Hyvän mielen ketju: Pidän kissaa sylissä, juon teetä ja katselen animea, kysy mitä vain
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Näin sivusta täytyy sanoa, että toisen palstalaisen osoitteen levittäminen julkisella foorumilla on rikos. M28 voi haastaa teidän kaikki oikeuteen.
Itsehän se nuo capsilla kirjoitetut lähettää. Etkö ole sen vertaa seurannut.
AP vaikuttaa surkimukselta. Korkeasti koulutetut miehet ei katso animea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sivusta täytyy sanoa, että toisen palstalaisen osoitteen levittäminen julkisella foorumilla on rikos. M28 voi haastaa teidän kaikki oikeuteen.
Se on kylläkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kylläkin nainen.
EN OLE NAINEN! OLEN M28! OLEN ANIMERUNKKARI! ASUN NURMEKSESSA!
Kissa sylissä ja samalla katsot jotain "Miumiu, olen 12-vuotias tyttönen ja nyt näet pikkarini, mau! <<3!" -piirrettyä. Mitäköhän se kissa sanoisi, jos osaisi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Kissa sylissä ja samalla katsot jotain "Miumiu, olen 12-vuotias tyttönen ja nyt näet pikkarini, mau! <<3!" -piirrettyä. Mitäköhän se kissa sanoisi, jos osaisi puhua.
SANOISI, ETTÄ M28 ON PEDOFIILI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kylläkin nainen.
Et ole. Uudemmille tiedoksi, M28 on siis #miesvihanäkyväksi ja puppajankuttaja. Hänellä on tapana huudella uhkauksia mm. poikalapsille ja itselleen, jotka selittää muka naisten tekemiksi. Sen jälkeen hän väittää naisten olevan vaarallisia ja ties mitä.
Tuo M28 vaikuttaa olevan palstanaisten tekemä mieshahmo, jonka avulla ne levittää epäsuoraa miesvihaa tekemällä tuosta fiktiivisestä hahmosta mahdollisimman ärsyttävän.
Vierailija kirjoitti:
Tuo M28 vaikuttaa olevan palstanaisten tekemä mieshahmo, jonka avulla ne levittää epäsuoraa miesvihaa tekemällä tuosta fiktiivisestä hahmosta mahdollisimman ärsyttävän.
Olen samaa mieltä. Joku katkera akka esiintyy miehenä, ja kuten sanoit, levittää epäsuoraa miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Joku katkera akka esiintyy miehenä, ja kuten sanoit, levittää epäsuoraa miesvihaa.
Totta. Ovela juoni, mutta nyt jäi nainen kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja vastailee itselleen. Jankuta vaikka vähän puppajuttuja välillä.
Ei haittaa. Tärkeintä, että joku käy hakkaamassa tuon animerunkkarin.