Mitä sinä teet työksesi?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Puhdistan aikuisviihdenäyttelijöiden vehkeitä ja alapäitä kohtausten välissä
suullasi
Vierailija kirjoitti:
Jakelen pil..........a hihi hihi.
Ikäsi?
Terveydentilasi?
Vierailija kirjoitti:
Opetan suomen kieltä ulkomaalaisille.
Aloitatko sillä että sanot ,toistakaa perässäni Turku on suomen persereikä ja siihen ivanauru päälle?
Sitten kun kulttuuria päästään opettamaan, niin totta kai Turkua pilkataan. Aivan alkuun esimerkki on kuitenkin huono, koska astevaihtelun takia k katoaa useissa taivutusmuodoissa sanoissa Turku ja reikä.
asianajaja, yksinyrittäjä
Ja kyllä, koen työni erittäin merkitykselliseksi. Hoidan yksityishlöiden asioita laidasta laitaan. Tänään kävi kaksi isää lapsen tapaamisia koskevissa asioissa. Tuloillaan oikeudenkäynnit.
Jakelen pil..........a hihi hihi.
Ikäsi?
Terveydentilasi?
Vanhempi kuin taivas nuorempi kuin ikuisuus hihi hihi.Terveydentila on 99 prossaa normaalia parempi.
Soittelen kullikarvoilla säkkijärven polkkaa,eli olen soittaja jo toisessa sukupolvessa ,isäni soitti persekarvoilla mm. Hopeinen kuu ja Akselin ja Elinan häävalssin.ym. mummoassa erillaisia sikermiä.
Raksavalvoja. Lähinnä merkityksellistä suunnitelmien ja töiden tarkastus. Turvakenkien ja kypärän leukahihnojen kyttääminen tympii.
Olen kotirouvana ollut monta vuosikymmentä ja kotiäitinä tietysti myös.
Olen kotirouvana ollut monta vuosikymmentä ja kotiäitinä tietysti myös.
Arvostan .....onko postimies soittanut kahdesti ja tuonut muutakin kuin paketin näinä vuosikymmeninä?
Maanviljelijä ja tykkään työstäni.
Suomennan teille luettavaksi käännöskirjallisuutta. Olen eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palstan moderaattori. Koen työni merkitykselliseksi itselleni, saan tyydytystä viestien ja keskustelujen mielivaltaisesta poistelemisesta.
Sittenhän tämä palsta täyttää tarkoituksensa.
Suomennan teille luettavaksi käännöskirjallisuutta. Olen eläkkeellä.
Hienoa teitä tarvitaan ,arvostan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Raksavalvoja. Lähinnä merkityksellistä suunnitelmien ja töiden tarkastus. Turvakenkien ja kypärän leukahihnojen kyttääminen tympii.
Muista myös hanskat ja suojalasit. Ja kaikenlainen muukin työn vaikeuttaminen.
Olen Yle-femcelittäjä. Käännän uutisia femcelin kielelle ja etsin juttuihin miesvihanäkökulmia.
Olen kynnysmattona.