Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhla Mokka maksaa jo 7.59€ ja maistuu kuravedelle

Vierailija
26.09.2024 |

Tuli käytyä tuossa k cittarissa ja nykyään Juhla Mokkakin maksaa jo 7.59€ pussi. Tosi kova hinta kuravedestä. Ja presidentti kahvi vielä kymmenen senttiä kalliimpaa.

Kommentit (234)

Vierailija
81/234 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilla on virkistävä ominaisuus ja hyvä niin, ei se laitonta ole. Kun hinta nousee niin sen voi kompensoida juomalla vähemmän.

Vierailija
82/234 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysmaihin kantaa kehitysmaa ilmaiseksi rahaa ja kiitokseksi saa riistohintaista kahvia. Lopettakaa ostaminen, niin kyllä ne myy halvemmallakin.

Mitä kahvilla edes tekee. Pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/234 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti noussut hinnat, pari vuotta sitten maksoi 3.99e.

Vierailija
84/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kahvia on Juhla Mokka. Pyrin ostamaan tarjouksista. Muutkin kahvit käy, kuten Kulta Katriina. 

Vierailija
85/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kahvi ei ole mitenkään välttämätöntä, joten jos hinta kirpaisee, voi vallan mainiosti olla ilman kahvia. Saattaa huomata jopa, että olo on parempi niin. 

Vierailija
86/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just kolme pakettia Presidenttiä 9 eurolla.

Vierailija
87/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa kahvi oli jotain 6.50

Vierailija
88/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löfsbergiltä ja Norqvistilta löytyy parempia vaihtoehtoja. Mielummin vaikka maksankin vähän extraa hyvästä, kuin ostan kallista kuravettä.

Vierailija
89/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismassa ja S-marketissa hinta on edelleen 5 euroa, taitaa salessakin olla halvempaa kuin sittarilla. Onnea k-ryhmä 

Prismassa ja S-marketissa käy vaan homot.

Perhana, meidän kylässä muitakin homoja kuin minä. Täällä on vain S-market ja koko kylän väki käy siellä.

Vierailija
90/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut korona viedä makuaistin niiltä joille Juhla mokka ei enää maistu. Prismassa tälläkin viikolla maksaa 3 euroa paketti. Nyt kaapissa noin 30 pakettia.

Vierailija
91/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin just kolme pakettia Presidenttiä 9 eurolla.

Mistä?

Vierailija
92/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaaleapaahtoinen kahvi on pahaa

Ja saa ajan kuluessa aikaan vatsaväänteitä.  Tumma kahvi tätä aiheuta.  Paulig on täällä pannassa.

Vierailija
93/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvin viljely vaikeutuu koko ajan ilmasto-olosuhteiden vuoksi. Ei tässä pitkään mene, kun paketti on 10e. Lopulta loppuu kokonaan kahvin päivittäinen lipittely. Siihen kannattaa sopeutua. 

Miksi tälle kommentille on annettu näin paljon alapeukkuja? Faktahan tuo on. Kannattaa tosiaan ruveta jo totuttelemaan pois päivittäisestä kahvin juonnista. Itse olen lopettanut kokonaan.

Vierailija
94/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilla on virkistävä ominaisuus ja hyvä niin, ei se laitonta ole. Kun hinta nousee niin sen voi kompensoida juomalla vähemmän.

Kahvin juonnin lopetettuani olen huomannut, että se virkistävä vaikutus oli lähinnä illuusio. Johtui luultavasti vain kofeiinin vieroitusoireista, että sitten kun kahvia sai, olo tuntui virkistyneeltä. Nyt ilman kahvia olen virkeä koko ajan, kun syön monipuolisesti, ulkoilen päivittäin ja nukun riittävästi.

Vierailija
95/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvin viljely vaikeutuu koko ajan ilmasto-olosuhteiden vuoksi. Ei tässä pitkään mene, kun paketti on 10e. Lopulta loppuu kokonaan kahvin päivittäinen lipittely. Siihen kannattaa sopeutua. 

Miksi tälle kommentille on annettu näin paljon alapeukkuja? Faktahan tuo on. Kannattaa tosiaan ruveta jo totuttelemaan pois päivittäisestä kahvin juonnista. Itse olen lopettanut kokonaan.

Koska Suomi tuottaa promillen maapallon päästöistä. Vaikka kaikki Suomalaiset katoaisivat nyt maapallolta niin sillä ei olisi mitään vaikutusta ilmastoon.

Vierailija
96/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhla Mokka maksaa jo 7.59€ ja maistuu kuravedelle

Ja sinä ostat kuravettä joten mikä sinä olet?.annan vihjeen  id .....     i.

Vierailija
97/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismassa ja S-marketissa hinta on edelleen 5 euroa, taitaa salessakin olla halvempaa kuin sittarilla. Onnea k-ryhmä 

Prismassa ja S-marketissa käy vaan homot.

Perhana, meidän kylässä muitakin homoja kuin minä. Täällä on vain S-market ja koko kylän väki käy siellä.

Aika paljon on homoja myös Suomen toiseksi suurimmassa kaupungissa :). Onkohan lääkitys kunnossa?

Vierailija
98/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaaleapaahtoinen kahvi on pahaa

Ja saa ajan kuluessa aikaan vatsaväänteitä.  Tumma kahvi tätä aiheuta.  Paulig on täällä pannassa.

Pauligillakin on tummapaahtoisia. Presidentti Sapphire ja Juhla Mokka Samettinen tai Lempeä ainakin ovat hyviä tummemman paahdon ystävälle.

Vierailija
99/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvin juonnin lopetettuani olen huomannut, että se virkistävä vaikutus oli lähinnä illuusio. Johtui luultavasti vain kofeiinin vieroitusoireista, että sitten kun kahvia sai, olo tuntui virkistyneeltä. Nyt ilman kahvia olen virkeä koko ajan, kun syön monipuolisesti, ulkoilen päivittäin ja nukun riittävästi.

Kahvin virkistävä vaikutus vaihtelee kovasti eri ihmisillä. Joka tapauksessa kahvi maistuu hyvältä ja kohtuullisissa määrin on jopa terveellistä. Miksi kaikista nautinnoista pitäisi luopua? Elämä muuttuisi aika ankeaksi noin.

Vierailija
100/234 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhla mokka on ihan paras kahvi

Juhla Moka maistuu kollikissan kuselta ja närästää vielä päälle

Herkut kullakin, ei tulisi mieleenkään maistella kissan kusta.  Oli narttu tai kolli.

Sen maun pystyy päättelemään hajusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän