Thaimaassa
Mitä jos miehesi kertoisi että ennen sinua olen käynyt useamman kerran reissussa tapaamassa Ladyboy ystävääni
Kommentit (7)
Minäkin menen ThaiMAASEEN. Ketä ei?
Voiko thaimaalla saada jonkun taudin jos harrastaa seksiä ilman kumia? Nainen sanoi siellä ettei ole pakko ja olin kännissä mutta nyt on alkanut epäilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Voiko thaimaalla saada jonkun taudin jos harrastaa seksiä ilman kumia? Nainen sanoi siellä ettei ole pakko ja olin kännissä mutta nyt on alkanut epäilyttää.
Toivottavasti trollaat. Jos et, mene heti hiv-testiin ja ota muutkin sp-tautitestit. Ikävä kyllä osa niistä on ab-resistenttejä. Kerro rehellisesti mistä olet taudin saanut, jos sinulla tauti todetaan. Hivissä on erilaisia kantoja, Aasiassa omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti trollaat. Jos et, mene heti hiv-testiin ja ota muutkin sp-tautitestit. Ikävä kyllä osa niistä on ab-resistenttejä. Kerro rehellisesti mistä olet taudin saanut, jos sinulla tauti todetaan. Hivissä on erilaisia kantoja, Aasiassa omansa.
Siis osa taudeista on ab-resistentteja. Thaimaassa on myös sp-tauteja, joita Suomessa tavataan harvemmin, siksikin pitää mainita missä epäilet saaneesi tartunnan.
Ilman muuta ainakin kortsua tai jättää naimatta. Olen itse käyttänyt siellä palveluja mutta antanut ottaa vain suihin. Pari kertaa tavallaan vahingossa Ladyboy ja minusta parempia suihinottajia. Toisella oli niin nätti kulli etten malttanut olla runkkaamatta häntä
"tavallaan vahingossa ladyboy" Näitähän sattuu.
Pillu kostuisi.
Pera