Mies, maksaisitko hieman erikoisemmasta seksistä?
Ja millaista seksiä se olisi? Itse tykkään fistaamisesta ja squirttaan.
Kommentit (31)
Olen maksanut että olen saanut alistaa kun ne ei oikein sovi parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
En ole, enkä maksa. Seksistä maksavat vain pelkurit ja luuserit. Ei kiihota yhtään seksi, jonka toinen mieltää TYÖNÄ. Kiihottavaa on, kun aistii halun toisestakin.
Toiset maksaa taiteesta, musiikista, matkailusta, mistä lie
Jokainen maksaa siitä mitä haluaa ja toiset tykkää seksistä, en nää mitään syytä miksi niiden jotka kaikkein eniten tykkää seksistä ei pitäisi sitä kerätä ja maksaa siitä, harrastus se on siinä kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Mksi sekistä pitäsi ylipäätän maksaa mitään. Ei maksamalla saa halukasta naista. Ilman naisen haluja seksissä ei ole mitään järkeä. Jos taas ei itse saa naistaa haluamaan on epäonnistunut eikä seksissä ole senkään mukaan mitään järkeä. Toisella ihmisellä runkkaamista. En ole koskaan harrastanut, enkä jäänyt ilman halukasta naistakaan.
Kautta aikojen on maksettu. Mailman vanhin ammatti nääs.
Voisin maksaa sellaisesta jossa olisin 69 asennossa leveäpyllyisen naisen kanssa joka ei olisi pessyt pyllyään 3-4 päivään. Nuuhkisin ja nuolisin pyllyä samala kun hän imisi minua. Anuksen tietysti pitäisi myös olla viehättävä eli pukamaton, tummahko ja mahdollisimman leveät "reunukset"
En ihan perusseksistä. Vetämällä käteen pärjää hienosti. Kaikki hyvät naiset varattuja.
Mutta dominoinnista ja erikoisemmista sessioista kyllä, useammankin kerran näin tehnyt.
Koen sen palveluna muiden joukossa. Käyn parturilla, hierojalla, yksityislääkärillä jne. Miksei siis myös fantasioiden toteuttajan luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maksaisi mistään seksistä. M40
Et ole koskaan tarjonnut tapaamisella, maksanut taksin, tai vaikkapa hotellihuoneen? Vaimosikin laittoin enemmän rahaa kuin sinä yhteisiin kuluihin.
Olen minä tarjonnut treffeillä ja parisuhteissa (avoliitossa) olen ollut pääasiallinen maksaja, etenkin kun toinen on ollut synnyttäjän asemassa. Tämä nyt on normaalia parisuhdedynamiikkas Suomessa, joten rinnastatko kaikki naiset prostituoiduiksi. Maksan edelleen elareita näistä suhteista, mutta haluaisin todella nähdä sen koko rahan menevän lapsen kuluihin.
Ei et ainoastaan ole maksanut järkyttävän korkeaa hintaa seksistä, myös ennen lapsia, maksat edelleen ylihintaa vaikka et saa mitään enää. Mitäs jos olisit suhteen aikana, ennen lapsia, lopettanut tarjoamisen ja muun maksamisen, esim vuokraa et olisi enää maksanut, hoitakoon nainen senkin maksun muiden ohella. Olisiko teillä edelleen ollut seksiä normaalisti? Eli jos raha ei liiku suhteessasi, suorasti tai epäsuorasti, sinulta hänelle, seksi loppuu aika nopeasti. Mikä siis erottaa tämän suhdemallin jostain sokerideittailusta?
Naiset tienaa vähemmän kuin miehet yleensä, ja erityisesti vähemmän kuin aviomiehet jotka tienaa paremmin kuin kaikki muut ryhmät, mutta silti naiset tekevät yli 70% kulutuspäätöksistä...
Asiasta voi olla rehellinen, tai sitten teeskennellä että prostituutio on aivan eri planeetalta.
Vierailija kirjoitti:
Voisin maksaa S/M-sessiosta dominalle, mutta en nykyisillä hinnoilla. Ne veloittavat nykyään kahdesta tunnista jo 400. Ja koska kaikki kunnollinen tarjonta on vain etelässä, joutuisin matkaamaan satoja kilometrejä tarjonnan äärelle. Matkakulujen kanssa joku tunninkin läpsyttely maksaisi minulle jo reilusti yli puoli tonnia, ja tämä ei ole enää mitenkään kohtuullista, eikä hinta/laatu-suhde kohtaa. Muuten olisin tämän jo tehnyt.
Tämä on täysin totta. Hinnat ovat liian kovia jo. Ja se johtuu pitkälti siitä, että on liikaa miehiä jotka maksavat mukisematta. Eri hintoja on, jättäkää kalliit pois ja käyttäkää edullisimpia. Kysynnän ja tarjonnan laki.
Aiemmin tunti oli 200, se ns. ylärajalla. Nyt 250-350 jo monella ja se aivan liikaa en maksa sellaisia, mielummin sitten ilman. Eli miehe, älkää maksako ylihintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin maksaa S/M-sessiosta dominalle, mutta en nykyisillä hinnoilla. Ne veloittavat nykyään kahdesta tunnista jo 400. Ja koska kaikki kunnollinen tarjonta on vain etelässä, joutuisin matkaamaan satoja kilometrejä tarjonnan äärelle. Matkakulujen kanssa joku tunninkin läpsyttely maksaisi minulle jo reilusti yli puoli tonnia, ja tämä ei ole enää mitenkään kohtuullista, eikä hinta/laatu-suhde kohtaa. Muuten olisin tämän jo tehnyt.
Tämä on täysin totta. Hinnat ovat liian kovia jo. Ja se johtuu pitkälti siitä, että on liikaa miehiä jotka maksavat mukisematta. Eri hintoja on, jättäkää kalliit pois ja käyttäkää edullisimpia. Kysynnän ja tarjonnan laki.
Aiemmin tunti oli 200, se ns. ylärajalla. Nyt 250-350 jo monella ja se aivan liikaa en maksa sellaisia, mielummin sitten ilman. Eli miehe, älkää maksako ylihintoja.
Ei noista tartte maksaa...Tinderistä löytyy ihan ilmaiseksikin. Eikä ole laadusta ainakaan ollut valittamista. Tosin olen itse dom ja ainakin subeja tuntuu olevan tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maksaisi mistään seksistä. M40
Et ole koskaan tarjonnut tapaamisella, maksanut taksin, tai vaikkapa hotellihuoneen? Vaimosikin laittoin enemmän rahaa kuin sinä yhteisiin kuluihin.
Totta on, nuo sivukulut ovat yleensä erittäin paljon suuremmat, koska ensimmäisillä tapaamisilla transaktio yleensä ei toteudu. Mutta ilokaunottaren kanssa ei synny mitään sivukuluja.
Herra M40:lle sanoisin, että odotapa kymmenen - parikymmentä vuotta.
Ap kaipaa palvelijaa, joka maksaa siitä, että saa palvella avaajaa. Kun minä maksan ilokaunottarelle, niin maksan sellaisista palveluista joita minä haluan.
En ole, enkä maksa. Seksistä maksavat vain pelkurit ja luuserit. Ei kiihota yhtään seksi, jonka toinen mieltää TYÖNÄ. Kiihottavaa on, kun aistii halun toisestakin.