Suuhun paneminen
Ihan anonyymina gallupintapainen.
miten moni nainen tykkää, että mies pakee aika rajusti suuhun ja laukeaa kasvoilla tai suuhun?
entä miten moni suostuu siihen, mutta vain miellyttääkseen miestään
Kahdeksasta naisesta jonka kanssa olen seurustellut vähän pitempään kaksi on suostunut enemmänkin vain minua miellyttääkseen. Ja kolme nauttinut siitä. Itseäni hämmästyttää että tällä otannalla noin puolet naisista nauttii kovasta alistumisesta
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
All I'm asking for is blowjob, not facefuck.
No no, the title is just facefuck.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään olla polvillaan miehen edessä suikkarissa ja nähdä mieheni nauttivan. Suuhun pannessa minun täytyy itse säädellä tahti ja kuinka syvälle kalun otan. Itse en koe tätä alistavana, enemmän kiihottavana. Naamalle en satsia halua, mielummin suuhun.
Eihän sinua sitten panna suuhun, jos sinä itse säätelet tahtia ja syvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Suurengas on hyvä, ettei vaimo vahingossa pure.
Tämä on kätevä apuväline ja käsiraudat sitten toinen. Loppu onnistuu molempien fiilis pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein onnistu kun kullistani ei mahdu edes puolia vaimon suuhun. Tökkii liian herkästi, joten ainostaan suikkarit vaimon omaan tahtiin onnistuu.
Sehän olisikin aika pieni, joka kokonaan mahtuisi.
Kyllä miekannielijäkin kokonaisen miekan saa nieluun niin aika ihme on jos jonkun kulli on pidempi.
Kaikki naiset toki eivät laiskuuttaan viitsi opetella oksennusrefleksistä pois.
Tiedätkö, mikä on oksennusrefleksin tarkoitus? Estää tukehtuminen.
Se on sitten eri asia, kannattaako sitä opetella pois kurkkupanon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään olla polvillaan miehen edessä suikkarissa ja nähdä mieheni nauttivan. Suuhun pannessa minun täytyy itse säädellä tahti ja kuinka syvälle kalun otan. Itse en koe tätä alistavana, enemmän kiihottavana. Naamalle en satsia halua, mielummin suuhun.
Sama normipanossakin, mies tekee mitä itselle parhaimmalle tuntuu. Viis naisesta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein onnistu kun kullistani ei mahdu edes puolia vaimon suuhun. Tökkii liian herkästi, joten ainostaan suikkarit vaimon omaan tahtiin onnistuu.
Kyllä miekannielijäkin kokonaisen miekan saa nieluun niin aika ihme on jos jonkun kulli on pidempi.
No tuskinpa on oksennusrefleksin tarkoitus tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa on oksennusrefleksin tarkoitus tässä.
No googleta vaikka ennen kuin tulet inttämään. Kyllä on yksi sen tarkoituksista, estää tukehtuminen.
Suuhun panemisessa oleellisinta on, että naisen kädet sidotaan jotenkin taakse ettei hän pysty niillä työntämään itseään pois. Sitten hänen pitää avata vain suunsa ja kestää kaikki mitä tulee kuin nainen.
Jos saa mahaorgasmin (sanon noin leikkisästi oksennuksesta), niin se tarkoittaa, että nainen on tosissaan eikä luovuta mistään syystä. Arvostan.
Mies alkaa panemaan suuhun vasta loppua kohti ja jotenkin pystyy säätämään ja hillitsemään itseään ettei liian kovaa tee. Jotenkin tajuaa hyvin sen miten pystyy tekemään sen ettei mua satu. Toisaalta on tuo toistanut sitä ja aloitti jo nuoresta mun kanssa. En kyllä luottaisi kaikkien kohdalla.
Tuntuu että hänelle tulee vaan pakkotarve ottaa siten ohjat. Vähän sama kuin yhdyttäessä kääntyy aina päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kävi jöpöttämään ajatus siitä, että naisin ihanaa suloista vaimoani riettaasti suuhun ja kurkkuun.
Vielä jos samalla kuulisi kakimisen ääniä kurkkupanon aikana, niin avot sie.
Taidan yllättää rakkaan vaimoni tänään sitomalla hänet tiukaksi paketiksi ja ottaa hänet haluamallani tavoilla.
Kiitos teille suloisista ja romattisista kirjoituksista.
Tuulen Viemää
Romanttista
Minä arvostan sekä vaimoani että muita ihania naisia niin paljon, etten työnnä kaluani ruuansulatuskanavan kumpaakaan päähän. Minun penikselleni on luonnon suunnittelemana vain yksi ihana paikka naisen kehossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostan sekä vaimoani että muita ihania naisia niin paljon, etten työnnä kaluani ruuansulatuskanavan kumpaakaan päähän. Minun penikselleni on luonnon suunnittelemana vain yksi ihana paikka naisen kehossa.
Aivan hirveätä tekstiä. Pitäisikö tällaiseen kirjpitteluun puuttua?
Mikä siinä on hirveää?
Hienoa, että itse Mestarikin on ehtinyt palstalle tekemään aloituksia hänelle tärkeistä ja ajankohtaisista aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat viilata pilkkua noin sileäksi niin sitten pitäisi hankkia sellainen S/M-leikeistä tuttu suukapula joka pakottaa leuat auki mutta jättää keskelle reiän josta kalun voi työntää sisään. Kiemurteleva kieli vain lisää nautintoa vaikka sillä yrittäisi työntää vastaan.
Niin ja määritelmäsi mukaan pää pitäisi vielä sitoa paikalleen ettei nainen voi säädellä tahtia eikä syvyyttä.
Mitenköjän pilluun voi kuitenkin panna vaikka nainen on aivan vapaana työntelemään lantiollaan vastaan ja säätelemään sitä syvyyttä ja tahtia?
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aukko.
Ja sinä olet nyrkillä ta pettava luuseri.
Minä pidän suihinotosta. Suosikkiasento minulla on 69, sillä silloin saan kurkkuni siihen asentoon, että voin ottaa pitkän kalun helposti tyveä myöten. Mies taasen tykkää kun olen polvillani ja hän istuu sängyn laidalla, häntä kiihottaa kakomisäänet joita vääjäämättä siinä asennossa tulee.
Pidän suihinotosta, suuhun panemisesta ja mallit saa laskea suuhun, naamalle, hiuksiin tai mihin nyt haluaakin laskea (ei anaaliin). Useimmiten lastit laskee kuitenkin pimpan perukoille.
Ihmisillä tuntuu näissä keskusteluissa unohtuvan että ihmiset on erilaisia ja nauttivat eri asioista. Minä olen oraalinen, olen aina ollut ja tulen toivottavasti aina olemaan. Rakastan nuolla ja imeä eri paikkoja miehen iholla. Varpaita tai jalkoja en saa tässä suhteessa imeä tai nuolla, ne on miehen mielestä hyi! Mutta oraalisuus on minulle luontaista.
Koen vahvasti vääränä että kaikkien pitäisi "opetella" suupanot ja syväkurkut jonkun mieliksi. Niin niitä pihtareita tehdään!
Mainittakoon että peppupanot vastaanottava osapuolena ei ole mun juttu. Nykyisin tuntuu että joidenkin miesten se on vaikea ymmärtää. En halua sitä ja en tee sitä. Satunnaisesti voi sträpärillä laittaa miestä mut jos 4-5krt viikossa tarvis laittaa miestä kakkoseen, niin homma kävisi minusta jo tylsäksi. Semmonen mies tarvii toisentyyppisen naisen, kuin mitä minä olen. Ja se on ok.
Harmi et jotkut ihmiset sinnittelee suhteissa missä tarpeet, toiveet ja mieltymykset ei kohtaa. Onneksi itse ei tarvi! Elämä on valintoja täynnä!
Isorintainen vaimoni 50 v makaa sängyllä selällään pää hieman sängyn laidan ulkopuolella alaspäin. Panen suuhun kun samaan aikaan työntää pupuvibraa pilluunsa. Kun alkaa voihkimaan orgasmissaan lentää aika nopeasti itselläkin. Vaimo nielee spermat.
Suurengas on hyvä, ettei vaimo vahingossa pure.