Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makaroonijauhelihamössö on parempaa kuin makaroonilaatikko, koska puuttuu ne kivikovat makaronit pinnasta!!

Vierailija
27.09.2024 |

Muut samaa mieltä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mössö on parempaa ja nopeampi valmistaa.

Vierailija
42/51 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka weetee pitää olla että jotain makaroonia syö??!? Yöks!🤢🤮🤮

Onneksi sulle on parasiittisushia tarjolla joka päivä, onnea häätöön

hää ei syö pastaa,spagettia, ei lasagnee,,hää syö lohta jossa nyt täiepidemia,siks sillä vettää silmät kieroon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaronilaatikko on muutenkin yksi kauheimpia ruokia mitä joku hullu on pula-ajan Suomessa keksinyt, ja sitten sitä pitää porukan vääntää ilmeisesti hamaan tappiin asti. Se munamaito tekee mausta kuvottavan ja koko loota on hetkessä kuin tiiliskivi. Koko kauheuden kruunaa nuo aloittajan mainitsemat raa'at mutta palaneet makaronit pinnalla. Ja turha väittää että kyllä senkin voi tehdä hyvin. Ei voi. Yhtäkään hyvää makaronilaatikko en ole vielä eläessäni nähnyt. 

Ei tartte tehdä munamaidolla, lihaliemellä tulee parempaa. Ja ne rouskuvat vähän suolaiset maaronit siinä pinnassahan on hyvää. 😋

Itse saan maustamalla makaronilaatikosta maistuvaa. Siis lihaliemen lisäksi vielä mausteet. Sekaan voi heittää lisäksi vaikka aurinkokuivattua tomaattia tai porkkanaraastetta. 

Vierailija
44/51 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makaronilaatikko on muutenkin yksi kauheimpia ruokia mitä joku hullu on pula-ajan Suomessa keksinyt, ja sitten sitä pitää porukan vääntää ilmeisesti hamaan tappiin asti. Se munamaito tekee mausta kuvottavan ja koko loota on hetkessä kuin tiiliskivi. Koko kauheuden kruunaa nuo aloittajan mainitsemat raa'at mutta palaneet makaronit pinnalla. Ja turha väittää että kyllä senkin voi tehdä hyvin. Ei voi. Yhtäkään hyvää makaronilaatikko en ole vielä eläessäni nähnyt. 

Kerro, ettet osaa tehdä ruokaa ilman että kerrot ettet osaa tehdä ruokaa.

Ammattini on kokki, mutta ok. 

Huono kokki olet, kun munamaitoon laitat niin paljon munia, että teet siitä tiiliskiven. Ja laitat ihan liian vähän sitä munamaitoa, kun

eri, niin me keitetään kyll eka makaronit ja valutetaan. ei oo opeteltu laittamaan raakoina vuokaan, siinä voikin olla riski,että kokemattomalta jää raakaa lootaa.

Vierailija
45/51 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa. Totta.

Vierailija
46/51 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole oikeaa ruokaa, olen sitä mieltä. Siinä ei ole mitään ravintoaineita. 

Tutkippas hiukan , minä laitan soijarouhetta ,kanaa, kananmunaa ja spakettia ja sipulia makaroonilaatikkoon. Kyllä löytyy ravintoaineita.

tuo ei ole enää ns klassinen makaronilaatikko. siinä laatu jauhelija,sikaakin on hyvä olla mukana. 3 munaakin,maitoa, juustoraastetta,sipulia. sinun ruokasi on hyvää,mutta nimeltään jokin muu,,olisiko jokin pastavuoka.

mitä käytät,,simpukkapastaa vai mitä, hyvä on ohjeesi. mutta jos tuo lukisi lounasravintolan seinällä,moni pettyisi, eihän tää oo makaronilaatikkoa. joku pettyis,joku ihastuisi kokin virheinfosta.

Vierailija
47/51 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole oikeaa ruokaa, olen sitä mieltä. Siinä ei ole mitään ravintoaineita. 

Tutkippas hiukan , minä laitan soijarouhetta ,kanaa, kananmunaa ja spakettia ja sipulia makaroonilaatikkoon. Kyllä löytyy ravintoaineita.

tuo ei ole enää ns klassinen makaronilaatikko. siinä laatu jauhelija,sikaakin on hyvä olla mukana. 3 munaakin,maitoa, juustoraastetta,sipulia. sinun ruokasi on hyvää,mutta nimeltään jokin muu,,olisiko jokin pastavuoka.

mitä käytät,,simpukkapastaa vai mitä, hyvä on ohjeesi. mutta jos tuo lukisi lounasravintolan seinällä,moni pettyisi, eihän tää oo makaronilaatikkoa. joku pettyis,joku ihastuisi kokin virheinfosta.

Ai että ihan KOLME munaa? Eiköhän se ole se vuuan ja satsin koko, joka sen munien määrän määrää!!! 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Vierailija
48/51 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä mun tekemässä liha-makaronilaatikossa ole mitään kivikovia makaroneja siinä päällä. Teen tämän ruoan keitetyistä makaroineista. Eikä tule tiiliskivi koska laitan tarpeeksi maitoa enkä liikaa kananmunia. Lisäksi maustan myös munamaidon. Päälle vielä juustoa joka sulaa siihen ihanasti.

Vierailija
49/51 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan koskenlaskijaa ja niin alhaisen lämpötilan, että pinnasta ei tule kova, vaan kevyesti rouskuva/ paahtunut.

Vierailija
50/51 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-arvoista pöperöä! Hyi!

Vierailija
51/51 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän munamaitoa, kermaa joukkoon nijn että peittyy, juustoraastetta ja oreganoa päälle.. maistuu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme