Muita pitkälle lenkille menijöitä tänään? Itse lähden töiden jälkeen puolentoista tunnin lenkille.
Kommentit (38)
Jyväskylän Valokaupunkia katselemaan illalla. Siinä tulee käveltyä huomaamatta useita kilometrejä.
Joka päivä puolentoista tunnin lenkit tulee, joskus enemmän, muttei aina juosten.
Joka päivä, parasta sielun ja kehon hoitoa.
Ihan normaalia päivittäistä toimintaa. Enkä ole sokerista, joten sade ei haittaa.
Kyllä urheilut hoidetaan etäpäivänä työn lomassa, ettei vapaa-aikaa tarvitse tuohon käyttää.
Ihan sama sataako vai ei. Hiestä märkänä ollaan kuitenkin yltäpäältä.
Juoksun jälkeen kun on vielä täysissä aggreissa, niin huudan lammelle puistossa täyttä kurkkua. Jos energiaa on vielä sen jälkeen, niin potkunyrkkeilen lähimmän puun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä urheilut hoidetaan etäpäivänä työn lomassa, ettei vapaa-aikaa tarvitse tuohon käyttää.
Joo ei tule täyttymään viikon 15h kovaa treeniä tuolla menolla. Ei tuolla menetelmällä tuoteta mestareita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama sataako vai ei. Hiestä märkänä ollaan kuitenkin yltäpäältä.
Juoksun jälkeen kun on vielä täysissä aggreissa, niin huudan lammelle puistossa täyttä kurkkua. Jos energiaa on vielä sen jälkeen, niin potkunyrkkeilen lähimmän puun kanssa.
Läskillä on aina hiki n
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä, parasta sielun ja kehon hoitoa.
on teillä mielenterveysongelmaisilla sillä sitten vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävelen joka päivä töihin ja takaisin. Menee yhteensä 2 tuntia. En tee siitä numeroa.
Juurihan teet kun korostat että oletettavasti lenkkeilet paljon enemmän kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kävelen joka päivä töihin ja takaisin. Menee yhteensä 2 tuntia. En tee siitä numeroa.
Juurihan teet kun korostat että oletettavasti lenkkeilet paljon enemmän kuin muut.
Tuhoaa nivelensä, pyörätuolissa 60-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
mitä sade haittaa
Mitä helle haittaa kuuluu teille kysymys.
Nyt alkaa se vuodenaika kun ulkona liikkuminen vähenee. Toukokuussa sitten taas.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa se vuodenaika kun ulkona liikkuminen vähenee. Toukokuussa sitten taas.
Mulla ei vähene. Vain kengät ja vaatteet vaihtuu.
Kävelen päivittäin vähintään kolme tuntia enkä pidä sitä minään lenkkeilynä. Juokseminen sitten erikseen, mutta siihen olen yleensä liian laiska.
Vierailija kirjoitti:
Kävelen päivittäin vähintään kolme tuntia enkä pidä sitä minään lenkkeilynä. Juokseminen sitten erikseen, mutta siihen olen yleensä liian laiska.
Riippuu kävelyn intensiteetistä. Mulla 1,5 tunnin kävelyt 7 km/h, niin kyllä se on lenkki. Kolme tuntia päivässä joka päivä tuota vauhtia olisi liikaa.