketään kiinnosta.
Purran cv:
30 vuotta elin yhteiskunnan tuilla, jolloin minun piti tehdä maisterintutkinnon lisäksi väitöskirja, mutta kun ei kyvykkyys riittänyt. Sen sijaan uhkailin ihmisiä joukkoampumisilla paikallisjunassa ja haukuin måmuja- kaikki tämä Kelatuilla.
Työhistoria:
- hattaranmyyjä teininä
- hampurilaisten myyjä teininä
Sitten pääsin eduskuntaan ja valtionvarainministeriksi, johon minulla on työhistorian perusteella riittävä koulutus. En kysy apua keltään Ekonomistilta tms, kun minä osaan paremmin
Riikka Purra
Niin, siinä kuulitte. On ollut välillä töissä ja synnytyänytkin 4 kertaa, joista jopa 2 oli eläviä vauvoja. U got Served
Vierailija kirjoitti:
Mit töitä se on tehnyt
Ei mitään. Loisinut yhteiskunnan rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta kuinka paljon ketjussa on kateellisia ja katkeroituneita aikuiskiusaajia. Kuin korppikotkia. Häpeäisitte jos osaatte!
Mieti vain minkälaista koulukiusaamista tämä Riikka on itse harjoittanut suomalaisia vähävaraisia, etenkin työttömiä kohtaan. Unohtamatta maa...muuttajia. Hän kun on vielä korkeassa valta-asemassa, jää näiden vähäosaisten ääni kuulumattomiin, mutta Riikka pääsee puhumaan, siis räksyttämään, mediassa tuon tuostakin. Hän on sitä paitsi valehtelija: täysin tietoisesti valehteli äänestäjilleen (joita toivottavasti ei enää seuraavissa vaaleissa ole), että köyhiltä ei leikata. Kuinkas sitten kävikään: kas näin heiluu sakset ja Riikka pilkkaa näin.
Kyllä Riikan ministerinä pitäisi kestää aloittamansa vihanpito. Sitä niittää, mitä kylvää, se on karman laki.
Vihalla te yritätte ohjailla yleistä mielipidettä ja jopa hallituksen päätöksiä. Ihan niinkuin pelko solvatuksi tulemisesta olisi hyvä syy jättää tarpeelliset leikkaukset toteuttamatta. Ehei.
Vierailija kirjoitti:
Riikka-parka. Älä välitä.
Myötätuntoiset mummot rientävät lohduttamaan Riikkaa, vaikka tämä veisi heiltä viimeisetkin tuhkat pesästä. Annan vaikka viimeisenkin roponi, eläkesenttini, kunhan vain Riikalle tulee parempi mieli.
Ehei mutta Riikkahan on sanonut, että empatia ei kuulu politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin olen sosialisti kuin kansallissosialisti kuten Purra.
Kansallissosialisti on sosialisti, siis demari. Purra on PS ministeri.
No ei ole sosialisti. Äärioikeisto on alkanut väittää noin, vaikka kansallissosialistit pisti kommunisteja keskitysleirille ja vihasivat vasemmistoa.
Kansallissosialistit on äärioikeistoa eli nat se ja. Tämä opittiin jo peruskoulussa historiantunnilla.
Mitä oikeistoa sellainen on joka päättää muiden omaisuudesta? Mitä oikeistoa sellainen on joka päättää muiden arvoista? Ei oikeistoa laisinkaan, kyllä kansallissosialistit ihan täysin sosialisteja olivat. Eivät vaan olleet marxilaisia sosialisteja.
Vierailija kirjoitti:
Niin, siinä kuulitte. On ollut välillä töissä ja synnytyänytkin 4 kertaa, joista jopa 2 oli eläviä vauvoja. U got Served
Eli teki abortin kaks kertaa
Mites ne Purran omat poseeraamiset saksien ja leikkuulautojen kanssa, kun leikattiin vähävaraisilta ja sairailta? Vaikka luvattiin ennen vaaleja, että näin ei tehdä. Eikö vahingonilo olekaan enää hauskaa silloin, kun se ei kohdistu heikompiosaisiin, vaan omaan itseen?
Purra: "Olen ollut raskaana neljä kertaa ja synnyttänyt viisi lasta, joista kaksi elävää"
Mitenkähän tuo meritoi Purraa valtionvarainministeriksi ja tuhoamaan Suomen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka-parka. Älä välitä.
Myötätuntoiset mummot rientävät lohduttamaan Riikkaa, vaikka tämä veisi heiltä viimeisetkin tuhkat pesästä. Annan vaikka viimeisenkin roponi, eläkesenttini, kunhan vain Riikalle tulee parempi mieli.
Ehei mutta Riikkahan on sanonut, että empatia ei kuulu politiikkaan.
Todennäköisempää on että demarit antaa suomalaisten eläkerahat italialaisten kattoremppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mites ne Purran omat poseeraamiset saksien ja leikkuulautojen kanssa, kun leikattiin vähävaraisilta ja sairailta? Vaikka luvattiin ennen vaaleja, että näin ei tehdä. Eikö vahingonilo olekaan enää hauskaa silloin, kun se ei kohdistu heikompiosaisiin, vaan omaan itseen?
Niinpä, ei olekaan kivaa enää, vai mitä persut? Toimii se näinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Purra munasi itseään lisää kirjoituksellaan, jolla ei voi pestä mustaa valkoiseksi.
Hän on Suomen inhotuin poliitikko ja tulee aina olemaan. Ja se on ihan heikkohermoisen Purran omaa ansiota.
Eipä ole ihan ministerin arvovallalle sopivaa kirjoittelua, mutta minkäs teet?
Siis Purra on entinen tivolityöntekijä? Eli sopii tähän sirkuspellehallitukseen täydellisesti, varmasti on pätevä ja kokenut. 🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan normaali ihminen suolla niin väkivaltaista Purran lyömistä olevia kommentteja mitä tässä ketjussa osa kommenteista on. Terapian ja hoidon tarpeessa ovat että osaisivat päästää irti vihastaan.
Huomattu on. Tuo yksi on ihan raivohullu. Päivystää täällä siltä varalta, että Purra mainitaan. Sitten alkaa se kuvottava suoltaminen keskenmenoista ym. Onneksi ei tarvitse reaalimaailmassa sellaisten kanssa olla tekemisissä.
Liekö mikään terapia enää avuksi tuollaiselle jos se lapsuuden vaillejäämisistä johtuva vuosikymmeniä hautunut viha ja katkeruus on kerra
Niinpä. Tuollainen on loppu viimein tuominnut itse itsensä nurkkaan. Yhteiskunnan laitamille.
Jaahas, se alkaa riikalla mentaalinen puoli pettää. Milloinkohan jää sairaisloman varjolla pois hommistaan?
Tällä vaalikaudella Persut ovat tulleet tunnetuksi siitä, että munivat ja sössivöt tekemisillään ja sanomisillaan vähintään kerran kuukaudessa. Näin käy, kun päästetään täysin osaamattomat politiikat valtaan!