Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisen miehen 10 vinkkiä muille miehille

Vierailija
27.09.2024 |

Lähes 20 vuoden avioliitto päättyi muutama vuosi sitten ja sen jälkeen olen ollut enemmän tai vähemmän sinkkuna. Olen kuitenkin huomannut, että jopa kaltaiselleni, hyvinkin tavalliselle, miehelle on vielä kysyntää naismarkkinoilla. Olen muutaman naisen kanssa tästä keskustellut aika vakavastikin, että miten tällainen perusmies riittää kohtuullisen mukavasti naisille. Joten tässä 10 vinkkiä muille palstan keski-ikäisille miehille, mikä omasta mielestäni on toiminut naismarkkinoilla.

1, 2, 3, 4 ja 5) ulkonäöllä ei loppujen lopuksi ole kauhean paljon merkitystä. Tuntuu ehkä uskomattomalta, mutta oman kokemukseni mukaan se on tosiaan näin. Totta kai jossain menee raja ja jokainen ei kelpaa jokaiselle, mutta lähtökohtaisesti ulkonäkö ei lopulta ratkaise kovinkaan paljon.

6) pidä itsestäsi huolta!!!! Tämä pitää sisällään esimerkiksi siistin pukeutumisen, siistit hiukset (ja parran/viikset jos sellaiset on). Pidä huolta myös hygieniasta, myös suun hygienia on tärkeää.

7) liiku. Ihan sama mikä harrastus on, se voi olla kuntosali, padelia, jalkapalloa tai vaikka ihan vaan luonnossa kävelyä. Mutta jotain aktiivista toimintaa kannattaa harrastaa. Se nostaa mielialaa, parantaa unen laatua, lisää itsevarmuutta, lisää usein sosiaalisia taitoja ja antaa hyvää keskustelun aihetta ellei muuta jutun alkua löydy ensi treffeillä.

8) seuraa aikaasi. Sen verran pitää olla ajan hermoilla, että osaa ainakin jonkin verran jutella ajankohtaisista asioista. Samaa mieltä ei todellakaan tarvitse olla asioista, itse oikeistolaisena olen saanut yhdestä vasemmistolaisesta naisesta hyvän kaverin, mutta jotain sanottavaa tulee olla päivän polttavista aiheista.

9) Seuraa myös kulttuuria! Usein meidän miesten ongelma on, että seuraamme televisiosta lähinnä formuloita, jääkiekkoa ja James Bondeja. Mutta jos on vähänkin kiinnostusta vaikkapa teatteriin tai kirjallisuuteen (jotain muutakin kuin Reijo Mäki), niin näistä löytyy usein hyvin keskusteltavaa naisten kanssa. Lisäksi teatterit ja konsertit ovat loistavia treffipaikkoja! Naiset ovat keskimäärin kiinnostuneempia kulttuurikokemuksista kuin F1 -tuloksista.

10) Ole "ylpeä" itsestäsi. Itseluottamus on tärkeäa ja tämä ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, että luotat itseesi ja siihen että kelpaat sellaisena kuin olet. Turha yliyrittää olla jotain mitä ei ole, sillä tästä jää kiinni nopeasti. Toisaalta turha myöskään olla vähemmän mitä olet, itseensä luottava mies on miellyttävämpi kuin sellainen joka vaikuttaa koko ajan pyytävän anteeksi olemassaoloaan.

M51

Kommentit (325)

Vierailija
41/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa pitää koko ikänsä nuoren naisen, niin 35-vuotiaana pitää siirtyä venäläisiin naisiin ja viimeistään 60-vuotiaana pitää siirtyä thaimaalaisiin naisiin.

Miksi kukaan normali järkevä mies haluaisi moiseen vaihtorumbaan lähteä? Siitä tulee vain hirveä määrä sotkua, rahanmenoa ja stressiä.

Vaihto on helppo suorittaa eron yhteydessä. Eroja tulee joka tapauksessa muutaman vuoden välein.

Joillekin tulee ja joillekin ei. Jos nainen valitaan lähinnä ulkonäön ja iän perusteella niin varmasti eroja tulee eteen enemmän kuin pari elämän aikana.

Toki voisi sitten miettiä että ovatko ne omat valintakriteerit sellaisia että niillä on edes mahdollista saada hyvää suhdetta.

Vierailija
42/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ymmärtää ettei nainen tuo mitään lisäarvoa miehen elämään, ainoastaan vie.

Sitten on nämä ap:n kaltaiset reppanat jotka yrittää tehdä sirkustemppuja miellyttääkseen naisia. 

Palvokaa vain vulvaa jos siltä tuntuu

Ei hän tunnu tekevän mitään sirkustemppuja, ellei peseytymistä tai keskustelua lasketa sirkustempuiksi. Hauskaakin hänellä tuntuu olevan naisten kanssa. Mökötä sinä vain yksiksesi, kun muilla on kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos mies haluaa pitää koko ikänsä nuoren naisen, niin 35-vuotiaana pitää siirtyä venäläisiin naisiin ja viimeistään 60-vuotiaana pitää siirtyä thaimaalaisiin naisiin."

Tai sitten voi hankkia moraalin ja selkärangan ja pysyä sen saman naisen kanssa.

En halua, että mieheni pysyy luonani moraalin tai selkärangan vuoksi, vaikka hänellä molempia onkin. Haluan, että hän pysyy luonani rakkaudesta.

Moraali ja selkäranka antavat sen "tuen" sille että se rakkaus kestää ne elämän heilahtelut ja satunnaiset mieliteot. Kyse on prioriteeteista. Mitä pitää elämässä tärkeimpänä asiana.

Jos se tärkein asia on rakkaus, parisuhde ja perhe niin kyllä se rakkauskin kestää todennäköisemmin kuin jos tärkeintä on oma nautinto ja vaihtelu.

Vierailija
44/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että jotain on jäänyt kokematta kun olen ollut vain suomalaisten kanssa. Toisaalta olen ollut näinkin ihan tyytyväinen, sillä kyllä suomalaiset naiset ovat tosi ihania. 

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että minkä maalainen olisi sitten parempi? Ja miksi?

AP

Aasialaiset naiset ovat aivan erilaisia. Mukavia, lempeitä, hauskoja ja kunnioittavat myös suomalaista aviomiestä. Oman kokemuksen mukaan suomalaiset naiset helposti yrittävät jyrätä yli, jos miehenä olet mukava ja joustava, olematta kuitenkaan mikään lapatossu. Siinä vaiheessa kun huomautat, että nyt alkaa mennä liian pitkälle ja kerrot, että jos mies kohtelisi naistaan samalla tavalla, tämä nostaisi kytkintä välittömästi, niin monesti nainen nostaa kytkintä. Eivät siis kestä lainkaan toimiensa kyseenalaistamista, eikä kritiikkiä. Toki poikkeuksiakin on, mutta aika harvassa. Minulle merkitsee kuitenkin aika paljon se, että nainen on naisellisen viehättävä ja pitää itsestään huolta myös pitkässä parisuhteessa.

Vierailija
45/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vinkit. Olisiko mahdollista että tekisit palstan miehille myös 10 kohdan vinkkipaketin suhtautumisesta ja käytöksestä naisiin päin, ihan perusjutuista lähtien kuten että naiset ovat ihmisiä. Peruskäytöstavoista ja peruskunnioittamisesta, positiivisen asennoitumisen merkityksestä - jos mies on pelkkää valitusta, kritikointia, jankutusta, riitelyä täytenään ei sellaista halua erkki tai ellukaan. Nainen ei ole toksisuuden kaato- ja huoltopaikka. Sekä mies että nainen haluavat hyvää oloa, ei huonoa. Vuorovaikutuksen perusteet, miten olla ok.  Voivat oppia sitä jopa netissä, trollaaminen seis ja miehenä oleminen tilalle. Oman itsensä jalostaminen. Ei pakenemista projektioihin, jos mies on tyytymätön itseensä hän on epärehellinen siirtäessään syyn "naisiin", kaikki valta ja valtuus on miehellä itsellään tehdä itsestään sellainen mies, johon hän on tyytyväinen. Tyhmyyttä on se jos jatkaa marinaa eikä toimi elämänsä edistämiseksi.

Jos kuuntelevat sinua paremmin.

Vierailija
46/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Toki poikkeuksiakin on, mutta aika harvassa."

Oletko koskaan miettinyt että jos tunnut päätyvän yhteen aina vain samanlaisten (vaikeiden) naisten kanssa niin heitä yhdistää vain yksi asia: sinä?

Vierailija
47/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä edes halua mitään nuorta naista, suunnilleen oman ikäiset ovat just sopivia minulle. Löytyy paremmin yhteinen sävel kun ollaan eletty suunnilleen samaa aikaa. En tiedä osaisinko edes olla jotain 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. Ei kyllä ole kokemusta aiheesta, ei edes yrittämisestä.

AP

Joo, voihan sitä edelleen hiihtää puusuksilla.

Vierailija
48/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa pitää koko ikänsä nuoren naisen, niin 35-vuotiaana pitää siirtyä venäläisiin naisiin ja viimeistään 60-vuotiaana pitää siirtyä thaimaalaisiin naisiin.

Miksi kukaan normali järkevä mies haluaisi moiseen vaihtorumbaan lähteä? Siitä tulee vain hirveä määrä sotkua, rahanmenoa ja stressiä.

Jep, kaikki tietää että mies voi elää ihan ilman naista ja on onnellisempi.

No kumpa vain kaikki näin tuntevat miehet pysyttelisivät sitten kaukana naisista eivätkä tulisi tänne päivittäin itkemään kun naiset ei huoli.

Näköjään se ilman naista olo on kuitenkin monille miehille liian vaikeaa vaikka naisista ei edes oikein pidetä.

Miksi sinä vietät täällä koko päiväsi, päivittäin?

Vierailija
49/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aasialaiset naiset ovat aivan erilaisia. Mukavia, lempeitä, hauskoja ja kunnioittavat myös suomalaista aviomiestä."

Johtuu aika pitkälle siitä että taloudellisesti eriarvoisessa asemassa olevalla naisella ei ole juuri muita vaihtoehtoja kuin olla kiva ja sopeutuva.

Toki on myös ihan aitoon rakkauteen perustuvia liittoja aasialaisten naisten kanssa mutta kyllä suurimmassa osassa on mukana myös voimakas taloudellinen aspekti (jota näköjään moni mies ei tunnista).

Vierailija
50/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että jotain on jäänyt kokematta kun olen ollut vain suomalaisten kanssa. Toisaalta olen ollut näinkin ihan tyytyväinen, sillä kyllä suomalaiset naiset ovat tosi ihania. 

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että minkä maalainen olisi sitten parempi? Ja miksi?

AP

Aasialaiset naiset ovat aivan erilaisia. Mukavia, lempeitä, hauskoja ja kunnioittavat myös suomalaista aviomiestä. Oman kokemuksen mukaan suomalaiset naiset helposti yrittävät jyrätä yli, jos miehenä olet mukava ja joustava, olematta kuitenkaan mikään lapatossu. Siinä vaiheessa kun huomautat, että nyt alkaa mennä liian pitkälle ja kerrot, että jos mies kohtelisi naistaan samalla tavalla, tämä nostaisi kytkintä välittömästi, niin monesti nainen nostaa kytkintä. Eivät siis kestä lainkaan toimiensa kyseenalaistamista, eikä kritiikkiä. Toki poikkeuksiakin on,

Minulla on onneksi aika erilaiset kokemukset suomalaisista naisista enkä vielä tämän perusteella lähtisi vaihtamaan. Itse olen kokenut, että suomalaisen naisen kanssa olen saanut hyvän ja tasa-arvoisen parisuhteen.

AP

Vierailija
51/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ulkonäöllä ei loppujen lopuksi ole kauhean paljon merkitystä"

Naamapalmu läsähti otsaan tässä kohtaa eikä palautumista enää ollut. 

Feel good -postaus naisille ja AP:n pippeli näyttää kummasti klitorikselta. 

Vierailija
52/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä edes halua mitään nuorta naista, suunnilleen oman ikäiset ovat just sopivia minulle. Löytyy paremmin yhteinen sävel kun ollaan eletty suunnilleen samaa aikaa. En tiedä osaisinko edes olla jotain 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. Ei kyllä ole kokemusta aiheesta, ei edes yrittämisestä.

AP

Joo, voihan sitä edelleen hiihtää puusuksilla.

60-luvun sauvat näyttävät kyllä antiikkisilta jos vaihdat jalkaan hiilikuituiset modernit sukset. (se vanhempi mies on siis ne sauvat).

Vierailija
53/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi sinä vietät täällä koko päiväsi, päivittäin?"

Oliko liian pahoja kysymyksiä?

Vierailija
54/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on nainen. Kuten minäkin. Vinkit hyviä. Juuri näin se on. Ongelmana se, että mies ei edes jaksa lukea niitä.

Jep. Voisi edes vähän yrittää.

Vierailija
55/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni lehdissä on ollut juttua, että aasialaiset naiset ovat paljolti joutuneet Suomessa kotiväkivallan uhreiksi. Kertoo taas siitä, minkälaisia nämä aasialaisia naisia "parempina" pitävät suomalaismiehet ovat.... 

Vierailija
56/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ulkonäöllä ei loppujen lopuksi ole kauhean paljon merkitystä"

Naamapalmu läsähti otsaan tässä kohtaa eikä palautumista enää ollut. 

Feel good -postaus naisille ja AP:n pippeli näyttää kummasti klitorikselta. 

No keski-iässä ihmiset ovat yleensä jo hyväksyneet sen että ulkonäkö rupsahtaa kummallakin sukupuolella vääjäämättä joten sen ulkonäön merkitys kyllä alkaa vähentyä aika paljon.

Vierailija
57/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei riitä. Lisäksi sinussa pitää olla jotain muuta. N

Vierailija
58/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on nainen. Kuten minäkin. Vinkit hyviä. Juuri näin se on. Ongelmana se, että mies ei edes jaksa lukea niitä.

Jep. Voisi edes vähän yrittää.

Tämän palstan monille miehille on ilmeisen kova pala että on olemassa myös fiksuja tavallisia miehiä ja erityisesti se että heillä on parisuhteita ja naisia. Tämä kun uhkaa romauttaa uskon siihen että naisettomuus on vain pahan naissukupuolen salaliitto miehiä kohtaan.

Vierailija
59/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Toki poikkeuksiakin on, mutta aika harvassa."

Oletko koskaan miettinyt että jos tunnut päätyvän yhteen aina vain samanlaisten (vaikeiden) naisten kanssa niin heitä yhdistää vain yksi asia: sinä?

Nyt keksit lisätä aivan omiasi sekaan. Tuollainen käytös kuvastaa, että luonteesi voi olla melko vaikea.

Vierailija
60/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkonäkö ja pituus enää merkitsekään 54 vuotiaalla, mutta nuorille, perheen perustamisiässä oleville naisille se on kynnyskysymys. Sinun ikäisessä naisia kiinnostaa eniten raha, ei geenit, koska lapsia ei kanssasi enää tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä