Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lost-sarja. Mikä teitä jäi ihmetyttämään?

Vierailija
26.09.2024 |

Minua ihmetyttää se, että miksi muka sen saaren hallitsijan eli Jacobin veli ei satoihin vuosiin ollut keksinyt tapaa, miten tap paa veljensä.

Tuo pahisvelihän ei pystynyt itse tap pa maan. Miksei muka aiemmin ollut pyytänyt jotakuta muuta tap pa maan saarta hallitseva veli.

Tuo mustahiuksinen pahisveli halusi lähteä saarelta, mutta vaaleahiuksinen Jacob-veli pystyi sen elämänsä ajan estämään. 

Olivat olleet saarella satoja vuosia ja vasta nyt pahis keksi, miten päästä eroon Jacobista. 

Mikä teitä muita on jäänyt ihmetyttämään. 

Vai onko jollain selitys minun ihmetykselleni. 

On tullut telkkarista ja katson sitä uudelleen Disneyltä.

Kommentit (295)

Vierailija
41/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä savuhirviö siis oli joku ihminen? Näinkö se oli? Jonkun Jacobin veli? 

Vierailija
42/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että Penny toimi niin kuin Desmond sanoi ja oikeasti vastasi siihen puheluun jonka Desmond soitti sieltä laivasta jotta ei kuolisi kun eronneina Desmond kävi ovella sanomassa että "joo soitan sinulle tasan 8 vuoden päästä juuri samana päivänä älä vaihda numeroa!" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jäi minulle vähän epäselväksi oliko se savuhirviö joku eri olento vai Jacobin veli.

Vierailija
44/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jäi minulle vähän epäselväksi oliko se savuhirviö joku eri olento vai Jacobin veli.

Tosin fake Locke kyllä sanoi Katelle jutellessaan että minullakin on ollut äiti ja että hänkin oli hullu kuten Claire. Tosin saattoi vaan kusettaa ja esittää. Että ehkä se oli sen veli en tiedä.

Vierailija
45/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Black Man oli savuhirviö. 

Vierailija
46/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei vituttanut enempää, kuinka paskaksi se muuttui lopussa.

Vierailija
47/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaren hallitsijat vaihtuivat aina silloin tällöin. Jacobin ja hänen tummiin pukeutuvan veljensä äiti haaksirikkoutui saarelle satoja vuosia aiemmin. Tuo äiti oli haaksirikkoutuessaan raskaana ja kun kaksoset syntyivät, saaren ihmeiden hallitsijana ollut nainen tap poi kaksosten äidin ja kasvatti kaksoset. 

Tummavaatteinen Jacobin veli halusi pois saarelta ja tap poi kasvattiäitinsä. Siitä suuttuneena Jacob työnsi tumman veljensä ihmelähteelle. Siellä tumma veli kuoli ja muuttui pahaksi savuhirviöksi, joka pystyi myös ottamaan ihmishahmon. Ei kuitenkaan pystynyt lähtemään saarelta, kun Jacob esti. 

Eli savu on välillä ihmishahmossa ja välillä savuna. Yleensä esiintyi aluksi omana entisenä itsenään. Se pystyi ottamaan vain kuolleiden hahmoja. 

Vierailija
48/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luukussa luki karanteeni?

Miksi dharman kylässä ei pelätty.

Vierailija
49/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetytti, miten sarja unihoureesta kaikkien matkustajien kuoltua onnistui pitämään otteessaan katsojia useiden vuosien ajan. Saavutus sekin.

Vierailija
50/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi musta savu (eli jacobin veli) teki hulluiksi ranskalainen naisen matkakumppanit, mutta ei sen jälkeen muita?

Miksi musta savu tap poi sen afrikkalaisen papin?

Vierailija
51/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetytti, miten sarja unihoureesta kaikkien matkustajien kuoltua onnistui pitämään otteessaan katsojia useiden vuosien ajan. Saavutus sekin.

Kuinka niin unihoure. Sarjan tekijät sanoivat, että kaikki kyllä asuivat saarella. 

Vierailija
52/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin unihoure. Sarjan tekijät sanoivat, että kaikki kyllä asuivat saarella. 

Eikö sarjassa kaikki kuolleetkaan?

Vierailija
53/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn uudelleen:

Libby antaa desmondille kuolleen miehensä daven veneen, jolla desmond tulee saarelle ennen lentokoneen putoamista. 

Hugo rakastuu saarella Libbyyn. 

Libbyä ja Hugoa näytetään yhdessä mielisairaalapotilaina. Hugolla on mielikuvitusystävä Dave. 

En tajua

Vierailija
54/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi musta savu (eli jacobin veli) teki hulluiksi ranskalainen naisen matkakumppanit, mutta ei sen jälkeen muita?

Hyvä kysymys.

Tosin se miksi musta savu pisti papin hengiltä johtui varmaan vaan siitä että hahmo piti kirjoittaa äkkiä ulos sarjasta kun näyttelijän piti lähteä.

Vierailija
55/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sarjassa kaikki kuolleetkaan?

Ei kuolleet. Lopuksi saarelle jäi Hugo ja Ben ja Desmond. Lisäksi vielä se vanha pariskunta ja koira. 

Lentokoneella lähti sawyer eli James Ford ja pisamanaama Kate ja sitten kiinalainen ja claire ja Rikhard Albert ja tietysti lentäjä.

Vierailija
56/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys.

Tosin se miksi musta savu pisti papin hengiltä johtui varmaan vaan siitä että hahmo piti kirjoittaa äkkiä ulos sarjasta kun näyttelijän piti lähteä.

Voi tosiaan olla. 

Vierailija
57/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muissakin jenkkisarjoissa, ihmetytti se, että suuri osa kansasta on ylipainoisia/lihavia, mutta lentokoneellisessa vain yksi ainoa (kiharahiuksinen mies, en muista roolinimeä).

Vierailija
58/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että miten jaksoin katsoa sitä neljä kautta, kun ensimmäisen kauden jälkeen taso laski kuin lehmän häntä.

Vai tuli käsikirjoittajien lakko ja jäi sarja sinulta loputtomalle tauolle?

Näin kävi ainakin itselleni. Pako jäi myös katsomatta loppuun.

Mutta sitten itse aiheeseen: Tuliko siis Hurleystä ja Benistä uusi Jacob?

Vierailija
59/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yhdessä kohdassa näytettiin saaren taloja veden alla?

Muodostuiko 2 eri todellisuutta. Se, jossa lento ei joudu saarelle ollenkaan ja se, jossa tyypit palaavat oikeaan vuoteen.

Jäin kans miettimään että siihen vedenalaiseen "vaihtoehtoon" ei lopulta kerrottu selitystä. Keksikö joku? Vai joutuiko saari viimeisen maanjärinän yhteydessä lopulta veden alle.

Katsoin sarjan äskettäin toisen kerran ja moni epäselvä asia oli nyt paljon selkeämpi ja vastauksiakin sai. Siinähän käytiin monia vaihtoehtoja läpi. Miten elämä olisi jatkunut ilman lentoturmaa. Jäin kyllä pohtimaan sitä vaihtoehtoa, että Hurleyn lottovoittonumerot eivät olisikaan olleen millään laillaan pahanonnennumeroita. Siinä toisessa versiossahan kaikki menestyi ja kaikki meni hyvin.

Vierailija
60/295 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että miten jaksoin katsoa sitä neljä kautta, kun ensimmäisen kauden jälkeen taso laski kuin lehmän häntä.

Vai tuli käsikirjoittajien lakko ja jäi sarja sinulta loputtomalle tauolle?

Näin kävi ainakin itselleni. Pako jäi myös katsomatta loppuun.

Mutta sitten itse aiheeseen: Tuliko siis Hurleystä ja Benistä uusi Jacob?

Hurleystä tuli uusi Jacob ja Ben alkoi neuvoa häntä tarvittaessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi