Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisen miehen 10 vinkkiä muille miehille

Vierailija
27.09.2024 |

Lähes 20 vuoden avioliitto päättyi muutama vuosi sitten ja sen jälkeen olen ollut enemmän tai vähemmän sinkkuna. Olen kuitenkin huomannut, että jopa kaltaiselleni, hyvinkin tavalliselle, miehelle on vielä kysyntää naismarkkinoilla. Olen muutaman naisen kanssa tästä keskustellut aika vakavastikin, että miten tällainen perusmies riittää kohtuullisen mukavasti naisille. Joten tässä 10 vinkkiä muille palstan keski-ikäisille miehille, mikä omasta mielestäni on toiminut naismarkkinoilla.

1, 2, 3, 4 ja 5) ulkonäöllä ei loppujen lopuksi ole kauhean paljon merkitystä. Tuntuu ehkä uskomattomalta, mutta oman kokemukseni mukaan se on tosiaan näin. Totta kai jossain menee raja ja jokainen ei kelpaa jokaiselle, mutta lähtökohtaisesti ulkonäkö ei lopulta ratkaise kovinkaan paljon.

6) pidä itsestäsi huolta!!!! Tämä pitää sisällään esimerkiksi siistin pukeutumisen, siistit hiukset (ja parran/viikset jos sellaiset on). Pidä huolta myös hygieniasta, myös suun hygienia on tärkeää.

7) liiku. Ihan sama mikä harrastus on, se voi olla kuntosali, padelia, jalkapalloa tai vaikka ihan vaan luonnossa kävelyä. Mutta jotain aktiivista toimintaa kannattaa harrastaa. Se nostaa mielialaa, parantaa unen laatua, lisää itsevarmuutta, lisää usein sosiaalisia taitoja ja antaa hyvää keskustelun aihetta ellei muuta jutun alkua löydy ensi treffeillä.

8) seuraa aikaasi. Sen verran pitää olla ajan hermoilla, että osaa ainakin jonkin verran jutella ajankohtaisista asioista. Samaa mieltä ei todellakaan tarvitse olla asioista, itse oikeistolaisena olen saanut yhdestä vasemmistolaisesta naisesta hyvän kaverin, mutta jotain sanottavaa tulee olla päivän polttavista aiheista.

9) Seuraa myös kulttuuria! Usein meidän miesten ongelma on, että seuraamme televisiosta lähinnä formuloita, jääkiekkoa ja James Bondeja. Mutta jos on vähänkin kiinnostusta vaikkapa teatteriin tai kirjallisuuteen (jotain muutakin kuin Reijo Mäki), niin näistä löytyy usein hyvin keskusteltavaa naisten kanssa. Lisäksi teatterit ja konsertit ovat loistavia treffipaikkoja! Naiset ovat keskimäärin kiinnostuneempia kulttuurikokemuksista kuin F1 -tuloksista.

10) Ole "ylpeä" itsestäsi. Itseluottamus on tärkeäa ja tämä ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, että luotat itseesi ja siihen että kelpaat sellaisena kuin olet. Turha yliyrittää olla jotain mitä ei ole, sillä tästä jää kiinni nopeasti. Toisaalta turha myöskään olla vähemmän mitä olet, itseensä luottava mies on miellyttävämpi kuin sellainen joka vaikuttaa koko ajan pyytävän anteeksi olemassaoloaan.

M51

Kommentit (325)

Vierailija
301/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska kauniit naiset ovat ylimielisiä ja töykeitä. Jos joskus tapaan kauniin ja ystävällisen naisen, voin kertoa poikkeuksia olevan. Nyt en voi."

Olen aina ollut ns. erittäin ronkeli naisten suhteen. Minulle on muutaman kerran sanottukin, että mistä helvetistä sä aina löydät noin upeita naisia. Noh, vitsi piilee siinä, että minun silmiä on aina viehättänyt aidolla tavalla kauniit naiset, eli naisen kokonaisuus. Nätit kasvot, kaunis hymy, vain kevyt meikki tai ei ollenkaan, miten pukeutuu, miten kantaa itsensä, miten kävelee, miten keskustelee jne. Esimerkkinä voisin sanoa, että muuten erittäin vetävän näköisen naisen harppoessa kuin hirvi korkeakorkoisilla kengillä on rumaa ja nainen ei ole enää viehättävä silmissäni.

Vierailija
302/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vinkki miehille: älkää seurustelko suomalaisten naisten kanssa.

Upean aloituksen perään välittömästi kommentoimassa joku ala-arvoinen super ääliö, uskomatonta!

Mitähän tapahtuu kun naisille antaisi vastaavia neuvoja.

Ettei vain nousisi raivo ja vastalauseiden myrsky.

Kyllä naisen pitää kelvata sellaisena kuin on...

Edelleen, naiset eivät tee joka ikinen päivä tänne "miksi miehet eivät huoli minua" aloituksia.

Jep. Sen sijaan naiset tekevät "saan vain paskoja miehiä, joten kaikki miehet ovat paskoja" -aloituksia.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kauneus ole mikää yksi klöntti jossa jokainen tykkäisi jokaisesta vaan maku vaikuttaa aina tosi paljon."

Tässä juuri menee monelta sekaisin kauneus yleensä ja henkilökohtaiset mieltymykset. Jos minulle näytetään yleisesti kauniina pidettyjen naisten kuvia ja kysytään että ovatko he mielestäni kauniita niin vastaan kyllä. Mutta jos kysytään että ovatko he minun makuunin niin sanoisin monen kohdalla että eivät ole.

Nainen voi olla kaunis mutta ei silti minua varten.

Vierailija
304/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upean aloituksen perään välittömästi kommentoimassa joku ala-arvoinen super ääliö, uskomatonta!

Edelleen, naiset eivät tee joka ikinen päivä tänne "miksi miehet eivät huoli minua" aloituksia.

Jep. Sen sijaan naiset tekevät "saan vain paskoja miehiä, joten kaikki miehet ovat paskoja" -aloituksia.

-eri

Kyllä. Kummallakin sukupuolella on omat ongelmansa ja omat sterotypiansa jotka pitävät osittain paikkansa ja osittain eivät.

Se että naisilla on omat sokeat pisteensä ei poista sitä että myös osalla miehistä on omansa.

Vierailija
305/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Juu juu, on on. Mutta on eri asia rakastua kaunottareen kuin ylipainoiseen tallukkaan, intohimo on suurempi. "

Ei, sillä silloin ei ole kyse rakastumisesta. Rakastuneelle juuri se yksi ja ainut ihminen on merkityksellinen ja herättää tunteita, myös intohimoa. Jos näin ei ole, ei ole rakastunut. 

Olet väärässä, rakastuminen kauniiseen naiseen on tulisempaa. Se on kaikkea mitä rakkaus tavikseen, mutta vielä enemmän. Rakastuminen on  biologinen lisääntymisvietistä johtuva ilmiö, ja mitä paremmat geenit naisella (eli mitä kauniimpi se on), sitä voimakkaamman intohimon se miehessä herättää. 

Tuo että kauniiden ihmisten välinen rakkaus olisi vähemmän aitoa, on taviksen itselleen kertoma valhe. Sama kuin keskituloiset teeskentelee, että niiden elämä on aidompaa muin rikkaiden. Tos

Olet nainen 100%.

Vierailija
306/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siksi, ettet sinä ole onnistunut sellaista saamaan?

Vierailija
307/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siksi, ettet sinä ole onnistunut sellaista saamaan?

Olipas siinä taas lapsellinen kommentti.

-eri

Vierailija
308/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpsi. Naiset jos ketkään ovat mestareita muokkaamaan itseään ja tekevät sitä myös sekä fyysisesti että henkisesti. On kiharrinta, kuorintaa, väriä ja jumppaa. On kursseja ja kirjallisuutta ja retriittiä jos jonkinlaista.

Onko näin? Silti joka toinen nainen on vyötärölihava. En nyt ihan mestareiksi menisi väittämään. 

Vierailija
309/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen perusmies on aivan ihana tapaus, varsinkin juuri AP:n kaltainen. Jos on vielä raitis, niin eipä parempaa voi ollakaan. Rakkain terveisin, suomalainen nainen. 

Vierailija
310/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä palstat ovat täynnään ikänaisten, wanhusnaisten ja fem'akkojen pir'uilevia häivevaikutus-avauksia ja suoranaisia valh'eita, joissa heihän tarkoituksena tai päämääränä on purkaa katkeruuttaan.

-eri

Vierailija
311/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on nainen. Kuten minäkin. Vinkit hyviä. Juuri näin se on. Ongelmana se, että mies ei edes jaksa lukea niitä.

Tai sitten miestä ei kiinnosta olla naiselle pelkkä objekti.

Naiset ovat aina olleet miehille objekteja.

Vierailija
312/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin? Silti joka toinen nainen on vyötärölihava. En nyt ihan mestareiksi menisi väittämään. 

Oletku katsonut tilastoja- teistä miehistä 72% on ylipainoisia= 3/4 miehistä on vyötärölihavia. 

Luuletko, että pallomaha, eli vyötärölihavuus miehellä on viehättävä?

Vierailija
313/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletku katsonut tilastoja- teistä miehistä 72% on ylipainoisia= 3/4 miehistä on vyötärölihavia. 

Luuletko, että pallomaha, eli vyötärölihavuus miehellä on viehättävä?

Kukaan ei väittänyt miehiä minkään asian mestareiksi. Naisten väitettiin olevan niitä itsensä muokkaamisen mestareita. Ja vyötärölihavuus on miehillä hieman harvinaisempaa kuin naisilla. Älykkyyden mestari et ainakaan ole, jos kuvittelet painoindeksin tarkoittavan vyötärölihavuutta. 

Vierailija
314/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäluokan naisen kanssa voi äkkiä käydä näin:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/14ffa0a7-05cb-4f56-a321-553f9214d0aa

Vierailija
315/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpsi. Naiset jos ketkään ovat mestareita muokkaamaan itseään ja tekevät sitä myös sekä fyysisesti että henkisesti. On kiharrinta, kuorintaa, väriä ja jumppaa. On kursseja ja kirjallisuutta ja retriittiä jos jonkinlaista.

Mitä mitä mitä!? Naisethan meikkaa ja pukeutuu VAIN ITSEÄÄN varten! Tai näin meille miehille AINA kerrotaan naisen taholta. Onko meille valehdeltu? Vai olisiko naiset kieroja ja kertovat aina tilanteen mukaan heille edullisimman version totuudesta?

Miehethän ei muokkaa ja kehitä itseään ollenkaan...eivät käy salilla, panosta uraan jotta saisivat kalliita autoja, kelloja, hajuvesiä yms. Sitten on vielä erikseen ne ekstreme-tason muokkaukset tyyliin hiustensiirrot, pituusleikkaukset tai jopa peniksen koon suurentaminen.  Kaikki tämä tehdään suurimmaksi osaksi sen takia, että sillä voisi saada naisia.

Vierailija
316/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Yleensä naiset eivät tee tuollaisia "miksi miehet eivät huoli minua" aloituksia. Toki niitäkin silloin tällöin täältä löytyy.

Sen sijaan naiset tekevät aloituksia tyyliin "miksi ne top-10% halutuimmat miehet eivät huoli tavisnaista parisuhteeseen vaikka minulla on akateeminen koulutus ja kelpaan vain satunnaiseksi seksiseuraksi".

Vierailija
317/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisenä naisena lisäisin vielä muutaman vinkin. Panosta käytöstapoihin, älä ole katkera, panosta omaan henkiseen kasvuusi.

Keski-ikäisenä miehenä voisin myös kertoa oman vinkkini naisille: älkää syökö kuin virtahevot.

Vierailija
318/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on nainen. Kuten minäkin. Vinkit hyviä. Juuri näin se on. Ongelmana se, että mies ei edes jaksa lukea niitä.

Tai sitten miestä ei kiinnosta olla naiselle pelkkä objekti.

Naiset ovat aina olleet miehille objekteja.

Miten kerrot olevasi miehiä vihaava feministi kertomatta suoraan olevasi miehiä vihaava feministi.

Kuin suoraan oppikirjasta 5/5

Vierailija
319/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla lymyilee todella säälittäviä "naisia".

Vierailija
320/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Yleensä naiset eivät tee tuollaisia "miksi miehet eivät huoli minua" aloituksia. Toki niitäkin silloin tällöin täältä löytyy.

Sen sijaan naiset tekevät aloituksia tyyliin "miksi ne top-1

Eivät tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi