Juhla Mokka maksaa jo 7.59€ ja maistuu kuravedelle
Tuli käytyä tuossa k cittarissa ja nykyään Juhla Mokkakin maksaa jo 7.59€ pussi. Tosi kova hinta kuravedestä. Ja presidentti kahvi vielä kymmenen senttiä kalliimpaa.
Kommentit (234)
Kehitysmaihin kantaa kehitysmaa ilmaiseksi rahaa ja kiitokseksi saa riistohintaista kahvia. Lopettakaa ostaminen, niin kyllä ne myy halvemmallakin.
Mitä kahvilla edes tekee. Pahaa.
Kivasti noussut hinnat, pari vuotta sitten maksoi 3.99e.
Hyvää kahvia on Juhla Mokka. Pyrin ostamaan tarjouksista. Muutkin kahvit käy, kuten Kulta Katriina.
Onneksi kahvi ei ole mitenkään välttämätöntä, joten jos hinta kirpaisee, voi vallan mainiosti olla ilman kahvia. Saattaa huomata jopa, että olo on parempi niin.
Ostin just kolme pakettia Presidenttiä 9 eurolla.
Löfsbergiltä ja Norqvistilta löytyy parempia vaihtoehtoja. Mielummin vaikka maksankin vähän extraa hyvästä, kuin ostan kallista kuravettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa ja S-marketissa hinta on edelleen 5 euroa, taitaa salessakin olla halvempaa kuin sittarilla. Onnea k-ryhmä
Prismassa ja S-marketissa käy vaan homot.
Perhana, meidän kylässä muitakin homoja kuin minä. Täällä on vain S-market ja koko kylän väki käy siellä.
On tainnut korona viedä makuaistin niiltä joille Juhla mokka ei enää maistu. Prismassa tälläkin viikolla maksaa 3 euroa paketti. Nyt kaapissa noin 30 pakettia.
Vierailija kirjoitti:
Ostin just kolme pakettia Presidenttiä 9 eurolla.
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaaleapaahtoinen kahvi on pahaa
Ja saa ajan kuluessa aikaan vatsaväänteitä. Tumma kahvi tätä aiheuta. Paulig on täällä pannassa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvin viljely vaikeutuu koko ajan ilmasto-olosuhteiden vuoksi. Ei tässä pitkään mene, kun paketti on 10e. Lopulta loppuu kokonaan kahvin päivittäinen lipittely. Siihen kannattaa sopeutua.
Miksi tälle kommentille on annettu näin paljon alapeukkuja? Faktahan tuo on. Kannattaa tosiaan ruveta jo totuttelemaan pois päivittäisestä kahvin juonnista. Itse olen lopettanut kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilla on virkistävä ominaisuus ja hyvä niin, ei se laitonta ole. Kun hinta nousee niin sen voi kompensoida juomalla vähemmän.
Kahvin juonnin lopetettuani olen huomannut, että se virkistävä vaikutus oli lähinnä illuusio. Johtui luultavasti vain kofeiinin vieroitusoireista, että sitten kun kahvia sai, olo tuntui virkistyneeltä. Nyt ilman kahvia olen virkeä koko ajan, kun syön monipuolisesti, ulkoilen päivittäin ja nukun riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvin viljely vaikeutuu koko ajan ilmasto-olosuhteiden vuoksi. Ei tässä pitkään mene, kun paketti on 10e. Lopulta loppuu kokonaan kahvin päivittäinen lipittely. Siihen kannattaa sopeutua.
Miksi tälle kommentille on annettu näin paljon alapeukkuja? Faktahan tuo on. Kannattaa tosiaan ruveta jo totuttelemaan pois päivittäisestä kahvin juonnista. Itse olen lopettanut kokonaan.
Koska Suomi tuottaa promillen maapallon päästöistä. Vaikka kaikki Suomalaiset katoaisivat nyt maapallolta niin sillä ei olisi mitään vaikutusta ilmastoon.
Juhla Mokka maksaa jo 7.59€ ja maistuu kuravedelle
Ja sinä ostat kuravettä joten mikä sinä olet?.annan vihjeen id ..... i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa ja S-marketissa hinta on edelleen 5 euroa, taitaa salessakin olla halvempaa kuin sittarilla. Onnea k-ryhmä
Prismassa ja S-marketissa käy vaan homot.
Perhana, meidän kylässä muitakin homoja kuin minä. Täällä on vain S-market ja koko kylän väki käy siellä.
Aika paljon on homoja myös Suomen toiseksi suurimmassa kaupungissa :). Onkohan lääkitys kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaaleapaahtoinen kahvi on pahaa
Ja saa ajan kuluessa aikaan vatsaväänteitä. Tumma kahvi tätä aiheuta. Paulig on täällä pannassa.
Pauligillakin on tummapaahtoisia. Presidentti Sapphire ja Juhla Mokka Samettinen tai Lempeä ainakin ovat hyviä tummemman paahdon ystävälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilla on virkistävä ominaisuus ja hyvä niin, ei se laitonta ole. Kun hinta nousee niin sen voi kompensoida juomalla vähemmän.
Kahvin juonnin lopetettuani olen huomannut, että se virkistävä vaikutus oli lähinnä illuusio. Johtui luultavasti vain kofeiinin vieroitusoireista, että sitten kun kahvia sai, olo tuntui virkistyneeltä. Nyt ilman kahvia olen virkeä koko ajan, kun syön monipuolisesti, ulkoilen päivittäin ja nukun riittävästi.
Kahvin virkistävä vaikutus vaihtelee kovasti eri ihmisillä. Joka tapauksessa kahvi maistuu hyvältä ja kohtuullisissa määrin on jopa terveellistä. Miksi kaikista nautinnoista pitäisi luopua? Elämä muuttuisi aika ankeaksi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhla mokka on ihan paras kahvi
Juhla Moka maistuu kollikissan kuselta ja närästää vielä päälle
Herkut kullakin, ei tulisi mieleenkään maistella kissan kusta. Oli narttu tai kolli.
Sen maun pystyy päättelemään hajusta