Maita, joihin et matkustaisi?
Mulla Thaimaa, Venäjä, Afrikan maat sekä Portugali.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
venäjä, Intia, Kiina, Haiti, Pakistan, Yhdysvallat, koko lähi-itä nyt ainakin.
Selittäisitkö yhdysvallat
Ja myös Kiinan
Itselläni olisi halu tehdä Vegas => Boston roadtrip, mutta nyt maa on niin kallis etten haluaUskoisin, että moni skippaisi Yhdysvallat ihan vaan turvallisuussyistä.
Minkälaisia pelkureita tällä palstalla pyörii kun jopa Jenkkejä pelätään. Siis pelkäättekö oikeasti jotain Manhattania ja Crand Canyoniakin vai mikä siellä Jenkeissä niin pelottaa?
Monia ahdistaa ihan ymmärrettävästi se holtiton asekontrolli, kun itse tulee huomattavasti tarkemman asekontrollin maasta.
&n
Vaikka aseväkivalta maassa on vakava ongelma se keskittyy yleensä rikollisten välisiin konflikteihin, kuten jengiväkivaltaan tai muihin rikollisiin toimiin. Tämä tarkoittaa, että useimmat tapaukset tapahtuvat alueilla, joissa on korkeampi rikollisuus, eivätkä ne vaikuta turisteihin, jotka vierailevat esimerkiksi nähtävyyksissä, ravintoloissa tai hotelleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myös Kiinan
Itselläni olisi halu tehdä Vegas => Boston roadtrip, mutta nyt maa on niin kallis etten haluaUskoisin, että moni skippaisi Yhdysvallat ihan vaan turvallisuussyistä.
Huonolla tuurilla voi turistilta lähteä henki missä vaan. Porvoossahan puukotettiin se hollantilainen mies keskellä päivää Cittarin edessä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000238900.html Juuri Napolissa turisti sai juuri tässä kuussa kukkaruukun päähänsä (En tiedä oliko tahallista.) Olen ollut Jenkeissä 3 kertaa (New York, Miami, Orlando, San Francisco ja L.A.) ja kun
Huonosta kuvasta en tiedä, mutta kyse oli turvallisuudesta, niin sitä se on ainakin tuonut.
Pakistan ja Afganistan. Näihin ei koskaan.
Kaikkiin muihin voisin mutten moneenkaan välttämättä haluaisi tai uskaltaisi.
Länsi-Euroopan maat. Tylsiä turistirysiä, jotka kuhisevat taskuvarkaita ym. turisteja vainoavia rikollisia. Ns. persläpimaissa on sen sijaan monesti yllättävän turvallista.
Venäjä. Olen kyllä käynyt, mutta nyt boikotoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myös Kiinan
Se tippauskulttuuri on syvältä. En mene uudestaan. --eri
Venäjä ja kaikki Putinin ystavällismielisinä maina pitämät maat.
Kiina koska tulisin hulluksi kun tiedän että siellä on niitä wet marketteja missä myydään ja k*dutetaan koiria ym. eläimiä. Sekä tukevat Venäjän hyökkäyssotaa.
Helpompi sanoa minne voin matkustaa: kaikki EU-maat, UK, Australia ja Uusi-Seelanti, sekä USA. En muihin.
Vierailija kirjoitti:
Helpompi sanoa minne voin matkustaa: kaikki EU-maat, UK, Australia ja Uusi-Seelanti, sekä USA. En muihin.
Tämä. Japani kylläkin varmaan näiden lisäksi, ehkä myös Thaimaa ja Malesia näiden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Japani kylläkin varmaan näiden lisäksi, ehkä myös Thaimaa ja Malesia näiden lisäksi.
Mitä vikaa Singaporessa, Hong Kongissa, Vietnamissa tai Kambodžassa? Esim. Kambodžasta löytyy UNESCO:n maailmanperintökohteeksi nimetty Angkor Wat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japani tunnettu maailman hirvittävimmistä sotarikoksista ihan lähihistoriassa. Erittäin barbaarinen historia maalla.
Ei ole maata, johon haluaisin matkustaa. Viihdyn kotona.
Virallisista matkustustiedotteista löytyvät maat, joihin varoitetaan matkustamasta.
Eritrea nyt päälimmäisenä, ihan pragmaattisista syistä. Eipä sinne onneksi ole mitään tarvetta mennäkään.
Maat, joissa olen jo nähnyt kaiken haluamani.
En jaksaisi lähteä muihin maanosiin. Liian pitkä matka, liikaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse lisäisin tuohon listaan vielä Norjan, Islannin, Sveitsin, Kanadan, Japanin, Etelä-Korean ja Singaporen.
Ruotsiin en matkusta.