Suuhun paneminen
Ihan anonyymina gallupintapainen.
miten moni nainen tykkää, että mies pakee aika rajusti suuhun ja laukeaa kasvoilla tai suuhun?
entä miten moni suostuu siihen, mutta vain miellyttääkseen miestään
Kahdeksasta naisesta jonka kanssa olen seurustellut vähän pitempään kaksi on suostunut enemmänkin vain minua miellyttääkseen. Ja kolme nauttinut siitä. Itseäni hämmästyttää että tällä otannalla noin puolet naisista nauttii kovasta alistumisesta
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
All I'm asking for is blowjob, not facefuck.
No no, the title is just facefuck.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään olla polvillaan miehen edessä suikkarissa ja nähdä mieheni nauttivan. Suuhun pannessa minun täytyy itse säädellä tahti ja kuinka syvälle kalun otan. Itse en koe tätä alistavana, enemmän kiihottavana. Naamalle en satsia halua, mielummin suuhun.
Eihän sinua sitten panna suuhun, jos sinä itse säätelet tahtia ja syvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Suurengas on hyvä, ettei vaimo vahingossa pure.
Tämä on kätevä apuväline ja käsiraudat sitten toinen. Loppu onnistuu molempien fiilis pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein onnistu kun kullistani ei mahdu edes puolia vaimon suuhun. Tökkii liian herkästi, joten ainostaan suikkarit vaimon omaan tahtiin onnistuu.
Sehän olisikin aika pieni, joka kokonaan mahtuisi.
Kyllä miekannielijäkin kokonaisen miekan saa nieluun niin aika ihme on jos jonkun kulli on pidempi.
Kaikki naiset toki eivät laiskuuttaan viitsi opetella oksennusrefleksistä pois.
Tiedätkö, mikä on oksennusrefleksin tarkoitus? Estää tukehtuminen.
Se on sitten eri asia, kannattaako sitä opetella pois kurkkupanon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään olla polvillaan miehen edessä suikkarissa ja nähdä mieheni nauttivan. Suuhun pannessa minun täytyy itse säädellä tahti ja kuinka syvälle kalun otan. Itse en koe tätä alistavana, enemmän kiihottavana. Naamalle en satsia halua, mielummin suuhun.
Eihän sinua sitten panna suuhun, jos sinä itse säätelet tahtia ja syvyyttä.
Sama normipanossakin, mies tekee mitä itselle parhaimmalle tuntuu. Viis naisesta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein onnistu kun kullistani ei mahdu edes puolia vaimon suuhun. Tökkii liian herkästi, joten ainostaan suikkarit vaimon omaan tahtiin onnistuu.
Kyllä miekannielijäkin kokonaisen miekan saa nieluun niin aika ihme on jos jonkun kulli on pidempi.
No tuskinpa on oksennusrefleksin tarkoitus tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa on oksennusrefleksin tarkoitus tässä.
No googleta vaikka ennen kuin tulet inttämään. Kyllä on yksi sen tarkoituksista, estää tukehtuminen.
Suurengas on hyvä, ettei vaimo vahingossa pure.