Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi:lle korvaaja?

Vierailija
26.09.2024 |

Onko Tori.fi:lle jotain hyvää korvaavaa myyntipaikkaa, jossa ei olisi samanlaista aivan älytöntä kirjautumisrumbaa ja tekstiviesti bing bongia ennen kuin pääsee edes näkemään myytävien tuotteiden myyjien yhteystiedot ostaakseen jotain? Myymistä siellä en enää edes viitsi yrittää, kun on tehty sen verran hankalaksi!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään katselin sekä Toria että Huutista ja ajattelin, että vitsit kun joku vielä tekisi suomalaisen toimivan kauppapaikan. Ärsyttää se, että jopa tällainen kotikutoinen nettikirppistely valuu ulkomaille. Vintedissäkin täytyy pankkitiedot ja henkkarit lähettää liettualaiselle firmalle. Ja Torikin on tietysti, olikos se tanskalainen vai norjalainen vai mitä se oli?

Tunnistautuminen ei sinänsä minua haittaa. Toivoisin vain firman olevan kotimainen.

Vierailija
22/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tänään katselin sekä Toria että Huutista ja ajattelin, että vitsit kun joku vielä tekisi suomalaisen toimivan kauppapaikan. Ärsyttää se, että jopa tällainen kotikutoinen nettikirppistely valuu ulkomaille. Vintedissäkin täytyy pankkitiedot ja henkkarit lähettää liettualaiselle firmalle. Ja Torikin on tietysti, olikos se tanskalainen vai norjalainen vai mitä se oli?

Tunnistautuminen ei sinänsä minua haittaa. Toivoisin vain firman olevan kotimainen.

Niin ja selvennän vielä, että tarkoitin nimenomaan pelkkää tunnistautumista enkä mitään tilin katseluoikeutta tai muuta skeidaa.

Tunnistautumisesta ei varmaan päästä enää missään kauppapaikalla eroon, koska verottaja vaatii näitä tietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huuto.net kirjautumispakko, kirpputorit ei ole vaihtoehto, facebook..no joo (ehkä), ebay ei ole vaihtoehto, vinted ihan väärää tavaraa mulle, amazon ei ole vaihtoiehto. Hakusessa siis joku tyyliin "Keltainen pörssi", jota ei ole pilattu millään turhalla rekisteröidy, lähetä viesti, katso mainoksemme skeidalla!

Työnnä se hakusesi sinne missä aurinko ei paista.  Keltainen pörssi meni konkkaan jo kauan sitten, ei sellaisia enää ole

Vierailija
24/24 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaatimus Tori.fissä järkyttää – maksupalvelu haluaa nähdä tilitietosi yli 2 vuoden ajalta

Tori.fi:n turvallinen maksupalvelu haluaa laajan pääsyn käyttäjien tietoihin."

https://www.is.fi/digitoday/art-2000010964172.html

Tuo on syy miksi minä en käytä toridiiliä. 

Minua ihmetyttää tässä se, että puhutaan vain myyjän velvollisuudesta luovuttaa tilinsä katseluoikein Shitheadille. Entä jos käyttää ToriDiiliä vain ostajana?

katseluoikeus...

Jos ei ole mitään salattavaa ei myöskään haittaa. Rikolliset onkin sitten toinen juttu. Diili pyörinyt jo pari vuotta eikä ole kuulunut mistää tietosuojavuodoista mitään. Rikollisia ja tiettyjä tukia saajia tietenkin haittaa.

Voi helvetti mikä tyhmä, tori.fi tietoturva täysin olematon, ongelmia ollut vaikka kuinka paljon ja toridiiliin pettyneitä on enemmän kun sen käyttäjiä.

Näin on, lehdissä ollut vaikka kuinka paljon uutisia huijauksista sekä ongelmista yleensä ja tori markkinoi sitä vähän väliä postimaksut puoleen hintaan tai ilmaiseksi kertoo sen ettei käyttäjiä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme